Περνά στην αγορά η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQE
Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία της EQS, η Mercedes-EQ παρουσιάζει ήδη το επόμενο μοντέλο βασισμένο στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα.
Πρόκειται για τη νέα EQE, ένα σπορ σαλούν που προσφέρει όλες τις βασικές λειτουργίες της EQS σε ελαφρώς πιο συμπαγή μορφή. Κατά την κυκλοφορία στην αγορά, η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει αρχικά EQE 350 με 288 ίππους ενώ πολύ σύντομα θα προστεθούν και άλλες παραλλαγές που θα αποδίδουν έως και 670 ίππους.
Τόσο το EQE 350 με τους 288 ίππους όσο και τα υπόλοιπα μοντέλα που θα παρουσιαστούν αργότερα διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS) στον πίσω άξονα ενώ οι νεότερες εκδόσεις με 4MATIC είναι επίσης εξοπλισμένες με eATS στον μπροστινό άξονα. Τα πλεονεκτήματα αυτού του σχεδιασμού περιλαμβάνουν υψηλή πυκνότητα ισχύος, υψηλή απόδοση και υψηλή σταθερότητα ισχύος.
Στην EQE, η μπαταρία ιόντων λιθίου αποτελείται από δέκα μονάδες και έχει ενεργό περιεχόμενο 90 kWh. Το καινοτόμο λογισμικό διαχείρισης μπαταριών, που αναπτύχθηκε εντός της εταιρείας, επιτρέπει ασύρματες ενημερώσεις, διατηρώντας την ενεργειακή διαχείριση της EQE ενημερωμένη καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής.
Με τη νέα λειτουργία Mercedes me Charge Plug & Charge, το EQE μπορεί να φορτιστεί ακόμα πιο εύκολα στα δημόσια σημεία φόρτισης με δυνατότητα Plug & Charge. Όταν το καλώδιο φόρτισης είναι συνδεδεμένο, η διαδικασία φόρτισης ξεκινά αυτόματα χωρίς κανένα περαιτέρω έλεγχο ταυτότητας από τον πελάτη. Το όχημα και ο σταθμός φόρτισης επικοινωνούν απευθείας μέσω του καλωδίου φόρτισης.
Οι αρχές της ιδεολογίας του Integral Safety, ιδίως η ασφάλεια ατυχημάτων, ισχύουν για όλες της πλατφόρμες της μάρκας. Όπως όλα τα άλλα μοντέλα Mercedes-Benz, έτσι και τη EQE διαθέτει άκαμπτο χώρο επιβατών, ειδικές ζώνες παραμόρφωσης και σύγχρονα συστήματα συγκράτησης με PRE-SAFE®. Το γεγονός ότι το EQE βασίζεται σε μια πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική άνοιξε επίσης νέες δυνατότητες σχεδιασμού για την ασφάλεια. Για παράδειγμα, η θέση της μπαταρίας βρίσκεται σε μια περιοχή προστασίας από πρόσκρουση στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Εκτός από τις τυπικές δοκιμές πρόσκρουσης, η απόδοση του αυτοκινήτου σε διάφορες καταστάσεις πρόσθετου φορτίου επαληθεύτηκε μέσω εκτεταμένων δοκιμών εξαρτημάτων στο Κέντρο Τεχνολογίας Ασφάλειας Οχημάτων (TFS).