Η BMW σταματά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στο Μόναχο το 2024
Με αφορμή την έναρξη παραγωγής της ηλεκτρικής i4, η BMW ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στην κεντρική μονάδα παραγωγής οχημάτων στο Μόναχο, το 2024.
Όπως ανακοινώθηκε την περασμένη Παρασκευή με αφορμή την έναρξη παραγωγής της ηλεκτρικής i4 (περισσότερα για αυτήν μπορείτε να διαβάσετε εδώ), η BMW δήλωσε ότι στο κεντρικό εργοστάσιό της στο Μόναχο η κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης θα σταματήσει το 2024.
Ωστόσο, στην εν λόγω μονάδα θα συνεχίσουν να παράονται οχήματα με θερμικούς κινητήρες, οι οποίοι θα κατασκευάζονται σε εργοστάσια του BMW Group με έδρα την Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραγωγή της νέας i4 στο Μόναχο πραγματοποιείται στην ίδια αλυσίδα με συμβατικά μοντέλα της BMW, όπως η Σειρά 3 Sedan και Touring και η νέα Σειρά 4 Gran Coupe, ύστερα από επένδυση ύψους 200 εκατ. ευρώ.
Η κύρια διαφορά μεταξύ της BMW i4 και των οχημάτων που παράγονται στο Μόναχο που χρησιμοποιούν συμβατικούς κινητήρες είναι οι ηλεκτρικές μονάδες κίνησης και η μπαταρία υψηλής τάσης. Ωστόσο, περίπου το 90% των υπαρχόντων συστημάτων και κατασκευαστικών δομών στο εν λόγω εργοστάσιο μπορούν να αξιοποιηθούν στο νέο EV της BMW, με επιπλέον τεχνολογίες και εξαρτήματα να απαιτούνται μόνο για τη συναρμολόγηση του δαπέδου και του πίσω τμήματος του αυτοκινήτου.
Σε κάθε περίπτωση, όπως επισήμως ανακοινώθηκε, μέχρι το 2023, τουλάχιστον τα μισά οχήματα που θα παράγονται στο Μόναχο θα είναι εξηλεκτρισμένα – είτε ηλεκτρικά με μπαταρία είτε plug-in υβριδικά.
Σύμφωνα με τον υπάρχοντα σχεδιασμό, έως το 2030, το 50% των πωλήσεων νέων οχημάτων της γερμανικής εταιρείας θα είναι ηλεκτρικά.