Ευρύτερη διαθεσιμότητα για το ηλεκτρικό Toyota C+ pod
Η Toyota δήλωσε ότι διευρύνει τη διάθεση του ηλεκτρικού C+ pod στην εγχώρια αγορά πραγματοποιώντας έτσι ένα ακόμα «μικρό» βήμα στον τομέα της σύγχρονης, αστικής κινητικότητας.
Το Toyota C+ pod είναι ένα φιλικό προς το περιβάλλον, διθέσιο και ηλεκτροκίνητο για την περίσταση όχημα με μπαταρία, το οποίο είναι σχεδιασμένο για καθημερινή χρήση σε μικρές αποστάσεις, απευθυνόμενο έως τώρα αποκλειστικά σε εταιρικούς χρήστες που επισκέπτονται πελάτες σε τακτική βάση στην Ιαπωνία αλλά και σε τοπικούς φορείς που δραστηριοποιούνται σε αστικές ή ορεινές κοινότητες και χρειάζονται φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές μεταφοράς.
Όλα αυτά στην Ιαπωνία, εκεί όπου το λιλιπούτειο C+ pod είναι πλέον διαθέσιμο εμπορικά και σε άλλους χρήστες, όπως επισήμως ανακοίνωσε πριν τα φετινά Χριστούγεννα η Toyota, αποκλειστικά μέσω προγραμμάτων χρονομίσθωσης.
Το Toyota C+ pod, το οποίο κοστίζει 12.700 ευρώ στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, έχει μήκος μόλις 2,49 μ., πλάτος λιγότερο από 1,3 μ.. ύψος 1,55 μ. και μεταξόνιο 1,1 μ., έχοντας συγχρόνως κύκλο στροφής που φτάνει τα 7,8 μ. Κάτω από το δάπεδό του φιλοξενείται μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 9,06 kWh, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 150 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση βάσει του πρωτοκόλλου WLTC.
Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε μονοφασική παροχή 200V/16A σε 5 περίπου ώρες και σε αντίστοιχη των 100V/6A σε περίπου 16 ώρες, εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 9,2 kW (12,5 ίπποι) που κινεί τους πίσω τροχούς τελική ταχύτητα της τάξης των 60 χλμ./ώρα.
Το Toyota C+ pod περιλαμβάνει επίσης ένα εξωτερικό σύστημα τροφοδοσίας με ισχύ έως και 1,5 kW για χρήση σε περιόδους διακοπής ρεύματος ή φυσικών καταστροφών.
Το μεγαλύτερο τμήμα των εξωτερικών πάνελ του οχήματος είναι κατασκευασμένα από πλαστικό για μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, το οποίο προσδιορίζεται στα 670 κιλά στη βασική έκδοση, ενώ η μέγιστη απόστασή του από το έδαφος είναι 140 χλστ.