H Mercedes G-Class μπαίνει στην πρίζα με «άρμα» το νέο Concept EQG
Με το Concept EQG η Mercedes μας δίνει σήμερα μια σαφή εικόνα για το άμεσο μέλλον της σκληροτράχηλης G-Class που στη νέα της γενιά θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Το πρωτότυπο Concept EQG που παρουσίασε προ ολίγου η Mercedes στα πλαίσια της Έκθεσης Μονάχου προοιωνίζει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της θρυλικής G-Class που θα μπει στην παραγωγή το 2025.
«Το Concept EQG είναι άμεσα αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά ως G-Class. Το πρωτότυπο υιοθετεί τη γωνιώδη σιλουέτα της G-Class, συμπεριλαμβανομένων των εμβληματικών στοιχείων της», αναφέρει χαρακτηριστικά στις επίσημες ανακοινώσεις του σήμερα ο Γερμανός κατασκευαστής.
Το Concept EQG πατά για την περίσταση σε ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών σε αποκλειστική για την περίσταση σχεδίαση. Σχεδιαστικό highlight του πρωτοτύπου είναι ότι, αντί για το συνηθισμένο κάλυμμα των εφεδρικών τροχών, υπάρχει ένα κουτί που κλειδώνει με λευκές φωτεινές πινελιές στην πίσω πόρτα, ο σχεδιασμός του οποίου θυμίζει wallbox. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα, για να αποθηκεύσουν οι ιδιοκτήτες του οχήματος το καλώδιο φόρτισης σε κοντινή απόσταση.
«Ταξιδεύουμε στο μέλλον με το νέο EQG. Αυτό το αυτοκίνητο ενσαρκώνει τη σύντηξη των εκτός δρόμου δυνατοτήτων με την αυγή της ηλεκτρικής κινητικότητας. Σηματοδοτεί έτσι την αδιάκοπη προσπάθειά μας στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο το πιο σημαντικό ήταν να διατηρήσουμε το πλήρες DNA της G-Class και να το φέρουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης», δηλώνει ο Gorden Wagener, Chief Design Officer του Daimler Group.
Σύμφωνα με την Mercedes, το Concept EQG βασίζεται και αυτό σε ένα στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας, με τον σχεδιασμό του να εξασφαλίζει απόλυτα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά. Με ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρός άξονα και άκαμπτο άξονα πίσω που αναπτύχθηκε πρόσφατα για την ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης, το πρωτότυπο παίρνει κίνηση από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες που βρίσκονται πολύ κοντά στους τροχούς.
Προς το παρόν η Γερμανική εταιρεία δεν αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για τις ακριβείς τεχνικές περγαμηνές του πρωτοτύπου, πολλώ δε μάλλον για εκείνες που αφορούν την έκδοση παραγωγής της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής G-Glass.