Έρχεται το νέο Honda Civic Type R
Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για το νέο Honda Civic Type R.
Λίγες μέρες εβδομάδες τη δημοσιοποίηση των πρώτων φωτογραφιών του νέου Honda Civic Type R, ο φακός των συνεργατών μας «συλλαμβάνει» τη νεότερη γενιά και εκδοχή του hot hatch της ιαπωνικής εταιρείας να πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές στο δρόμο. Και μάλιστα, επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Όπως και στο παρελθόν, το Civic Type R υιοθετεί ένα χάτσμπακ αμάξωμα στα πλαίσια της κατηγορίας C, με σπορ εμφάνιση και δυναμική που ταιριάζει με την «επιθετική» σχεδίασή του. Όπως έχει ήδη διαρρεύσει, η επόμενη γενιά του Civic Type R θα κυκλοφορήσει το 2022, ως μοντέλο του 2023, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεινούν μέσα στο επόμενο καλοκαίρι.
Το Honda Civic Type R εξακολουθεί να εφοδιάζεται με μεγάλους τροχούς. Για την περίσταση, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων κατασκευάζονται από την Brembo, ενώ τα ελαστικά Pilot Sport 4 προέρχονται από τη Michelin. Από εκεί και πέρα, η Honda έχει διατηρήσει και στο νέο μοντέλο τις τρεις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Με μια ενδιαφέρουσα όμως… παρατυπία, καθώς η κεντρική είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τα «δίδυμα» αδέρφια της.
Από τη μεριά του, τα πτερύγια του διαχύτη, παρά το «βαρύ» καμουφλάζ του πρωτότυπου αυτοκινήτου, είναι απολύτως διακριτά, όπως και η νέα πίσω αεροτομή, η οποία είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν
Η Honda πρόκειται να προσφέρει το επερχόμενο Civic Type R με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος αναμένεται να αποδίδει περίπου 320 ίππους και πάνω από 400 Nm ροπής – κάτι που αναμένεται να αποτελέσει μια μεγάλη πρόκληση αναφορικά με την ικανότητα του αυτοκινητου να διαχειριστεί την τελευταία «μέσα» από μόλις δύο τροχούς.
Οι οπαδοί του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι, καθώς η ιαπωνική εταιρεία θα εξακολουθεί να το προσφέρει ως στάνταρ. Δεν υπάρχει ακόμη καμία αναφορά για κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οπότε το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων φαντάζει ότι θα είναι η μόνη επιλογή.
Φωτογραφίες: Automedia