Η ηλεκτρική Mercedes EQXX θα έχει πραγματική αυτονομία 1.000 χλμ.
Το ηλεκτρικό πρωτότυπο Mercedes EQXX θα παρουσιαστεί στις 3 Ιανουαρίου και θα έχει, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες.
Εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, η Mercedes είχε προαναγγείλει την εξέλιξη της EQXX, ενός εντυπωσιακού ηλεκτρικού πρωτοτύπου, το οποίο υπόσχονταν αυτονομία με μία φόρτιση που θα φτάνει έως και τα 1.200 χλμ.
Σήμερα, αρκετούς μήνες μετά τις ως άνω εξαγγελίες, η Mercedes ανακοίνωσε μέσω του COO της, Markus Schäfer, ότι η νέα EQXX θα παρουσιαστεί επίσημα στις 3 Ιανουαρίου του επόμενου έτους «ευαγγελιζόμενη» ωστόσο μια αυτονομία – σε πραγματικές μάλιστα συνθήκες – που τελικά θα σπάει το ψυχολογικό και όχι μόνο φράγμα των 1.000 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του πρωτοτύπου, η EQXX θα αποτελεί το «σύμβολο της φιλοδοξίας της Mercedes να δημιουργήσει το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο», όντας στην τρέχουσα μορφή του μία φουτουριστική σπουδή που θα μπορούσε να προσφέρει σημαντικές ενδείξεις για το τι να περιμένουμε από τα μελλοντικά EV παραγωγής.
Όπως ανέφεραν οι ιθύνοντες της εταιρείας, η αυτονομία των 1.000 χλμ. δεν έχει επιτευχθεί απλώς με τη χρήση μεγαλύτερης μπαταρίας και ότι ο συσσωρευτής ενέργειας που χρησιμοποιείται στην EQXX θα κάνει την εμφάνισή της σε ένα «μελλοντικό συμπαγές μοντέλο».
Στην εξέλιξη της EQXX συμμετείχε και το τμήμα F1 High Performance Powertrain (HPP) της Mercedes.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η EQXX θα εφοδιάζεται με μια μπαταρία με μεγαλύτερη κατά 20% ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με εκείνη της EQS, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακός είναι και ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου (0,20).
«Σήμερα, εμείς στη Mercedes, όπως και ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, πρέπει να ξανασκεφτούμε πλήρως το αυτοκίνητο στο πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης. Το αυτοκίνητο όπως το γνωρίζαμε μέχρι τώρα αποτελεί προϊόν 130 ετών συνεχούς εξέλιξης. Αυτό που έχουμε επιτύχει μέχρι στιγμής ήταν εκπληκτικό, αλλά η πρόοδος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να προχωρήσει πιο γρήγορα – πολύ πιο γρήγορα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Markus Schäfer.