H Hyundai παρουσιάζει το πρωτότυπο Seven

H Hyundai παρουσίασε στο Λ. Άντζελες το πρωτότυπο Seven που προσφέρει μια μοναδική lounge αίσθηση «φωτογραφίζοντας» συγχρόνως το επερχόμενο ηλεκτρικό Ioniq 7.

Μετά το 45 concept το 2019, από το οποίο προέκυψε το Ioniq 5, και το Prophecy Concept το 2020, το πρωτότυπο Seven εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο για τη μάρκα Ioniq, την αποκλειστική μάρκα για ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai.

«Το Seven καταδεικνύει το δημιουργικό όραμα και την προηγμένη τεχνολογική ανάπτυξη της Hyundai για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης» δήλωσε ο κ. José Muñoz, President και CEO της Hyundai Motor North America. «Ο καινοτόμος εσωτερικός του χώρος, το φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα μετάδοσης κίνησης και οι προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης αποκαλύπτουν ένα συναρπαστικό μέλλον για τους πελάτες SUV της Hyundai».

Το Seven βασίζεται στην Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group, με το μακρύ μεταξόνιο και το επίπεδο δάπεδο της πλατφόρμας να επιτρέπουν τη δημιουργία μιας εντελώς νέας κατηγορίας οχημάτων που προσφέρεινέες εμπειρίες στους πελάτες.

Hyundai Seven

Το Seven έχει αεροδυναμικά καθαρή σιλουέτα που ενστικτωδώς αποκλίνει από ένα τυπικό SUV. Το χαμηλό, μπροστινό άκρο του καπό, μια ενιαία, βελτιωμένη γραμμή οροφής και το επιμήκη μεταξόνιο επικοινωνούν ένα σαφές… διάλειμμα από τα παραδοσιακά SUV που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο καθαρός όγκος των minimal γραμμών του Seven έρχεται σε αντίθεση με την επιβλητική και στιβαρή παρουσία του.

Ένα άλλα στοιχείο της εξωτερικής περιβολής του είναι οι τροχοί που διαθέτουν ενσωματωμένα πτερύγια, τα οποία αναπτύσσονται ή ανασύρονται ανάλογα με τις απαιτήσεις ψύξης πέδησης ή χαμηλής οπισθέλκουσας.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και τη νύχτα, το Seven αναγνωρίζεται εύκολα από τα χαρακτηριστικά παραμετρικά φωτιστικά σώματα pixels της Ioniq. Τα παραμετρικά pixels συνδυάζουν το ψηφιακό με το αναλογικό στυλ, υπενθυμίζοντας ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας εξέτασαν κάθε σχεδιαστική πτυχή του Seven.

Hyundai Seven

Ένα φιλόξενο, premium σαλόνι για το πρωτότυπο Seven

Η προτεραιότητα του εσωτερικού σχεδιασμού έγκειται στην καινοτομία του χώρου που προσφέρει στους πελάτες μεγαλύτερη ελευθερία από ποτέ. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι το μεταξόνιο, που φτάνει για την περίσταση τα 3,2 μέτρα.

Το επίπεδο δάπεδο επιτρέπει στη Hyundai να αναπτύξει μια εναλλακτική λύση στις παραδοσιακές διατάξεις καθισμάτων που βρίσκονται σε σειρά, δημιουργώντας μια πιο άνετη εσωτερική διάταξη. Οι Pillarless Coach Doors, όπως χαρακτηριστικά αποκαλεί η Hyundai τις πόρτες του Seven, προσφέρουν μια μεγάλη είσοδο που αποκαλύπτει ένα φιλόξενο εσωτερικό με μια εντελώς νέα διάσταση χώρου. Η βελτιωμένη γραμμή οροφής, το μακρύ μεταξόνιο και το επίπεδο δάπεδο που εκτείνεται μέχρι την τρίτη σειρά ανοίγουν νέες ευκαιρίες για να… επιπλώσετε το εσωτερικό σαν ένα premium σαλόνι.

Hyundai Seven

Το Seven ενσωματώνει επίσης το μελλοντικό όραμα της Hyundai για αυτόνομη μετακίνηση. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ένα αναδιπλούμενο μοχλό ελέγχου που κρύβεται όταν δεν χρησιμοποιείται. Χωρίς την ανάγκη του συνηθισμένου εξοπλισμού του οδηγού, το εξαιρετικά λεπτό κόκπιτ και οι ενσωματωμένες οθόνες δημιουργούν μια εμπειρία που παραπέμπει σε σαλόνι. Η διάταξη των καθισμάτων είναι αντίθετη με τα παραδοσιακά SUV διαθέτοντας περιστρεφόμενες πολυθρόνες και ένα κυρτό πάγκο. Αυτή η διάταξη καθισμάτων μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τον οδηγό ή τις αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης.

Παράλληλα, το Seven διαθέτει κονσόλα Universal Island, ειδικά σχεδιασμένες οικιακές συσκευές και πολυλειτουργικό Smart Hub. Όταν το Smart Hub και τα μπροστινά καθίσματα συνδυάζονται με τα πίσω καθίσματα, το Seven μετατρέπεται σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι πελάτες μπορούν να ζήσουν ποιοτικό χρόνο μόνοι τους ή μαζί με τη λάμψη του κρυφού φωτισμού στις πλαϊνές πόρτες. Επίσης, το ενσωματωμένο μίνι ψυγείο παρέχει δροσερά αναψυκτικά και οι θήκες περιποίησης παπουτσιών ανανεώνουν τα υποδήματα των επιβατών.

Hyundai Seven

Ένα βιώσιμο και καθαρό περιβάλλον κινητικότητας για το Hyundai Seven

Το Seven χρησιμοποιεί πολλά φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, ενώ προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά υγιεινής, όπως σύστημα ροής αέρα Hygiene και αποστείρωση UVC.

Η Hyundai εφάρμοσε βιοβαφή στο εξωτερικό του Seven και ανακυκλωμένα και ανανεώσιμα υλικά σε όλο το εσωτερικό. Ο γύψος, οι ξύλινες επιφάνειες και η μοκέτα από bamboo, η βιολογική ρητίνη και το εσωτερικό χρώμα βασίζονται σε ανανεώσιμες πηγές που μπορούν να μειώσουν τη ρύπανση από τη διαδικασία παραγωγής. Η εκτεταμένη χρήση χαλκού και υφασμάτων ειδικής επεξεργασίας με αποδεδειγμένα αντιβακτηριδιακά χαρακτηριστικά διασφαλίζουν ότι όλες οι επιφάνειες μέσα στο Seven παραμένουν καθαρές ανά πάσα στιγμή.

Hyundai Seven

Το Hygiene Air flow System εμπνέεται από την εξελιγμένη διαχείριση ροής αέρα των επιβατών των αεροσκαφών. Στην κατακόρυφη λειτουργία του, ο αέρας εισέρχεται μέσω ενσωματωμένων εισαγωγών στις ράγες οροφής από τις οποίες ο αέρας ταξιδεύει από πάνω προς τα κάτω και εξάγεται μέσω του εξωτερικού αεραγωγού πίσω από τους πίσω τροχούς. Στην οριζόντια λειτουργία του, ο αέρας ρέει από το λεπτό ταμπλό προς τους πίσω αεραγωγούς. Το σημαντικό αυτό το σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί ανεξάρτητα είτε το όχημα βρίσκεται σε κίνηση είτε όχι, μειώνοντας τη διασταυρούμενη μόλυνση μεταξύ των επιβατών και απομονώνοντας τη ροή αέρα μεταξύ των εμπρός και των πίσω επιβατών.

Η αποστείρωση UVC ενεργοποιείται μόλις οι επιβάτες κατέβουν από το όχημα. Παράλληλα ο μοχλός ελέγχου, το ντουλάπι αποθήκευσης και τα ηχεία εμφανίζονται και στη συνέχεια τα ενσωματωμένα απολυμαντικά φώτα UVC βοηθούν στον καθαρισμό από βακτήρια και ιούς του ζωτικού χώρου καθώς και των αποθηκευτικών χώρων στον πάγκο και στην κονσόλα Smart Hub για χρησιμοποιείται για προσωπικά αντικείμενα.

Hyundai Seven

Hyundai Seven: Mε αυτονομία 485 χιλιομέτρων

Χάρη στην ευέλικτη πλατφόρμα E-GMP, το Seven θα είναι σε θέση να παρέχει μεγάλη αυτονομία και δυνατότητες εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης, προσφέροντας μια οδηγική εμπειρία προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών. Σε πραγματικές συνθήκες με φορτιστή στα 350 kW, το Seven θα είναι σε θέση να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 20 λεπτά επιτυγχάνοντας μέγιστη αυτονομία 485 χιλιομέτρων.

Προς το παρόν η Hyundai δεν ανακοινώνει στοιχεία για τη χωρητικότητα της μπαταρίας και την απόδοση των ηλεκτρικών μονάδων κίνησης.