Οι Κινέζοι στοχεύουν το Model 3 της Tesla
Το ηλεκτρικό Nio ET5 στοχεύει απευθείας στο Tesla Model 3, το best seller EV της παγκόσμιας αγοράς, το οποίο φέτος έχει ταξινομήσει μόνο στην Ευρώπη πάνω από 112.000 αυτοκίνητα έως και τα τέλη Νοεμβρίου.
Το ηλεκτρικό Nio ET5 έχει κινεζική καταγωγή και αποτελεί το πέμπτο κατά σειρά μοντέλο της Nio που με ταχείς ρυθμούς δίνει το δικό της στίγμα στην ηλεκτροκίνηση με προϊόντα όπως το ΕΤ7, το οποίο φέρεται να προσφέρει αυτονομία με μία φόρτιση έως και 1.000 χλμ.
Σε συνέχεια αυτού, η κινεζική εταιρεία αποκαλύπτει τώρα ένα νέο EV, το οποίο στοχεύει απευθείας στο Tesla Model 3 με δεδομένες τις δυνατότητες που φέρεται να έχει, αλλά και τις επιμέρους προδιαγραφές του.
Σχεδιαστικά, μοιάζει αρκετά με το μεγαλύτερο αδερφό του, το ET7. Κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς το ET5 σχεδιάστηκε με γνώμονα την αεροδυναμική και την αποδοτικότητα, όπως και το μεγαλύτερο σεντάν της οικογένειας. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές στα φωτιστικά σώματα και στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, το πίσω μέρος είναι πιο κοντό και έχει πιο στρογγυλεμένη μορφή.
Από πλευράς μεγέθους, το Nio ET5 έχει μήκος 4.790 χλστ. και πλάτος 1.960 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του είναι 2.888 χλστ. τοποθετώντας το στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας C και στις παρυφές της μεγαλύτερης D.
Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι αντίστοιχη με εκείνη που συναντά κανείς στα περισσότερα EVs, με επίκεντρο μια κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής.
Το NIO ET5 χρησιμοποιεί ένα σύστημα δύο ηλεκτρικών κινητήρων ενώ το «παρών» δίνουν τρεις επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Η συνδυασμένη ισχύς των ηλεκτροκινητήρων είναι 360 kW, δηλαδή σχεδόν 490 ίπποι, με τη ροπή να φτάνει τα 700 Nm. Πρόκειται για προδιαγραφές που, αν μη τι άλλο, φωτογραφίζουν εκείνες της έκδοσης Performance του Tesla Model 3.
Οι διαθέσιμες εκδόσεις ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 75 kWh, 100 kWh και 150 kWh, οι οποίες φέρονται να εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 550, 700 και 1.000 χλμ. αντίστοιχα με μια πλήρη φόρτιση.
Εκτός από την τοπική αγορά, το νέο Nio ET5 θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη, πιθανότητα από τον Σεπτέμβριο του 2022, στη Νορβηγία. τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Σουηδία και τη Δανία.