Le Mans 24 ώρες: άνετη πρωτοπορία για την Toyota
Στα δύο τρίτα του 24ωρου αγώνα στο Le Mans, τα Toyota ήταν στην πρώτη θέση, με τα πρωτότυπα της Alpine και της Glickenhaus να μάχονται για την τρίτη θέση.
Κατηγορία Hypercar
Το #7 Toyota ήταν πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από το #8 όταν ο Kobayashi είχε έξοδο στη στροφή της Ινδιανάπολης (4:30 το πρωί). Κατάφερε να αποφύγει την επαφή με το τοίχωμα των ελαστικών και σύντομα επέστρεψε στην πίστα, αλλά η διαφορά μεταξύ των δύο πρωτοτύπων μειώθηκε στα 8 δευτερόλεπτα.
Καθώς περνούσαν οι ώρες, το #7 Toyota GR010 Hybrid αύξησε τη διαφορά του από το άλλο ιαπωνικό αγωνιστικό. Η Glickenhaus 007 LMH #708 βρέθηκε για πρώτη φορά για λίγο στην τρίτη θέση στις 5.10 το πρωί της Κυριακής. Αλλά είναι η #36 Alpine που κρατά το τρίτο σκαλί του προσωρινού βάθρου, τέσσερις γύρους πίσω από τους πρωτοπόρους.
Κατηγορία LMP2
Ο Kevin Magnussen (#49 Oreca 07-Gibson) στις 4.48 π.μ. υπέστη ένα κλατάρισμα στο S de la Forêt και δεν μπόρεσε να αποφύγει το εξωτερικό κιγκλίδωμα. Κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητό του πίσω στα πιτ. Επιστρέφοντας στην πίστα, ο πρώην οδηγός της F1 ανακοίνωσε μέσω της ενδοεπικοινωνίας στην ομάδα High Class Racing: Ο κινητήρας είναι νεκρός. Η διάγνωση του Δανού ήταν λανθασμένη, καθώς η ομάδα του κατάφερε να το επισκευάσει.
Τρίτη στην κατηγορία στην αρχή της 14ης ώρας, η Oreca 07-Gibson #22 της ομάδας United Autosports οπισθοχώρησε λόγω προβλημάτων στον εναλλάκτη. Τα δύο μονοθέσια της WRT είχαν εδραιωθεί στην πρώτη θέση της κατηγορίας στις 8 το πρωί, με το #31 να προηγείται του #41 κατά περίπου 30 δευτερόλεπτα. Στην τρίτη θέση το JOTA (#28), έναν γύρο πίσω.
Κατηγορία LMGTE Pro
Δύο αυτοκίνητα εγκατέλειψαν κάθε ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος των 24 ωρών του Le Mans 2021. Η Corvette C8.R #64 έχασε σχεδόν μία ώρα και ένα τέταρτο με προβλήματα στον συμπλέκτη. Η Ferrari 488 GTE Evo #52 ταλαιπωρήθηκε επίσης από μηχανικά προβλήματα και έχασε πάνω από μισή ώρα από το αδελφό της αυτοκίνητο, που βρισκόταν στην πρώτη θέση της LMGTE Pro. Η #63 Chevrolet Corvette C8. R #63 και οι Porsche 911 RSR-19 #92 και #91 με αυτή τη σειρά, ήταν σε επιφυλακή για τυχόν βλάβες.
Κατηγορία LMGTE Am
Καθώς η νύχτα προχωρούσε, η #388 Rinaldi Racing Ferrari 488 GTE Evo έπεφτε στην παγίδα χαλικιού της Dunlop (4:28). Στις οκτώ η ώρα, η τριάδα που παρέμενε αμετάβλητη για περίπου 50 γύρους απειλήθηκε από μια ποινή για την κορυφαία Ferrari #83 (Perrodo/Nielsen/Rovera) για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane. Οι Keating/Pereira/Fraga (#33 Aston Martin) και οι Cressoni/Mastronardi/Ilott (#80 Ferrari) μείωσαν τη διαφορά.
Εγκαταλείψεις
Oreca 07-Gibson #32 – United Autosports
Aston Martin Vantage AMR #98 – Aston Martin Racing
Porsche 911 RSR-19 #99 – Proton Racing
Oreca 07-Gibson #1 – Richard Mille Racing
Ferrari 488 GTE Evo #47 – Cetilar Racing
Ferrari 488 GTE Evo #66 – JMW Motorsport
Aurus 01-Gibson #25 – G-Drive Racing
Porsche 911 RSR-19 #56 – Team Project 1
Ferrari 488 GTE Evo #55 – Spirit Of Race
Porsche 911 RSR-19 #79 – WeatherTech Racing
Porsche 911 RSR-19 #46 – Team Project 1
Ferrari 488 GTE Evo #57 – Kessel Racing