Μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία για τα plug-in υβριδικά Audi Q5, A6 και A7 Sportback

Η Audi διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων των Q5, A6 και A7 Sportback.

Σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει την ηλεκτρική αυτονομία των plug-in υβριδικών εκδόσεων μοντέλων, όπως τα Q5, Q5 Sportback, A6 Sedan, A6 Avant και A7 Sportback, η Audi αντικαθιστά την μπαταρία ιόντων λιθίου των 14,4 kWh με μια νέα με μικτό ενεργειακό περιεχόμενο που ανέρχεται για την περίσταση στις 17,9 kWh – εν προκειμένω, η ωφέλιμη χωρητικότητα ανέρχεται στις 14,1 kWh.

Ανάλογα με το μοντέλο, η νέα μπαταρία εξασφαλίζει τώρα ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 73 χλμ. στο πρωτόκολλο WLTP ή τα 91 με βάση τους αντίστοιχους υπολογισμούς του κύκλου NEDC.

Audi

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, η ισχύς φόρτισης του νέου συσσωρευτή ενέργειας, ο οποίος διαθέτει πανομοιότυπες διαστάσεις σε σχέση με τον απερχόμενο, φτάνει τα 7,4 kW. Ο χρόνος δε για ένα πλήρες γέμισμά του ανέρχεται σε περίπου δυόμιση ώρες.

Με δεδομένη τη διατήρηση του μεγέθους της μπαταρίας στα ίδια επίπεδα με το παρελθόν, ο χώρος φόρτωσης σε όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα παραμένει αναλλοίωτος – και συγκεκριμένα, ανάλογα με το μοντέλα, από 405 έως και 465 λίτρα με τα καθίσματα στην κανονική τους θέση.

Audi

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η προσθήκη ενός νέο προγράμματος λειτουργίας – πέραν των ήδη γνωστών EV, Auto και Hold – που φέρει την ονομασία Charge, το οποίο επιτρέπει την φόρτιση της μπαταρίας από τον θερμικό κινητήρα εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο – για παράδειγμα, πριν την είσοδο του οχήματος σε πόλεις με περιβαλλοντικές ζώνες κίνησης οχημάτων μηδενικών εκπομπών.

Θυμίζουμε ότι τα Q5, A6 Sedan και Α7 Sportback είναι διαθέσιμα στην plug-in υβριδικές εκδόσεις 55 TFSI και 50 TFSI, που διαθέτουν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και συνδυαστική απόδοση 367 και 299 ίππων.