Έρχεται η νέα Maserati MC20 Cabrio
Η Maserati αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες της νέας MC20 Cabrio που σύντομα θα πλαισιώσει στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας την αντίστοιχη κουπέ.
Διαβάστε εδώ για την φημολογούμενη είσοδο της Audi στη Formula 1
Η νέα Maserati MC20 Cabrio βλέπει για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας αποτελώντας την απαραίτητη όσο και αναμενόμενη προσθήκη στη γκάμα της MC20, που προς το παρόν απαρτίζεται από την MC20 Coupe και στο εγγύς μέλλον θα «συνυπάρξει» με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη παραλλαγή της.
Έως τότε, η Maserati επικεντρώνεται στην εξέλιξη της «ξεσκούφωτης» παραλλαγής του σπορ μοντέλου της με την αρωγή πρωτοτύπων που φέρουν ένα αρκετά ιδιόμορφο για την περίσταση καμουφλάζ που παραπέμπει σε… σύννεφο. «Άλλωστε πρόκειται για ένα ανοιχτό μοντέλο», επισημαίνουν χαρακτηριστικά στις επίσημες δηλώσεις τους οι δημιουργοί της επερχόμενης MC20 Cabrio.
Προς ώρας, το ιταλικό εργοστάσιο δεν δίνει στη δημοσιότητα φωτογραφίες του πίσω μέρους, ενώ από τις υπάρχουσες σαφές είναι ότι η νέα MC20 Cabrio, ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί τελικά, θα φέρει μια σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, τύπου hard-tοp, και όχι υφασμάτινη.
Στον τομέα των βασικών τεχνικών μερών του αυτοκινήτου δεν αναμένονται διαφοροποιήσεις σε σχέση με την MC20 Coupe. Ως εκ τούτου, το πρώτο «ξεσκούφωτο» μοντέλο της Maserati μετά την GranCabrio που αποχώρησε από το portfolio της ιταλικής μάρκας, θα παίρνει κίνηση από ένα σύνολο με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Διαθέτοντας τεχνολογία ξηρού κάρτερ, ο twin-turbo κινητήρας της Maserati αναμένεται να αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (το μέγιστο όριο περιστροφής θα είναι 8.000 σ.α.λ.) και ροπή 730 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.
Η σχέση συμπίεσης του Nettuno (βλ. Ποσειδώνας), όπως επισήμως ονομάζεται ο νέος V6 των Ιταλών, έχει ήδη οριστεί στην αναλογία 11:1 και η διάμετρος και η διαδρομή των κυλίνδρων στα 82 και 88 χλστ. αντίστοιχα. Η καρδία του σε τεχνολογικό επίπεδο είναι ένα σύστημα καύσης του μίγματος στον προθάλαμο με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Εδώ, ένας θάλαμος καύσης τοποθετείται μεταξύ του κεντρικού ηλεκτροδίου και του παραδοσιακού θαλάμου καύσης και συνδέεται με μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων οπών.
Από εκεί και πέρα, το σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με πίεση τροφοδοσίας που φτάνει έως και τα 350 bar. Σύμφωνα με την Maserati, η συγκεκριμένη επιλογή επιφέρει μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση, χωρίς επιπτώσεις στον τρόπο λειτουργίας του 6κύλινδρου στις πολύ χαμηλές στροφές. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας, ο οποίος θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά, οι δε διαστάσεις του (μήκος, πλάτος, ύψος) ορίζονται στα 1.000, 650 και 600 χλστ., αντίστοιχα. Φυσικά, ο V6 με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.
Ο πρώτος εδώ και 20 χρόνια κινητήρας της Maserati θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει στη νέα MC20 Convertible επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 3,0 και 9,0 δλ. αντίστοιχα, καθώς και τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα. Κι αυτό όχι μόνο χάρη στη δύναμή του, αλλά και στην πολύ καλή αναλογία κιλών/ίππο, που μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν ανακοινώνεται.
Διαβάστε εδώ για την φημολογούμενη είσοδο της Audi στη Formula 1