Η Ferrari Purosangue σε νέες δοκιμές

Ο φακός του συνεργάτη μας συνέλαβε τη Ferrari Purosangue σε νέες δοκιμές.

Τον τελευταίο χρόνο, κάθε πρωτότυπο προ-παραγωγής της επερχόμενης Ferrari Purosangue έμοιαζε με μια μικρότερη, χαμηλωμένη και μαζεμένη έκδοση της Maserati Levante. Tώρα όμως ήρθε η ώρα να ρίξουμε μια ματιά στο πρωτότυπο με αμάξωμα παραγωγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΚΟΥΡΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΑΝΑΣΙΜΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ" 

H… ποσότητα καμουφλάζ που καλύπτει το αυτοκίνητο αφήνει το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού στη φαντασία μας, αλλά τουλάχιστον μπορούμε τώρα να ελέγξουμε τις πραγματικές αναλογίες του FUV (Ferrari Utility Vehicle).

Όπως και τα προηγούμενα πρωτότυπα, έτσι και αυτό δεν φαίνεται να διαθέτει τεράστια απόσταση από το έδαφος, πράγμα που σημαίνει ότι η Ferrari Purosangue δεν θα είναι ένα παραδοσιακό SUV.

Παρόλο που κάποιοι μπορεί να τείνουν να διασταυρώσουν το νεοφερμένο μοντέλο της Ferrari με μοντέλα όπως η Lamborghini Urus ή η Aston Martin DBX, το ιταλικό άλογο είναι ένα εντελώς διαφορετικό οχήμα. καθώς μοιάζει περισσότερο σαν ένα πεντάθυρο grand tourer σε “ξυλοπόδαρα”. Αν μη τι άλλο, η Ferrari Purosangue θα βρίσκεται σε μια δική της θέση στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας, κάτι που η Ferrari έχει δοκιμάσει στο παρελθόν με την τετρακίνητη FF και την GTC4 Lusso, αν και όχι τόσο επιτυχημένα.

Σε αντίθεση με την FF και την GTC4 Lusso η οποία έχει καταργηθεί πρόσφατα, η Purosangue στοχεύει σε πολύ υψηλότερο ποσοστό αγοράς και είναι σχεδόν δεδομένο ότι όχι μόνο θα πετύχει την αποστολή της, αλλά και θα καταρρίψει σε πωλήσεις κάθε άλλο μοντέλο της Ferrari στην ιστορία της.

Τουλάχιστον δύο εκδόσεις κινητήριων συνόλων αναμένονται στο υψηλό αμάξωμα της GT, με την πρώτη έκδοση να είναι πιθανότατα η τελευταία έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 της Ferrari.

Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην αγορά για αρκετά χρόνια με αυτόν τον κινητήρα, είναι πιθανό να διαθέτει τουλάχιστον κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, όπως ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, το άλλο σύστημα κίνησης είναι μια plug-in υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται να διαθέτει παρόμοιο σύστημα με αυτό της 296 GTB. Ένας υβριδικός ή plug-in υβριδικός κινητήρας V8 δεν αποκλείεται επίσης, ειδικά από τη στιγμή που μια τέτοια διάταξη υπάρχει ήδη στην “τρελή” SF90 Stradale, αν και υπάρχει σε διάταξη σε κινητήρα στο κέντρο.

Η Purosangue που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας τη βάση μιας ολοκαίνουργιας πλατφόρμας, η οποία είναι έτοιμη ακόμη και για πλήρη ηλεκτροκίνηση στα μοντέλα της σύμφωνα με τους γνώστες, είναι πιθανό να ηγηθεί μιας μεγάλης σειράς νέων μοντέλων της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών οχημάτων κάποια στιγμή.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: AUTOMEDIA