Η Volvo Cars αναγνωρίζεται για την ηγετική της δράση κατά της κλιματικής αλλαγής

Η Volvo Cars επιβραβεύεται για τη στρατηγική της στη βιωσιμότητα από τον διεθνή μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, λαμβάνοντας βαθμολογία Α για τις δράσεις της που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών, τον περιορισμό των κλιματικών απειλών και τον μετασχηματισμό της σε μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία.

Η επίδοση αυτή τοποθετεί τη Volvo Cars στην υψηλότερη βαθμίδα της λίστας του CDP με τις εταιρείες που μάχονται την κλιματική αλλαγή, μαζί με έναν μικρό αριθμό άλλων εταιρειών. Περισσότερες από 13.000 εταιρείες συμμετείχαν, παρέχοντας δεδομένα για την κλιματική τους επίπτωση, τις απειλές και τις ευκαιρίες. Η υψηλή βαθμολογία της Volvo Cars αντανακλά την ηγετική της θέση όσον αφορά τις κλιματικές φιλοδοξίες και τη δράση για το κλίμα.

Η Volvo Cars στοχεύει να γίνει μία εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 και σχεδιάζει να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για ένα από τα πιο φιλόδοξα σχέδια στην αυτοκινητοβιομηχανία, το οποίο εντάσσεται στη φιλοδοξία της Volvo Cars να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040, εργαζόμενη με συνέπεια για να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της.

Η εταιρεία στοχεύει σε μείωση 40% κατά μέσον όρο του αποτυπώματος άνθρακα στον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων της ανάμεσα στο 2018 και το 2025, με δράσεις που συμπεριλαμβάνουν ελάττωση των εκπομπών άνθρακα κατά 25% στην αλυσίδα εφοδιασμού της έως το 2025.

Η Volvo Cars αναλαμβάνει δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσει αυτές τις εκπομπές, στα οποία συμπεριλαμβάνονται επικείμενες συνεργασίες με τη σουηδική εταιρεία κατασκευής χάλυβα SSAB, για την ανάπτυξη χάλυβα χωρίς ορυκτά, και με την επίσης σουηδική εταιρεία μπαταριών Northvolt, για την εξέλιξη και την κατασκευή των βιώσιμων μπαταριών επόμενης γενιάς.

Υπογράφοντας τη διακήρυξη για Μηδενικές Εκπομπές στα Αυτοκίνητα και τα Van στη διάσκεψη  του ΟΗΕ για το κλίμα του πλανήτη, COP26, τον Νοέμβριο, η Volvo Cars προχώρησε συγχρόνως στη θέσπιση εσωτερικής τιμής άνθρακα: 1.000 Σουηδικές Κορώνες ανά τόνο εκπομπών άνθρακα προερχόμενο από όλες τις δραστηριότητές της. Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που εφαρμόζει έναν τέτοιο μηχανισμό τιμολόγησης για τον άνθρακα σε όλο το εύρος της λειτουργίας της.

Tags: