To Ελληνικό Chaos είναι εδώ!

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε πλήρως το Ελληνικό Chaos.

Σύμφωνα με την εταιρεία, στο πρόγραμμα της Spyros Panopoulos Automotive για τα επόμενα δύο χρόνια (2022/2023) περιλαμβάνεται η… δια ζώσης παρουσίαση του νέου Chaos από την ελληνική Κυβέρνηση στο νέο κέντρο-εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο θα έχει την έδρα του σε μια επιφάνεια 108 στρεμμάτων, εκ των οποίων τα 38 θα αποτελούνται από στεγασμένους χώρους για τον ποιοτικό έλεγχο και την παραγωγή του Chaos.

Οι συνολικές επενδύσεις για το «project Chaos» αναμένεται, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ίδιας, να ανέλθουν στα 96 εκατ. ευρώ.

Chaos

Chaos: Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε

Η εταιρεία ανακοινώνει επίσης ότι το νέο Chaos θα παρουσιαστεί και θα δοκιμαστεί από το BBC-Top Gear.

Με την χορηγία της Red Bull, η εταιρεία θα επιχειρήσει επίσης να καταρρίψει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής.

Ανάλογη προσπάθεια κατάρριψης του σχετικού ρεκόρ θα επιχειρηθεί τόσο για την επιτάχυνση του ¼ του μιλίου (0-402 μ.), όσο και στην πίστα του Nurburgring, για τον ταχύτερο φυσικά γύρο στα 20+ χλμ. της γερμανικής πίστας-ειδικής διαδρομής, επίσης στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής.

Chaos

Λίγα λόγια για το Chaos

Το Chaos θα κοστίζει 5,5 εκατ. ευρώ στη «βασική» έκδοση Earth Version των 2.000+ ίππων και 12,5 εκατ. ευρώ στην Zero Gravity των 3.000+ ίππων, και θα έχει αναλογία ισχύος ανά κιλό της τάξης του 2,05 και 3,06 αντίστοιχα, αναπτύσσοντας κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες δυνάμεις κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης που θα φτάνουν έως και τα 3G.

Το Chaos έχει μήκος 5,053 μ., πλάτος 2,068 μ. και ύψος 1,121 μ., ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.854 μ. Το δε βάρος του προσδιορίζεται από την ελληνική εταιρεία στα 1.388 και 1.272 κιλά.

Chaos

Το Chaos τροφοδοτείται από έναν V10 κινητήρα με χωρητικότητα 3.988 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και σχέση συμπίεσης 12,3:1. O twin-turbo κινητήρας θα διαθέτει ξηρό κάρτερ, 10 μπεκ άμεσου ψεκασμού και 10 έμμεσου και συνολικά 40 βαλβίδες. Οι εκκεντροφόροι του θα είναι κατασκευασμένοι από τιτάνιο, με τον στροφαλοφόρο, ο οποίος θα είναι ψηφιακά εκτυπωμένος, να είναι κατασκευασμένος από το ίδιο ακριβώς υλικό.

Chaos

Στην πρώτη από τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις η μέγιστη ισχύς του εν λόγω συνόλου θα είναι 2.048,7 hp (1.527,7 kW) και το «κόκκινο» μεταξύ 10.000 και 11.000 σ.α.λ., ενώ στην ισχυρότερη των 3.064,7 hp (2.284,9 kW) μεταξύ 11.800 και 12.200 σ.α.λ., ανάλογα με το τελικό set up και το καύσιμο. Η δε ροπή διαμορφώνεται στα 1.389,4 Nm και στα 1.983,5 Nm, αντίστοιχα. Στην πιο αδύναμη έκδοση τόσο τα πιστόνια όσο και οι μπιέλες θα είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο, ενώ στην πιο δυνατή τα πιστόνια από κεραμικό υλικό και μπιέλες από carbon. Αντίστοιχα, το μπλοκ θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και μαγνήσιο, με το δεύτερο να είναι τρισδιάστατα εκτυπωμένο.

Chaos

Η έκδοση… χαμηλής ισχύος του Chaos αναμένεται να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 1,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να υπερβαίνει την ιλιγγιώδη τιμή των 500 χλμ./ώρα. Η Spyros Panopoulos Automotive υπόσχεται ότι οι ρεπρίζ «100-200» χλμ./ώρα και «160-240» χλμ./ώρα θα ολοκληρώνονται αντίστοιχα σε 2,7 και 2,3 δλ., ενώ για το «0-300» θα απαιτούνται 7,9 δλ. και για το «0-402 μ.» 8,1 δλ. Για την Zero Gravity σημειώστε ότι το «0-100» θα ολοκληρώνεται σε 1,55 δλ., ενώ οι ρεπρίζ «100-200» και «160-240» χλμ./ώρα σε 1,7 και 1,4 δλ. Εδώ, τα πρώτα 300 χλμ./ώρα θα έρχονται σε 7,1 δλ. και το «400άρι» θα καλύπτεται σε 7,5 δλ.

Chaos

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, σε αναλογία 35/65, με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου με 7 ή 8 σχέσεις. Το δε μονοκόκ πλαίσιο του Chaos θα είναι κατασκευασμένο από το υλικό Zylon, ενώ το «παρών» θα δίνουν και άλλα εξωτικά (και ελαφριά) υλικά, όπως τα ανθρακονήματα, το μαγνήσιο και το τιτάνιο.

Chaos

Ψηφιακά εκτυπωμένες θα είναι και οι ζάντες τιτανίου του αποκλειστικά 2θέσιου hypercar της Spyros Panopoulos Automotive, οι οποίοι θα έχουν διάμετρο 21 και 22 ίντσες και πλάτος 9 και 13 ίντσες, εμπρός και πίσω, αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης θα αποτελείται από κεραμικούς δίσκους με διάμετρο 422 και 416 χλστ. εμπρός και πίσω (452 και 426 χλστ. για την μεγάλη έκδοση), ενώ οι 3D-printed δαγκάνες που θα τους συνοδεύουν θα είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο. Η δε ανάρτηση είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς αποτελούμενη από μία διάταξη με διπλά ψαλίδια.

Το Chaos θα είναι διαθέσιμο σε 20 αντίτυπα για κάθε ήπειρο, όπως δηλώνει η Spyros Panopoulos Automotive.

Chaos