Toyota, Subaru και Mazda διερευνούν «πράσινα» καύσιμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης
Οι Toyota, Subaru και Mazda, σε συνεργασία με τις Kawasaki και Yamaha, «συνασπίζονται» υποστηρίζοντας εν πολλοίς ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία δεν είναι η μοναδική «πράσινη» λύση.
Σε κοινή τους ανακοίνωση, πέντε ιαπωνικές εταιρείες, οι Toyota, Subaru, Mazda, Kawasaki και Yamaha, ανακοίνωσαν τη δέσμευσή τους να επενδύσουν και να διευρύνουν έτι περαιτέρω τους ορίζοντες τους στα εναλλακτικά καύσιμα, που θα κρατήσουν «ζωντανούς» τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε δύο και τέσσερις τροχούς.
Οι πέντε εταιρείες ανακοίνωσαν την πρωτοβουλία τους σε κοινή συνέντευξη Τύπου στο Okayama International Circuit που βρίσκεται στη δυτική Ιαπωνία, στην οποία η Akio Toyoda θα οδηγήσει μια αγωνιστική Toyota Corolla εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει υδρογόνο στον αγώνα αντοχής της σειράς Super Taikyu.
Οι Toyota, Subaru, Mazda, Kawasaki και Yamaha δήλωσαν ότι θα συμμετάσχουν σε αγώνες χρησιμοποιώντας καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές άνθρακα, ενώ τα ταυτόχρονα θα διερευνήσουν τη χρήση κινητήρων υδρογόνου σε άλλα οχήματα.
Αναλυτικότερα, η Mazda και η Toyota θα συνεργαστούν στους αγώνες αναπτύσσοντας έναν κινητήρα Skyactiv-D 1,5 λίτρων που τροφοδοτείται από βιοντίζελ επόμενης γενιάς. Από τη μεριά τους, οι Subaru και η Toyota θα συνεργαστούν στα πλαίσια του Super Taikyu Series του 2022 χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα που προέρχονται από βιομάζα.
Τέλος, η Kawasaki και η Yamaha θα εξετάσουν το ενδεχόμενο κοινής έρευνας για την εξέλιξη κινητήρων υδρογόνου για μοτοσυκλέτες.
Η ανακοίνωση των πέντε ιαπωνικών εταιρειών έρχεται σήμερα στο φως ενόσω ο Akio Toyoda και η Toyota, συνολικά, θεωρούν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί ο στόχος για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Πιο συγκεκριμένα, η Toyota πιστεύει ότι οι κινητήρες υδρογόνου μπορούν, για παράδειγμα, να δώσουν μία νέα πνοή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Διαβάστε επίσης: Ο εχθρός είναι το CO2, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης
«Με την προώθηση της περαιτέρω συνεργασίας στην παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση καυσίμων σε συνδυασμό με κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι πέντε εταιρείες στοχεύουν να παρέχουν στους πελάτες περισσότερες επιλογές», ανέφεραν οι πέντε εταιρείες στην κοινή ανακοίνωσή τους.