Οι μυστικές δοκιμές του Volkswagen Aero B sedan
Το ηλεκτρικό Volkswagen Aero Β δοκιμάζεται στις Αυστριακές Άλπεις, δύο ολόκληρα χρόνια πριν από το επίσημο λανσάρισμά του.
H αντίστοιχη ηλεκτρική έκδοση του Volkswagen Passat αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023 τόσο σε sedan όσο και σε station παραλλαγή. Η φημολογούμενη αυτονομία του μοντέλου αναμφίβολα είναι εντυπωσιακή, καθώς λέγεται πως θα κυμαίνεται κοντά στα 700 χλμ.!
Το αυτοκίνητο συνέλαβε ο φακός του συνεργάτη μας Automedia στη διάρκεια των δοκιμών στις Αυστριακές Άλπεις.
Για το συγκεκριμένο μοντέλο, που προς το παρόν ακούει στον κωδικό Aero B, η εταιρεία μάς είχε προϊδεάσει ήδη από το 2018 με το πρωτότυπο ID Space Vizzion. Παρότι σε διαστάσεις εκτιμάται πως το αυτοκίνητο θα είναι αντίστοιχο του Passat, οι εσωτερικοί του χώροι αναμένεται να είναι αντίστοιχες του σημαντικά μεγαλύτερου Phaeton, η παραγωγή του οποίου έχει σταματήσει πλέον. Μαζί με την έκδοση sedan εξελίσσεται και μια station wagon, παραλλαγή η οποία θα προσεγγίζει περισσότερο τη μορφή του πρωτότυπου ID Space Vizzion.
Volkswagen Aero B: Γνωστά μηχανικά μέρη, βελτιωμένο ηλεκτρικό σύστημα
Το αυτοκίνητο παραγωγής θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ του γερμανικού ομίλου, που ήδη υιοθετούν τα ID.3 και ID.4. Θα προσφέρεται στη βασική του έκδοση σαν πισωκίνητο ενώ μια πιο “καυτή” 4κίνητη παραλλαγή επιδόσεων, θα φέρει τα διακριτικά GTX και θα πετυχαίνει το “0–100” σε 5,6 δλ. όταν το πισωκίνητο μοντέλο θα χρειάζεται 8,5 δλ.
Όπως προαναφέραμε, η αυτονομία, με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 84 kWh θα αγγίζει τα 700 χλμ., μια επίδοση αναμφίβολα εντυπωσιακή όταν το σαφώς μικρότερο ID.3 με την ελάχιστα μικρότερη μπαταρία των 77 kWh διαθέτει ονομαστική αυτονομία 550 χλμ..
Η αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας του Volkswagen Aero B, σύμφωνα με τις πληροφορίες, επιτυγχάνεται με μια μικρή αύξηση του μεταξόνιου για να υποδεχθεί τον μεγαλύτερο συσσωρευτή, όμως αυτή η βελτίωση της αυτονομίας επιτεύχθηκε και με πιο αποδοτικά στοιχεία της μπαταρίας, όπως επίσης με τον περιορισμό της αεροδυναμικής αντίστασης και της τριβής κύλισης.
Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι ότι θα υπάρχει δυνατότητα ταχυφόρτισης στα 200 kW, έτσι που για επιπλέον 230 χιλιόμετρα θα απαιτείται μια στάση μόλις 10 λεπτών.
Η παραγωγή του Volkswagen Aero B θα γίνεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Έμντεν της Γερμανίας, στο οποίο σήμερα κατασκευάζονται τα Passat και Arteon. Αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο αναβαθμίζεται έτσι που το 2023 η ετήσια παραγωγή του να μπορεί να φτάσει τα 300.000 αυτοκίνητα, καθώς εκεί από το 2022 θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται επίσης τα ID.4 και ID.5.