Ο Ogier ανυπομονεί να αντιμετωπίσει τον Loeb στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Ο Sebastien Ogier δεν κρύβει την ανυπομονησία του για ενδεχόμενη συμμετοχή του Sebastien Loeb στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2022.

 

Λίγες ημέρες μετά από την δοκιμή του υβριδικού Hypercar της Toyota για το WEC και πριν από το φινάλε της φετινής σεζόν στο WRC με το Ράλλυ Monza , ο Sebastien Ogier δεν κρύβει τις σκέψεις του για το 2022 και συγκεκριμένα, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Ο Ogier, που στο τέλος της φετινής χρονιάς σταματά την πλήρη του εμπλοκή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα αποτελέσει μέλος της Toyota στην πρώτη υβριδική σεζόν του θεσμού, μοιραζόμενος το τρίτο Yaris GR Rally1 με τον Esapekka Lappi.

Αν και το πρόγραμμα του Γάλλου δεν έχει αποσαφηνιστεί, εξαρχής θεωρούνταν δεδομένο πως θα συμμετάσχει στο αγαπημένο του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου διατηρεί το ρεκόρ νικών, έχοντας ανέβει 8 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Sebastien Ogier: Η συμμετοχή στο Μόντε και ο Loeb

Την είδηση της συμμετοχής του στο Μόντε, με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία της υβριδικής εποχής του WRC, στις 20-23 Ιανουαρίου 2022, επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Ogier.

“Η ομάδα βασίζεται σε εμένα για το Μόντε Κάρλο, αυτό είναι κάτι που μπορούμε να πούμε για την επόμενη χρονιά”, δήλωσε ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ στο wrc.com.

Toyota Yaris Rally1 Testing 02

“Για το υπόλοιπο πρόγραμμα πρέπει να ληφθούν ορισμένες αποφάσεις και το καλό είναι πως η ομάδα δε με πιέζει πολύ”.

O Sebastien Ogier, που αναμένεται να οδηγήσει για πρώτη φορά το υβριδικό Yaris Rally1 μετά από το Ράλλυ Monza, δύσκολα θα πραγματοποιήσει πολλούς αγώνες φέτος, όμως τόνισε πως η παρουσία του Esapekka Lappi στην ομάδα, είναι καθησυχαστική για τον ίδιο.

“Να έχουμε τον Esapekka στην ομάδα σημαίνει πως ότι και αν αποφασίσω σε κάποιο σημείο, η ομάδα γνωρίζει πως έχουν μια πολύ καλή… Δε θέλω να πω δεύτερη επιλογή, γιατί είμαι βέβαιος ότι θα αποδώσει πολύ καλά”.

 

Για το σχεδιασμό του 2022, ο Ogier τόνισε πως έχει το ελεύθερο από την ομάδα του, ώστε να αποφασίσει αυτό που επιθυμεί: “Μέχρι στιγμής, η ομάδα είναι πολύ χαλαρή με εμένα και μου έχει δώσει τη δυνατότητα να αποφασίσω τι θέλω να κάνω, όμως ασφαλώς, δε θέλω να είμαι εγωιστής.

“Σε κάποιο σημείο θα συζητήσουμε για τη στρατηγική μας. Θα δούμε, δεν το έχουμε συζητήσει αυτό ακόμη”.

Sebastien Ogier

Η συμμετοχή του Sebastien Ogier στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2022 θα προσφέρει επιπλέον ενδιαφέρον στον αγώνα, το οποίο αναμένεται να εκτοξευθεί εφόσον στο Πριγκιπάτο αγωνιστεί με Ford Puma Rally1 ο Sebastien Loeb.

Με δεδομένη τη δυναμική των δύο Γάλλων πρωταθλητών, οι οποίοι έχουν τους περισσότερους τίτλους και νίκες από κάθε άλλον στο WRC, κάθε συνύπαρξή τους σε εκκίνηση αγώνα του θεσμού, αποτελεί πόλο έλξης.

 

Ο Ogier παραδέχθηκε πως παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα ήθελε πολύ, να αντιμετωπίσει τον Loeb στο Μόντε.

“Οι αγώνες απέναντί του υπήρξαν, δε μπορώ να πω ένα μεγάλο μέρος της καριέρας μου επειδή στο τέλος της καριέρας του εγώ απλά ξεκινούσα και ορισμένες φορές (συνυπήρξαμε) απλά για μερικά ράλλυ”, δήλωσε ο Sebastien Ogier στο DirtFish.

“Από πλευράς στατιστικών, είναι πάντοτε το σημείο αναφοράς και ασφαλώς υπάρχουν πολλές συζητήσεις και συγκρίσεις μεταξύ μας. Συχνά είχαμε ωραίες μάχες.

“Είναι καλό για το σπορ και την ψυχαγωγία θα έλεγα, όταν υπάρχουν περισσότεροι ανταγωνιστικοί οδηγοί και πρωταθλητές. Οπότε ανυπομονώ να συμβεί ξανά και θα δούμε. Ίσως να συμβεί ήδη στο Μόντε”.

Sebastien Ogier - Sebastien Loeb 01

Ταυτόχρονα, ο Ogier αναφερόμενος στην πιθανή συνεργασία του Loeb με τον Malcolm Wilson, δε δίστασε να πλέξει για ακόμη μια φορά το εγκώμιο του Βρετανού, με τον οποίο συνεργάστηκε επιτυχώς τη διετία 2017-2018: “Δε νομίζω πως χρειάζεται (ο Loeb) συμβουλές για τη συνεργασία με τον Malcolm (Wilson) γιατί θα έρθει φυσικά και είμαι βέβαιος πως θα το απολαύσει όσο το απήλαυσα και εγώ.

“Νομίζω ότι βρέθηκαν κοντά σε συνεργασία κατά τη διάρκεια της καριέρας του και δε συνέβη. Οπότε θεωρώ πως θα ήταν χαρούμενοι να το κάνουν τώρα”.

Υπενθυμίζουμε, πως για την επόμενη σεζόν στο WRC, ο Sebastien Ogier δε θα έχει παραπλεύρως τον επί 15 συναπτά έτη συνοδηγό του, Julien Ingrassia, τη θέση του οποίου θα πάρει ο Benjamin Veillas.

Η επόμενη κίνηση του Ingrassia δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, ωστόσο θεωρείται απίθανο να αγωνιστεί στο πλευρό άλλου οδηγού,  με τη μεταπήδηση σε διοικητικό πόστο, να φαντάζει ως το πιθανότερο σενάριο.

Photos: Red Bull Content Pool, Toyota Gazoo Racing