Toyota: Επενδύσεις στην κατασκευή μπαταριών στις ΗΠΑ ύψους 3,4 δις δολαρίων
Μπορεί ο Akio Toyoda να μην πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αποτελούν την «αποκλειστική» λύση για την αντιμετώπιση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής, εντούτοις η εταιρεία του ενισχύει τις επενδύσεις της στον τομέα - και εν πρoκειμένω στην κατασκευή μπαταριών.
Η Toyota ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει 3,4 δις δολάρια έως το 2030 στις ΗΠΑ προκειμένου να ενισχύσει στην περιοχή την παραγωγή μπαταριών που προορίζονται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
«Η επένδυση αφορά την ανάπτυξη και την παραγωγή μπαταριών αυτοκινήτων σε τοπικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, και αποτελεί μέρος της παγκόσμιας επένδυσης ύψους 13,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα διατεθούν για επενδύσεις στην ανάπτυξη και παραγωγή μπαταριών», αναφέρει χαρακτηριστικά η Toyota Motor Corporation στην επίσημη ανακοίνωσή της.
Για να ενισχύσει τις υποδομές κατασκευής μπαταριών στις ΗΠΑ, η Toyota B. Αμερικής σχεδιάζει να δημιουργήσει σε συνεργασία με την Toyota Tsusho ένα νέο εργοστάσιο μετά από επένδυση 1,29 δις δολαρίων έως το 2031.
Το νέο αυτό εργοστάσιο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2025 προσφέροντας περισσότερες από 1.750 θέσεις εργασίας.
«Αυτή η επένδυση θα βοηθήσει στην εισαγωγή πιο προσιτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τους καταναλωτές στις ΗΠΑ μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, και το σημαντικότερο, δημιουργώντας ακόμη περισσότερες θέσεις εργασίας στη χώρα που συνδέονται με το μέλλον της κινητικότητας», προσθέτει η Toyota.
Σε πρώτη βάση το εργοστάσιο θα εστιάσει στην κατασκευή μπαταριών για υβριδικά μοντέλα.
Διαβάστε επίσης: Akio Toyoda: O εχθρός είναι το CO2, όχι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης
Τα επιτεύγματα της Toyota στην ηλεκτρική κινητικότητα
Μέχρι σήμερα, η Toyota έχει διαθέσει ανά τον κόσμο περισσότερα από 18,7 εκατ. ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων σχεδόν τα 4,5 εκατ. στις ΗΠΑ. Εκεί, το ποσοστό των εν λόγω οχημάτων επί των συνολικών πωλήσεων του Ιάπωνα κατασκευαστή ανέρχεται αυτή τη στιγμή στο 25%, τιμή που αναμένεται να φτάσει το 70% έως το 2030.
Αυτή τη στιγμή τα μοντέλα HEV, PHEV, FCEV και BEV της Toyota σε όλο τον κόσμο φτάνουν τα 55, ενώ έως το 2025 ο αριθμός τους θα υπερβαίνει τα 70.
Από αυτά, τα 15 θα είναι BEV, συμπεριλαμβανομένων 7 που θα ανήκουν στην οικογένεια Toyota bZ (Toyota beyond Zero).
Έως το 2030 η Toyota προσδοκά να πουλά 2 εκατ. οχήματα μηδενικών εκπομπών (BEV+FCEV).