Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με την M-Sport Ford o Loeb;
Ισπανικό δημοσίευμα αναφέρει πως ο Sebastien Loeb δοκίμασε το Ford Puma Rally1, με φόντο τη συμμετοχή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2022.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ από την Ισπανία, o Sebastien Loeb βρέθηκε για πρώτη φορά στα πηδάλια του νέου, υβριδικού Ford Puma Rally1 στο πλαίσιο δοκιμών, με απώτερο σκοπό να αγωνιστεί με την M-Sport Ford στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Πριν από αρκετούς μήνες, ο Malcolm Wilson είχε αποκαλύψει πως βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Sebastien Loeb για συνεργασία ενόψει 2022, με τον πολυνίκη του WRC να μην απορρίπτει ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Όπως υποστηρίζεται σε άρθρο της ισπανικής Marca, ο 47χρονος οδηγός πήρε μια πρώτη γεύση από το Ford Puma Rally1 στην άσφαλτο.
Μάλιστα, το ρεπορτάζ προχωρά ακόμη περισσότερο, αναφέροντας πως ο Γάλλος συμφώνησε να αποτελέσει οδηγό της M-Sport Ford σε επιλεκτικούς αγώνες το 2022, με την αρχή να γίνεται στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Προς το παρόν, η βρετανική ομάδα έχει ανακοινώσει διετή συνεργασία με τον Craig Breen, ωστόσο δεν έχει επισημοποιήσει τους υπόλοιπους οδηγούς.
Οι τωρινοί οδηγοί των Ford Fiesta WRC, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith φαντάζουν ως οι βασικοί υποψήφιοι, αφού ο Andreas Mikkelsen σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, βρίσκεται εκτός κάδρου.
Η δυσκολία για τη συμμετοχή του Loeb στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο
Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, αναφορικά με τη συνεργασία μεταξύ των M-Sport Ford και Loeb.
Μια βασική δυσκολία για την ολοκλήρωση του εγχειρήματος, έγκειται στην προγραμματισμένη συμμετοχή του Γάλλου πολυπρωταθλητή στο Dakar, που θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία στις 2-14 Ιανουαρίου 2022, με το πρωτότυπο BRX Hunter της Prodrive.
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία της υβριδικής εποχής του WRC προγραμματίζεται για τις 20-23 Ιανουαρίου, γεγονός που δημιουργεί μικρό, αλλά όχι ανυπέρβλητο, κενό μεταξύ των δύο αγώνων.
Κάτι τέτοιο βέβαια δεν είναι πρωτόγνωρο για τον Sebastien Loeb, ο οποίος είχε κάνει το ίδιο και το 2019, όταν πραγματοποίησε το ντεμπούτο του, πάντα με τον Daniel Elena παραπλεύρως, με την Hyundai.
Συνδετικός κρίκος στην ενδεχόμενη συνεργασία της M-Sport Ford με τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλλυ, ο οποίος παραμένει πόλος έλξης θεατών στο WRC, είναι η Red Bull.
Η γνωστή εταιρεία ενεργειακών ποτών αποτελεί επί σειρά ετών χορηγό του Loeb και πρόσφατα, συνδέθηκε εκ νέου με την M-Sport Ford, λόγω ενός άλλου Γάλλου οδηγού της, του νεαρού Adrien Fourmaux.
Κατά τη διάρκεια των ετών 2017 και 2018, η Red Bull διαδραμάτισε αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχημένη μετακίνηση του Sebastien Ogier στην M-Sport, με την οποία ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κατέκτησε δύο τίτλους Οδηγών (2017, 2018) και έναν Κατασκευαστών (2017).
Με τα κομμάτια του παζλ να έχουν δεθεί, η τελευταία ενέργεια που απέμενε, ήταν η συνεργασία M-Sport Ford και Loeb να λάβει έγκριση από την Prodrive.
Σύμφωνα με το άρθρο της Marca που υπογράφει ο Nacho Villarin, αυτή η συμφωνία επιτεύχθηκε, οπότε ο δρόμος για την επιστροφή του “Maestro” στο WRC, έστω και με μειωμένο πρόγραμμα, άνοιξε.
Η ενδεχόμενη συμμετοχή του Loeb σε επιλεκτικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ την επόμενη χρονιά, έρχεται να πλαισιώσει εκείνη του έτερου μεγάλου Seb, δηλαδή του Ogier, ο οποίος επίσης θα λάβει μέρος σε μεμονωμένους αγώνες, ως οδηγός της Toyota.
Μετά την αποχώρησή του από το WRC, ο πρώην εργοστασιακός οδηγός των Citroen και Hyundai δεν έμεινε ανενεργός, αφού συμμετέχει όπως προαναφέραμε στο Dakar με την Prodrive και στο Extreme E, με την X44 του Lewis Hamilton.
Υπενθυμίζουμε, πως οι Sebastien Loeb και Daniel Elena διατηρούν σειρά από ρεκόρ στο WRC.
Το δίδυμο έχει συμμετάσχει σε 180 αγώνες του WRC έχοντας κατακτήσει 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα (2004-2012), 79 νίκες και έχοντας ανέβει 119 φορές στο βάθρο των νικητών.
Μένει να δούμε, κατά πόσο η ενδεχόμενη επιστροφή του Sebastien Loeb στο WRC, θα γίνει πραγματικότητα. Οι εξελίξεις, αναμένονται με ενδιαφέρον…
Δείτε video όπου οδηγός φέρεται να είναι ο Loeb
Hoy jornada de test de @Loeb_Seb1 con el Ford Puma Rally1 @MSportLtd pic.twitter.com/gwcADGI2tA
— Revista Scratch (@RevistaScratch) October 19, 2021