H Mercedes σταματά την εξέλιξη νέων plug-in υβριδικών μονάδων
Η Mercedes στρέφει το ενδιαφέρον της στην αμιγή ηλεκτροκίνηση δηλώνοντας… ευθαρσώς ότι σαματά την εξέλιξη νέων plug-in υβριδικών μονάδων κίνησης.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η Mercedes θα ξεκινήσει να λανσάρει από το 2025 και μετά μόνο νέες ηλεκτρικές πλατφόρμες οχημάτων σε μια προσπάθεια να καταστεί στα τέλη της δεκαετίας ένας κατασκευαστής με νέα προϊόντα που θα εκπέμπουν μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Όπως είναι προφανές, η απόφαση αυτή προϋποθέτει αρκετές «θυσίες» με τα παραδοσιακά sedan και station wagon οχήματα να είναι τα πρώτα πιθανά θύματα της διαδικασίας μετασχηματισμού της Mercedes. Μπορεί λοιπόν το μέλλον των συγκεκριμένων οχημάτων να φαντάζει σήμερα… μετέωρο, δεν ισχύει κάτι τέτοιο για μια άλλη «ομάδα» οχημάτων της Mercedes. Ο λόγος για τα plug-in υβριδικά, η εξέλιξη των οποίων πρόκειται να σταματήσει άμεσα.
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Μονάχου, στελέχη της Mercedes επιβεβαίωσαν ότι ο Γερμανός κατασκευαστής δεν θα εξελίξει στο μέλλον νέα plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Τα υπάρχοντα – συμπεριλαμβανομένου του συστήματος που κινεί την άρτι παρουσιασθείσα Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe – θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται σε υπάρχοντα και επερχόμενα προϊόντα, αλλά δεν θα επενδυθούν επιπλέον χρήματα σε συστήματα PHEV επόμενης γενιάς.
«Δεν έχουμε προγραμματίσει περαιτέρω νέες εξελίξεις», δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Daimler, υπεύθυνος για την έρευνα και την εξέλιξη, στην γερμανική εφημερίδα Handelsblatt. Και συμπλήρωσε: «Οι επενδύσεις [στα PHEV] έχουν γίνει, και σε αυτόν τον βαθμό, τις χρησιμοποιούμε».
Ως γνωστόν, για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Mercedes, η plug-in υβριδική τεχνολογία θεωρήθηκε ως μεταβατική έως ότου τα ηνία παραλάβει η τεχνολογία αμιγούς ηλεκτροκίνησης.
Θυμίζουμε ότι τον Σεπτέμβριο του 2019, η Mercedes ανακοίνωσε ότι σταματά την ανάπτυξη νέων βενζινοκινητήρων, ενώ το 2020 έγινε σαφές ότι η εταιρεία θα αποσύρει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.