Η νέα Porsche Taycan Cross Turismo ολοκληρώνει την εξέλιξή της

Η Porsche είναι έτοιμη για την πρεμιέρα της νέας Taycan Cross Tursimo που έρχεται να προσδώσει στο πρώτο EV της γερμανικής εταιρείας περισσότερη πρακτικότητα και off-road χαρακτηριστικά.

Το εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης της Porsche για λογαριασμό της νέας, αμιγώς ηλεκτροκίνητης Taycan Cross Turismo πραγματοποιήθηκε σε διάσημες πίστες ανά τον κόσμο όπως το Nürburgring Nordschleife και το Hockenheim καθώς και σε διάφορα άλλα τερέν, συμπεριλαμβανομένης και τις πίστα του Nardo στην Ιταλία που ως γνωστόν ανήκει στην Porsche.

Porsche

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, η νέα Taycan Cross Turismo έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές της στη Νότια Γαλλία και στα Πυρηναία, ενώ εκτεταμένες «δοκιμασίες» έχουν γίνει εντός έδρας, στο Development Center της εταιρείας στο Weissach και στην off-road πίστα Safari» που βρίσκεται στη Ν. Αφρική. Συνολικά, τα πρωτότυπα της γερμανικής μάρκας έχουν ολοκληρώσει συνολικά 998.361 χιλιόμετρα δοκιμών, αριθμός που αντιστοιχεί στο 25πλάσιο της περιμέτρου της Γης.

Porsche

Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της νέας Taycan Cross Turismo βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μία… δημοσιογραφική περιοδεία με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης από τις αρχές του έτους να παίρνουν θέση πίσω από το τιμόνι της. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε έξι μόλις εβδομάδες, το πρωτότυπο επισκέφθηκε τις πέντε μεγαλύτερες αγορές – και πιο συγκεκριμένα τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νορβηγία, τις Κάτω Χώρες και τη Γερμανία.

Porsche

Σύμφωνα με την Porsche, η νέα αυτή έκδοση διατηρεί τα δυνατά σημεία της Taycan, διαθέτοντας για την περίσταση μόνιμη τετρακίνηση και μία αερανάρτηση που ρυθμίζεται σε ύψος – ούτως ή άλλως, η συγκεκριμένη έκδοση «στέκεται» πιο ψηλά από την απλή Taycan κατά 20 χλστ, ενώ με την έξτρα off-road πακέτο το ύψος αυξάνεται κατά 10 επιπλέον χλστ. Από εκεί και πέρα, η νέας Taycan Cross Turismo ξεχωρίζει για τους σημαντικά περισσότερους χώρους για τους επιβάτες στο πίσω μέρος και μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης κάτω από την 5η πόρτα.

Porsche

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Γερμανός κατασκευαστής, για τη διαμόρφωση της καμπίνας του αυτοκινήτου, αλλά και τη διαμόρφωση της χωροταξικής κατανομής της, «δαπανήθηκαν» 650 ώρες σε επίπεδο σχεδιασμού και περισσότερες από 1.500 ώρες προκειμένου να ολοκληρωθεί η εξέλιξή της – την ίδια στιγμή, στην αεροδυναμική σήραγγα η νέα Taycan Cross Tursimo πέρασε πάνω από 325 ώρες.

Porsche

Όπως έχει ήδη διαρρεύσει, με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η νέα Taycan Cross Tursimo θα προσφέρει ένα χώρο φόρτωσης με συνολική χωρητικότητα 1.200 λίτρα και 36 χλστ. περισσότερο διαθέσιμο ύψος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Από εκεί και πέρα, θα διαθέτει ένα πρόγραμμα λειτουργίας με την ονομασία Gravel, ενώ οπτικά είναι εξοπλισμένη με σταθερή γυάλινη οροφή με ράγες για τη φόρτωση αντικειμένων, ζάντες αλουμινίου με διάμετρο έως και 21 ίντσες (σ.σ.: η βασική έκδοση θα πατά σε τροχούς 235/40 R20 και 245/45 R20), καθώς και… κοτσαδόρο για τη ρυμούλκηση οχημάτων.

Porsche

Προς ώρας, η Porsche δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία για τις τεχνολογικές περγαμηνές της νέας Taycan Cross Turismo. Ωστόσο, βέβαιο είναι ότι η έκδοση Turbo S θα εξοπλίζεται με μπαταρία 93,4 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα 800V – επιπλέον, θα προσφέρει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με ισχύ έως και 270 kW εξασφαλίζοντας με μία φόρτιση μέγιστη αυτονομία της τάξης των 408 χιλιομέτρων. Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα Porsche Taycan Cross Turismo αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως μέσα στο επόμενο καλοκαίρι, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος για το εμπορικό της λανσάρισμα στις κατά τόπου αγορές.