Craig Breen: Πανέτοιμος για την πρώτη σεζόν με την M-Sport Ford
Ο Craig Breen εμφανίζεται ευχαριστημένος με την προετοιμασία ενόψει 2022, αναφέροντας ότι αισθάνεται πως η οδήγηση του νέου, υβριδικού Ford Puma Rally1 έχει αναχθεί σε δεύτερη φύση του.
Η μετακίνηση των Craig Breen και Paul Nagle από την Hyundai στην M-Sport Ford, αποτέλεσε και τη μοναδική μεταγραφή εργοστασιακού οδηγού, ενόψει της πρώτης υβριδικής σεζόν του WRC, το 2022.
Καθώς ο Breen δε συμμετείχε στα Ράλλυ Ισπανίας και Monza με τα οποία ολοκληρώθηκε η φετινή σεζόν, αφού είχε ήδη υπογράψει συμβόλαιο με την M-Sport Ford, απέκτησε περισσότερο χρόνο για να εξοικειωθεί με το υβριδικό Puma Rally1.
Αυτή η προσπάθεια φαίνεται πως έχει αποδώσει, με τον Ιρλανδό να παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την πρόοδο των δοκιμών και την εξοικείωση που έχει αποκτήσει με το νέο του αυτοκίνητο.
Η αισιοδοξία του Breen για τη νέα χρονιά
Το 2022 είναι πολύ σημαντικό για το WRC , αφού περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη αλλαγή κανονισμών των τελευταίων ετών, αν όχι σε όλη την ιστορία του θεσμού.
Ταυτόχρονα, έχει μεγάλη σημασία και για τον Craig Breen, ο οποίος θα ηγηθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας 2 ετών με την M-Sport.
Έχοντας ήδη οδηγήσει εκτενώς το υβριδικό Ford Puma Rally1 σε άσφαλτο και χώμα, ο 31χρονος αισθάνεται έτοιμος για τη νέα χρονιά.
“Όταν οδηγώ το αυτοκίνητο τώρα, όλα μοιάζουν με δεύτερη φύση – όλα έρχονται πολύ φυσικά και έτσι ακριβώς ήλπιζα ότι θα ήταν”, δήλωσε στο DirtFish ο Craig Breen.
“Όταν βρεθούμε στο Μόντε Κάρλο, θα είναι πολύ σημαντικό να έχουμε περάσει χρόνο στο αυτοκίνητο και να έχουμε κατανοήσει ακριβώς πώς λειτουργεί και πώς να εξάγουμε το καλύτερο από αυτό. Νομίζω πως βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση τώρα”.
Αν και όταν υπέγραψε στην M-Sport, αρκετό μέρος της εξέλιξης του Ford Puma Rally1 είχε ήδη γίνει, εντούτοις ο Craig Breen είχε την ευκαιρία να στήσει το αυτοκίνητο στα μέτρα του, κάτι που δεν είχε συμβεί με τα εργοστασιακά Citroen C3 και Hyundai i20 Coupe WRC κατά το παρελθόν.
“Σε όλη μου την καριέρα οδηγούσα αυτοκίνητα που είχαν κινηθεί προς μία κατεύθυνση”, πρόσθεσε ο 31χρονος οδηγός.
“Δε θέλω να πω ότι τα χέρια μου ήταν δεμένα, όμως οι οδηγοί πριν από εμένα είχαν αποφασίσει τι χρειάζεται το αυτοκίνητο και πώς να το πάρουν.
“Να είμαι τώρα το άτομο που έχει το αυτοκίνητο διαμορφωμένο γύρω του, είναι πραγματικά ιδιαίτερο”.
Όσον αφορά στη συνεργασία με την M-Sport, ο Breen μόνο θετικά λόγια είχε να πει:
“Η ομάδα είναι φανταστική. Έκαναν εμένα και τον Paul να αισθανθούμε τόσο καλοδεχούμενοι.
“Ήρθαν στις δοκιμές με πολλές ιδέες και επιλογές για το αυτοκίνητο και σε αυτό ακριβώς ευελπιστούσαμε.
“Ειλικρινά, αυτό μοιάζει με το αυτοκίνητό μας τώρα”.
Η M-Sport Ford έχει ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών εξέλιξης του Puma Rally1, με το τελευταίο σκέλος αυτών για το 2021 να έχει προγραμματιστεί τις επόμενες ημέρες στο Rovaniemi, επίκεντρο του Arctic Ράλλυ.
Στη Βόρεια Φινλανδία, οι άνθρωποι της βρετανικής ομάδας θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν δεδομένα από ακραία χαμηλές θερμοκρασίες, πιθανότατα με οδηγούς τους Craig Breen και Adrien Fourmaux.
Θυμίζουμε, πως το δεύτερο εργοστασιακό Ford Puma Rally1, δίπλα στον Breen, θα οδηγεί ο 24χρονος Άγγλος Gus Greensmith, έχοντας ως συνοδηγό τον Σουηδό Jonas Andersson.
Σχετικά με την πλήρη σύνθεση της M-Sport Ford για το 2022 και το ρόλο που θα έχουν οι Adrien Fourmaux και Sebastien Loeb, δεν υπάρχει ακόμη κάτι σαφές, αφού οι δύο Γάλλοι δεν έχουν δηλωθεί προς το παρόν στις συμμετοχές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η προθεσμία για τις οποίες εκπνέει στις 17 Δεκεμβρίου.
Photos: M-Sport Ford