Mazda CX-50: πρεμιέρα στη Βόρειο Αμερική
Η Mazda North America παρουσιάζει το Mazda CX-50, το πρώτο μοντέλο από το νέο εργοστάσιο στην Αλαμπάμα.
Η Mazda North America παρουσίασε το Mazda CX-50, το ολοκαίνουριο SUV, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Θα είναι το πρώτο μοντέλο της Mazda που θα κατασκευαστεί στο νέο εργοστάσιο της Mazda Toyota Manufacturing (MTM) στο Huntsville της Αλαμπάμα.
Η παραγωγή του Mazda CX-50 αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022. Η MTM είναι μια κοινοπραξία 50:50 μεταξύ των δύο κατασκευαστριών αυτοκινήτων με ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 αυτοκίνητα (150.000 έκαστη). Η MTM ιδρύθηκε ως μέρος της ευρύτερης συνεργασίας Mazda-Toyota, που περιλαμβάνει την κοινή ανάπτυξη τεχνολογίας για ηλεκτρικά οχήματα, συνδεδεμένα αυτοκίνητα και προηγμένα συστήματα ασφάλειας.
Το Mazda CX-50 θα προστεθεί στην γκάμα των ΗΠΑ πάνω από το Mazda CX-5. Βασιζόμενο στην πλατφόρμα των Mazda3 και Mazda CX-30, θα τροφοδοτείται αρχικά από έναν από τους δύο βενζινοκινητήρες Skyactiv-G 2.5 και αργότερα θα ακολουθήσει ο εξηλεκτρισμός του. Διαθέτει το τελευταίο σύστημα i-Activ AWD και το Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive), το οποίο προσφέρει διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης για διάφορες συνθήκες.
Το κομψό αλλά δυναμικό εξωτερικό του Mazda CX-50 τονίζει τις αναβαθμισμένες off-road δυνατότητές του, ενώ η διάταξη και η ποιότητα της καμπίνας – η οποία διαθέτει πανοραμική ενσωματωμένη ηλιοροφή, μια πρωτιά για τη Mazda – αποδεικνύουν τη διαρκή έμφαση που δίνει η μάρκα στην υψηλής ποιότητας εμπειρία οδήγησης.
Το ολοκαίνουριο μοντέλο θα παρουσιαστεί πριν από τα δύο μεγαλύτερα crossover SUV που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Το Mazda CX-60, με δύο σειρές καθισμάτων, και το Mazda CX-80, με τρεις σειρές, θα σηματοδοτήσουν την εισαγωγή των βενζινοκίνητων-ηλεκτροκίνητων plug-in υβριδικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης στην Ευρώπη. Συνδυάζοντας υψηλή απόδοση και χαμηλές εκπομπές, θα κυκλοφορήσει και ένας νέας γενιάς εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας Skyactiv-X ανάφλεξης με συμπίεση και ένας Skyactiv-D πετρελαιοκινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.