Triple crown: Ford Fiesta ST3 Limited Edition vs Hyundai i20 N vs Toyota GR Yaris

«Τριπλό στέμμα», μιας και εδώ δεν είναι WRC, όπου η Ford καλείται να διαχειριστεί το κατά πόσο στους δύο μπορεί να χωρέσει τρίτος.

Σημείο αναφοράς το Fiesta ακόμα και ως ST Line, πόσω μάλλον ως γνήσιο ST, όπως το «δικό μας», που επιπλέον αποτελεί μέρος περιορισμένης έκδοσης, ως ST3, σε χρώμα Azura blue, όπως του Focus RS. Η πλέον σημαντική διαφοροποίηση έχει να κάνει με τη νέα ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. εμπρός και κατά 10 πίσω. 

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

Λάτρεις της οδήγησης όσοι επιλέγουν ST, όπως και τα Puma και Focus, με γεγονός πως η Ford διαθέτει και το καλύτερο ηλεκτρικό κουπέ-SUV της αγοράς, με όνομα βαρύ και ως ιστορία (Mustang Mach-E).

Μένει λοιπόν να δούμε κατά πόσο αμφισβητείται η κυριαρχία του Fiesta ST στα σουπερμίνι GTi με άποψη, από το νεοφερμένο Hyundai i20 N. Οι Κορεάτες έχουν δουλέψει τη σειρά «Ν» με αύρα WRC, παρεμβαίνοντας στο DNA τους, όπως έχουν κάνει και οι Ιάπωνες με τη σειρά GR.

Τυπικά, δεν προκύπτει σύγκριση του «GReat» Yaris που επιστρατεύσαμε για την περίπτωση, με τα πιο συμβατικά σε τεχνικά χαρακτηριστικά και πιο προσιτά σε τιμή Hyundai και Ford αυτής της «διαδρομής» μας. Με τους δύο προσθιοκίνητους άσους και τον Πρωταθλητή, το Toyota GR Yaris, που δεν κρύβει την υπεροχή του, προκαλώντας ακόμα και σταθμευμένο. Κοινός παρονομαστής, που επιτρέπει τη συμμετοχή του στη διαδρομή μας, οι διαστάσεις του και το στυλ του αμαξώματος, όπως και το ύφος του, που αφορά την οδηγική ευχαρίστηση.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

ST vs N

Ford εναντίον Hyundai, λοιπόν, όπως ακριβώς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όπου τα i20 συναντούν τα Fiesta – με τα γνωστά αποτελέσματα, που όμως δεν έχουν να κάνουν με την εξαιρετική βάση, κοινώς με το αυτοκίνητο παραγωγής που καλά κρατεί.

Γεγονός είναι ότι οι Κορεάτες το Fiesta μελέτησαν για να εξελίξουν το i20 σε «Ν». Όπως ταιριάζει σε ένα σύγχρονο 4μετρο δυναμικό χάτσμπακ αυτοκίνητο που το περιμένεις με ενδιαφέρον εδώ και καιρό… Δούλεψαν σκληρά μάλιστα οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη της εξέλιξης της σειράς «Ν», και ουσιαστικά ανακατασκεύασαν.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N

Με πρακτική επιπέδου «Μ» της BMW και AMG της Mercedes, ο πήχης έχει τοποθετηθεί πολύ ψηλά όσον αφορά τη σειρά «Ν». Σήμερα οι Κορεάτες παρατάσσονται πλήρεις, οπότε στη φαρέτρα τους λάμπουν τα «Ν» σε i20, i30, αλλά και το Kona! Μια έντιμη σειρά με βάθος, όπου οι επιδόσεις συνδυάζονται με την ευχάριστη συμπεριφορά. Αυτοκίνητα που σε προκαλούν να παίξεις με τα όρια, τα δικά σου και της μηχανής, την ώρα που η ασφάλεια συναντά την ευχαρίστηση, επιλέγοντας από τα διαθέσιμα μενού το πώς θέλεις να συνεργαστείς μαζί τους. Οι μηχανικοί δε βελτιώνουν, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του Fiesta, όπου έχουν αξιοποιήσει την καλή βάση, αλλά ουσιαστικά εξελίσσουν ένα άλλο αυτοκίνητο, συγκριτικά με το αντίστοιχο της βασικής έκδοσης.

Αποδεικνύεται λοιπόν πως όταν δεν επιλέγεις παιχνίδι με τα λογότυπα και τον εξοπλισμό με λύσεις τύπου after market, αλλά υποστηρίζεις το κόστος, διαμορφώνεις χαρακτήρα και δημιουργείς σε βάθος. Και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει…

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N

«Ν», όπως Νικητής

Σειρά παρεμβάσεων λοιπόν στο i20 Ν, το δικό μας, σε χρώμα Performance Blue. Αρχή από το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που διαθέτει ενισχυμένο συμπλέκτη και Launch Control. Προαιρετικά, όπως στο δικό μας, στην έκδοση Performance Pack, διατίθεται με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό (N Corner Carving Differential). Μέσω του μενού NGrin Control System, διαθέσιμα είναι τα προγράμματα οδήγησης Normal, Εco, Sport, «N» και Custom, που επεμβαίνουν στην απόκριση του κινητήρα, στο ESC (On, Off και Sport), στον ήχο του κινητήρα, στο τιμόνι, ενώ διαθέσιμο είναι και το RevMatching, που διατηρεί ψηλά τις στροφές του κινητήρα στα κατεβάσματα σχέσεων. Παράλληλα, ο οδηγός έχει εικόνα της φθοράς στα τακάκια φρένων, όπως «βαθμονόμηση» στη ρύθμιση φρεναρίσματος με το αριστερό πόδι, ενώ δε λείπει το Virtual Turbo Speed Control (στο πρόγραμμα οδήγησης Ν), που σε λειτουργία overboost αυξάνει τη ροπή από τα 275 στα 304 Nm.

Hyundai i20 N

Όσον αφορά το πλαίσιο, έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ. και έχει ενισχυθεί σε δώδεκα σημεία για καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί με μεγαλύτερο κάμπερ και νέα αντιστρεπτική δοκό. Διαθέτει νέους συνδέσμους καθώς και διαφορετικά ελατήρια-αμορτισέρ, ενώ στα φρένα οι δίσκοι εμπρός είναι μεγαλύτεροι κατά 40 χλστ. σε διάμετρο.

Hyundai i20 N

Ο τρίτος τούς οδηγεί

Δείχνει το δρόμο η Toyota, που προσεγγίζει διαφορετικά το ζητούμενο, καταθέτοντας τη γνώση και την αυτοπεποίθηση που τη χαρακτηρίζει. Σημαντική η διαφορά του GR Yaris με το Hyundai και το Fiesta, τόσο από τεχνολογικής όσο και από οικονομικής πλευράς. To GR με τα καλούδια του σωστά τοποθετημένα αποτελεί φονέα γιγάντων, όπως ήταν τα EVO. Σε πιο compact διαστάσεις, ό,τι το φέρνει σε ισορροπία με τα «δύο», παρ’ ότι ξεφεύγει σε τιμή και επιδόσεις.

Toyota GR Yaris

Σημαντικό ότι το παραπάνω βάρος του GR Yaris των περίπου 1.300 κιλών είναι σοφά μοιρασμένο και, με εκτίμηση στη Hyundai και σεβασμό στη Ford, το Toyota με τον κινητήρα του και την έξυπνη τετρακίνηση πετάει χαμηλά, μοιράζοντας σκόνη.

Στοιχίζει, αλλά αξίζει αυτή η υπέρβαση στην εποχή της εύκολης λύσης. Άλλο «βελτιώνω», άλλο «επενδύω» με συνειδητές οικονομικές απώλειες και «δημιουργώ» ουσιαστικά από λευκό χαρτί, με παρέμβαση και στο αμάξωμα.

Πιο προβλέψιμα οδηγώντας τα προσθιοκίνητα, αλλά με το GR Yaris δε χρειάζεται να φτάνεις στα όρια, αφού άλλωστε σε ξεπερνάει. Απλώς επιλέγεις τη λειτουργία Sport και απολαμβάνεις σε κάθε μέτρηση, ερμηνεύοντας είτε αριθμούς είτε συναισθήματα και βαθμό ικανοποίησης.

Εξαιρετικό σύνολο, με την ποιοτική αίσθηση της Toyota που εκτοξεύει την αξιολόγηση, ενώ εδώ έχουμε και κορυφαίες επιδόσεις και ουδέτερη οδική συμπεριφορά κλάσης Α45 S, με τις όποιες τάσεις συνδεδεμένες περισσότερο με την υπερστροφή – που λατρεύεις…

Toyota GR Yaris

Υπομονή…

… για την απάντηση, στο ερώτημα «Fiesta η i20N;». Το «φοράς» αυτό το Fiesta και δένεσαι μαζί του, αξιοποιώντας ένα ενδιαφέρον πακέτο κινητήρα, μετάδοσης, φρένων και συστήματος διεύθυνσης που αντέχουν στο χρόνο. Την εικόνα συμπληρώνει η εξελιγμένη ανάρτηση, όπως στο δικό μας, αλλά και επιλογές στο εσωτερικό, ώστε να νιώθεις ευχάριστα και να αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά από το Fiesta ST Line.

Το i20 N αποδεικνύεται εφ’ όλης της ύλης… ένα Fiesta ST σε σύγχρονη εκδοχή. Αντιγράφεις και ξεπερνάς, και η συζήτηση αφορά το πώς και το τι σε σχέση με το αποτέλεσμα, που συνδέεται με την οδική συμπεριφορά, την ώρα που η ποιότητα κατασκευής θεωρείται δεδομένη. Από το i10 μέχρι το Ioniq.

Επέλεξαν το δρόμο της Ford στο στήσιμο του αυτοκινήτου και δικαιώθηκαν οι Κορεάτες, που στη σειρά «Ν» έχουν προσθέσει έντονο ευρωπαϊκό χρώμα «δανεισμένο» από τη γερμανική σχολή. Το αποτέλεσμα είναι ουδέτερη συμπεριφορά σε πολύ ψηλά όρια.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

Πάμε Μέγαρα…

Χώρος τους η άτυπη, η ήπια ειδική διαδρομή και, όταν οδηγείς αυτό το Hyundai «αέρα» πάνω από τον Μόρνο… χορεύοντας στο κακό οδόστρωμα, κάνεις και σκέψεις για τοποθέτηση roll cage για το χωματόδρομο. Όπως και για πιο ήπιες καταστάσεις, συμμετέχοντας σε track day, με τα ίδια ή με εξελιγμένα ελαστικά. Απολαμβάνεις το κάθισμα, που ενδείκνυται και για περισσότερο σωματώδεις, και είναι το στήσιμό του που σε προσκαλεί σε έναν πλουραλισμό προκλήσεων.

Στην πίστα, με το Hyundai i20 Ν έχεις αίσθηση Renault Clio Sport. Το έζησες αυτό το άμεσο που προκαλεί και γοητεύει στην πίστα και στους βουνίσιους δρόμους, και τα τελευταία χρόνια το βρίσκεις μόνο σε Fiesta ST. Μια συμπεριφορά πολύ υψηλού επιπέδου, που λειτουργεί σαν γάντι για τον Πραγματικό Οδηγό, οπότε συνδυάζεται το σχετικά χαμηλό κόστος με κορυφαία οδική συμπεριφορά, με παρονομαστή τις ασφαλείς συνθήκες.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

Επιλογή της Peugeot, με αρχή το 205 GTi, όλο αυτό που άντεξε στο χρόνο ως επιλογή των Γάλλων κατασκευαστών. Η σκυτάλη από το Renault 5 στο Peugeot 205, και στη συνέχεια τα Clio συνδυάζονται με τα 106-206-207 και 208, με τον αντίλογο να προκύπτει από τα πρώτης γενιάς Cooper S Works με τον κωδικό «R56», και μόνο εναντίον όλων το Fiesta ST. Με θάρρος η Ford υποστηρίζει με συνέπεια τον απαιτητικό.

Η απάντηση από τη Hyundai, και μας εντυπωσίασε η προσαρμογή του i20 Ν στην πίστα. Ιδιαίτερη διαδρομή σε σχεδίαση και οδόστρωμα αυτή η πίστα στην Αττική. Θέλεις φρένα, σωστά διαλεγμένες σχέσεις στο 6άρι, κινητήρα που να μην κρεμάει και να αποδίδει, και βέβαια το σωστό, το ακριβές τιμόνι. Θέλεις αυτοκίνητο που να ανταποκρίνεται ώστε να δεθεί μαζί σου και στη συνέχεια να το τοποθετήσεις στο περιβάλλον. Προσφέρεται λοιπόν για τα παραπάνω αυτό το πλαίσιο, και εξαρτάται από σένα η αξιοποίησή του.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition

Με ατού μάλιστα τις σχέσεις μετάδοσης και την αντοχή των φρένων, μπορείς να ψάξεις για τα όριά σου με ασφάλεια που προκύπτει και από τη λειτουργία του μπλοκέ. Ο φύλακας άγγελος που σου συγχωρεί το λάθος και στους εποχικούς δρόμους στα φιλόξενα βουνά μας. Η λειτουργία του για σεμινάριο με εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα, αφού αποδίδει και στο χέρι του λιγότερο ειδικού, αρκεί να μη διστάζει πατώντας βαθιά το γκάζι. Άλλωστε, αν κάνεις λάθος επιλογή, σύμμαχός σου είναι το τιμόνι και το ελεγχόμενο διαφορικό, με το χειρόφρενο να αρνείται να ανταποκριθεί.

Τόσο το Hyundai όσο και το Ford, που ισοβαθμούν και σε κατανάλωση καυσίμου, προσφέρονται για καθημερινή μετακίνηση με άποψη, οπότε και απολαμβάνεις τα χειροκίνητα κιβώτια των 6 σχέσεων, που εδώ σε διατηρούν… νεότερο, ενώ διαθέτουν ανάρτηση και για τον ώριμο, ως προς την παρεχόμενη άνεση, και όχι μόνο.

Hyundai i20 N

Ένα κομμάτι μέταλλο δουλεμένο με άποψη, και ζεις ώστε να προκύψει ο ελεύθερος χρόνος για να οδηγήσεις και στις τρεις περιπτώσεις των αυτοκινήτων της «διαδρομής» μας. Κρίμα που σπανίζει η άνεση χρόνου, γιατί με αυτή την τριάδα θα είχε λόγους κανείς να απολαμβάνει και το βαρετό «σπίτι-δουλειά» και πίσω, επιλέγοντας την επέκταση της διαδρομής προς γνωστή ή άγνωστη κατεύθυνση. Κάθε μέτρο και χαμόγελο. «Σε διαφορετική διάσταση», θα πείτε, και συμφωνούμε, με το βάθος του Yaris να σε οδηγεί σε άλλες, πιο υψηλόβαθμες συγκρίσεις. Αυτό το Yaris φλερτάρει και στριμώχνει ένα supercar και σίγουρα όλα τα GT της αγοράς, αφήνοντας τις γήινες αντιπαραθέσεις για τα δύο σουπερμίνι GΤi.

Όπως αντιλαμβάνεστε, η απευθείας αντιπαράθεση αφορά τα δύο προσγειωμένα προσθιοκίνητα σύνολα. Υπολείπονται του Ιάπωνα σε ιπποδύναμη, αλλά είναι και ελαφρύτερα κατά 100 κιλά, όντας πολύ κοντά μεταξύ τους. Αντίστοιχη μπορεί να είναι και η ιπποδύναμή τους, ωστόσο, παρά τις μεταξύ τους ομοιότητες, δεν παύουν να έχουν και σημαντικές διαφορές, που προκύπτουν οδηγώντας. Εντός, αλλά και εκτός πίστας, όπου το Fiesta έχει ένα μικρό προβάδισμα στην άνεση της ανάρτησης.

Toyota GR Yaris

Από την άλλη, το Hyundai είναι ταχύτερο από στάση και εν κινήσει, παρά την αίσθηση ότι ο κινητήρας δε «σκοτώνει» από χαμηλά, ενώ… σκοράρει και στην έδρα της Ford. Στο σύστημα διεύθυνσης, με τη σχετική ισορροπία να προκύπτει στην ανάρτηση και στα φρένα σε επίπεδο αντοχής, αλλά και σε αποτέλεσμα.

Σε αίσθηση όμως είναι η σιγουριά που σου δίνει το σύστημα επιβράδυνσης στο Hyundai, και έτσι αυξάνεται η διαφορά. Κάθεσαι τέλεια, έχεις τιμόνι λάφυρο από τη Ford, που δένει με ένα τέλεια ρυθμισμένο μπλοκέ που δεν έχουμε συναντήσει ξανά σε προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής, ενώ η αίσθηση του επιλογέα είναι σε αγωνιστική κατεύθυνση. Σε σχέση με το μπλοκέ, ίσως είναι αντίστοιχο και στο νέο i30 Ν, το οποίο δε δοκιμάσαμε ακόμη. Κάτι που περιμένουμε να διαπιστώσουμε και στο Kona Ν, που δείχνει ικανό, και μάλιστα γοητευτικό στην πίστα – ευχάριστη έκπληξη που όμως δεν είναι της παρούσης.

Ισορροπία στον ήχο των κινητήρων, τομέας όπου υστερεί ο 260άρης του Yaris, αλλά και στην ευκολία αξιοποίησης του πίνακα οργάνων, όπως και στη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης. Ειδικά στο Hyundai ρυθμίζεις και αποθηκεύεις την επιλογή σου, οπότε αποφεύγεις τις αλλαγές που θα κάνει ένας άλλος οδηγός. Σε κάθε περίπτωση, στην πίστα ή στο βουνό, σε Τέλεια ή σε Ειδική Διαδρομή, το Hyundai είναι αυτό που θέλεις να οδηγείς και ως αγχολυτικό σε σχέση με την υψηλή τιμή του GR Yaris.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR YarisFord Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

Συλλεκτικά

Αυτό το Yaris κλάσης Nissan GT-R σε μοναδικότητα, το αποκτάς και το κρατάς, σαν αλεξικέραυνο στην υψηλή τάση ρεύματος που καλπάζει. Ό,τι μέχρι κάποιο σημείο ισχύει στη δική τους κλάση και για τα δύο σουπερμίνι, που τοποθετούνται ανάμεσα στα ελάχιστα εναπομείναντα γήινα καθαρόαιμα με στυλ.

Καθαρή η νίκη του i20 Ν σε σχέση με το Fiesta ST. Τοποθετείται πολύ ψηλά με το ευρωπαϊκό του στήσιμο για το δρόμο, οπότε έρχεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των χάτσμπακ που «καίνε» και σε αναστατώνουν – υπεράνω διαστάσεων. Προσθέτοντας στην εξίσωση το value for money, που παραμένει το ατού της Hyundai με την 5ετή εγγύηση, το i20 N «βλέπει» στο δρόμο, υπεράνω μετρήσεων, και το GR Yaris._ Σ. Χ.

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

 

Ford Fiesta ST3 Limited Edition - Hyundai i20 N - Toyota GR Yaris

 

Ford Fiesta ST

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3κύλινδρος, τούρμπο άμεσου ψεκασμού

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.497 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 200 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 190 Nm/1.600-4.500 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας

ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι δίσκοι/Δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ:

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.068×1.1.735×1.469 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.493 χλστ.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 311 λτ.

ΒΑΡΟΣ: 1.262 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 6,5 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 232 χλμ./ώρα (ηλεκτρ. περιοριζόμενη)

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 136 γρ./χλμ.

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Ford Fiesta ST3 Limited Edition

Hyundai i20 N

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4κύλινδρος, τούρμπο άμεσου ψεκασμού

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 204 ίπποι/5.500-6.000 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 275Nm/1.750-4.500 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας

ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι δίσκοι/Δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 215/40-18, Pirelli P Zero

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.057×1.775×1.440 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.580 χλστ.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 352 λτ.

ΒΑΡΟΣ: 1.190 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 6,2 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 230 χλμ./ώρα

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 158 γρ./χλμ.

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Hyundai i20 N

Toyota GR Yaris

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3κύλινδρος, τούρμπο διπλού ψεκασμού

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.618 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 261 ίπποι/6.500 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 360 Nm/3.000 σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΠΗΣ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: 60/40 έως 30/70

ΚΙΒΩΤΙΟ: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Γόνατα ΜακΦέρσον/Διπλά ψαλίδια

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: Αεριζόμενοι δίσκοι

ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 225/40-10 Michelin Pilot Sport 4S

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 3.995×1.805×1.455 χλστ.

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.560 χλστ.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 174 λτ.

ΒΑΡΟΣ: 1.280-1.310 κιλά

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 5,5 δλ.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 230 χλμ./ώρα (ηλεκτρ. περιοριζόμενη)

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (WLTP): 186 γρ./χλμ.

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Toyota GR Yaris