Citroen C4 και e-C4: Ξεπέρασαν τις 30.000 πωλήσεις στην Ευρώπη
Τα νέα Citroen C4 και e-C4 καταγράφουν μια σημαντική εμπορική δυναμική στην Ευρώπη τους πρώτους έξι μήνες του έτους.
Το νέο Citroen C4, καθώς και η ηλεκτρική του εκδοχή, το e-C4, καταγράφουν από τις αρχές έως και τα μέσα του τρέχοντος έτους μία εξαιρετική πορεία στην αγορά της Ευρώπης, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει σήμερα στη δημοσιότητα το γαλλικό εργοστάσιο.
Πιο συγκεκριμένα, από το λανσάρισμά του στις αρχές του 2021 και για τους έξι πρώτους μήνες του έτους, οι συνολικές πωλήσεις των νέων C4 και e-C4 φτάνουν τις 30.855 μονάδες στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Στην Ισπανία, στην οποία και κατασκευάζεται, το νέο C4 κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ μοντέλων τους πρώτους έξι μήνες του 2021, πίσω από την Toyota Corolla, με μερίδιο 9,5%.
Στην Πορτογαλία, η νέα πρόταση της Citroen απέσπασε την τρίτη θέση το πρώτο εξάμηνο, με μερίδιο που αγγίζει το 12%. Αλλού στην Ευρώπη, το νέο C4 ξεχωρίζει τόσο στην Ιταλία όσο και στο Βέλγιο, όπου κατατάσσεται στην έκτη θέση στην κατηγορία του.
Ιδιαίτερα ικανοποιητική είναι και η έως τώρα εμπορική σταδιοδρομία του e-C4 αντιπροσωπεύοντας ήδη το 15% των συνολικών ταξινομήσεων του μοντέλου της Citroen στην Ευρώπη. Στην Ολλανδία, για παράδειγμά, οι πωλήσεις του ηλεκτρικού μοντέλου καταλαμβάνουν το 38% των συνολικών ταξινομήσεων της γκάμας C4, το 27% στη Γερμανία, το 20,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 10,2% στη Γαλλία.
Μετά από έξι μήνες στην αγορά, το νέο e -C4 κατέχει την τρίτη θέση στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών χάτσμπακ στην Ευρώπη, με μερίδιο 8% , πίσω από το VW ID.3 και το Nissan Leaf. Το e-C4 έχει επιτύχει υψηλές πωλήσεις σε συγκεκριμένες χώρες, όντας δεύτερο στην Ισπανία, με μερίδιο 28,5% στην κατηγορία C στα ηλεκτρικά χάτσμπακ μοντέλο, τρίτο στη Γαλλία με μερίδιο 22% και επίσης τρίτο στην Ιταλία με «μερτικό» που φτάνει το 14,6%.