H Ford θέλει να είναι ο Νο 2 κατασκευαστής EV παγκοσμίως σε δύο χρόνια
Η Ford θέτει ψηλά τον πήχη στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας στοχεύοντας μέσα σε δύο χρόνια από σήμερα να καταστεί ο Νο 2 κατασκευαστής σε πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η Ford προσδοκά να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο σε δύο χρόνια από σήμερα, με ετήσια παραγωγική ικανότητα σχεδόν 600.000 EV, δήλωσε χαρακτηριστικά κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας την Παρασκευή.
Η αισιοδοξία της αυτοκινητοβιομηχανίας ως προς τον όγκο πωλήσεων EV οχημάτων πηγάζει από την αυξανόμενη ζήτηση για τη νέα Mustang Mach-E αλλά και για το Ford F-150 Lightning, οι παραγγελίες του οποίου ήδη αγγίζουν στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού τις 200.000 μονάδες, δήλωσε η COO της εταιρείας στη Β. Αμερική, Lisa Drake.
Ωστόσο, σύμφωνα με προβλέψεις έγκυρων αναλυτών η Ford θα διεκδικήσει όχι τη δεύτερη αλλά την τρίτη θέση παγκοσμίως, μετά την Tesla και το VW Group των 12 εταιρειών, με βασικό αντίπαλο τον όμιλο Stellantis.
Μιλώντας σε ένα συνέδριο επενδυτών, η Lisa Drake είπε ότι η Ford εργάζεται σε επίπεδο παραγωγής για την κάθετη ενσωμάτωση περισσότερων εξαρτημάτων για EV σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις που κατασκευάζουν μέρη για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
«Δεν έχουμε χρησιμοποιήσει την “κάθετη ενσωμάτωση” εδώ και πολύ καιρό, αλλά για αυτό θα το ακούσετε πολύ περισσότερα στο μέλλον», δήλωσε η Lisa Drake.
Στο πλαίσιο των ίδιων δηλώσεων η COO της εταιρείας αποκάλυψε ότι η Ford συνεργάζεται ήδη με πέντε προμηθευτές μπαταριών για να κατασκευάσει και να βοηθήσει στην εξέλιξη κυψελών μπαταριών για τα μελλοντικά της EV. Με στόχο να δημιουργήσει μια παραγωγική δυναμική της τάξης των 240 MWh παγκοσμίως έως το 2030, οι συνεργαζόμενοι προμηθευτές της Ford στον τομέα των μπαταριών είναι οι SK On, LG Energy Solution, CATL, BYD και Panasonic.
Η Ford αναμένει να μειώσει το κόστος των μπαταριών στα 80 $ ανά kWh «πολύ πριν από το τέλος της δεκαετίας».
Την ίδια στιγμή, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία μελετά διαφορετικές λύσεις στο συγκριμένο τομέα, συμπεριλαμβανομένου των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρίς κοβάλτιο.
Επίσης, η Ford, όπως και η BMW, συνεργάζονται με την startup εταιρεία Solid Power με έδρα το Κολοράντο για την εξέλιξη μπαταριών στερεού τύπου, οι οποίες, σύμφωνα με την Lisa Drake, θα πρέπει να διατεθούν στο εμπόριο «πολύ πριν από το τέλος της δεκαετίας».