Le Mans 24 ώρες: η Toyota επικεφαλής
Μετά την παρέλευση των πρώτων έξι ωρών στο Le Mans, τα πρωτότυπα της Toyota Gazoo Racing βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της προσωρινής γενικής κατάταξης του αγώνα.
Η εκκίνηση των 89ων 24 ωρών του Le Mans έγινε με βροχή και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα για μερικούς γύρους. Μετά από έξι ώρες αγώνα, η Toyota κυριαρχεί. Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει πρόωρες εγκαταλείψεις, αλλά από την έναρξη του αγώνα είχαμε αρκετό δράμα.
Κατηγορία Hypercar
Μόλις λίγα δευτερόλεπτα μετά την έναρξη του αγώνα, ο Olivier Pla (Glickenhaus #708) γλίστρησε στο φρενάρισμα και έπεσε πάνω στο Toyota #8 του Sébastien Buemi. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο είχε πρόβλημα να επανέλθει στην πίστα και σταμάτησε στην ευθεία Mulsanne, αλλά κατάφερε να εκκινήσει ξανά λίγο αργότερα. Ο Ελβετός οδηγός είχε στη συνέχεια μια αψιμαχία με ένα μονοθέσιο LMP2, πριν καταγράψει δύο γρήγορους χρόνους, με 3:28.726 στον 19ο γύρο και 3:27.766 δύο γύρους αργότερα. Έξι ώρες μετά την έναρξη του αγώνα, μόνο δύο Hypercars βρίσκονταν ακόμα στον ίδιο γύρο τα υβριδικά Toyota GR010 #7 και #8 (με αυτή τη σειρά), μπροστά από την Alpine A480-Gibson #36.
Κατηγορία LMP2
Οι δυσμενείς συνθήκες της πίστας στην αρχή του αγώνα είδαν τα LMP2 να δυσκολεύονται, τα πράγματα όμως ηρέμησαν μόλις η πίστα στέγνωσε. Στις 20:00, η κορυφαία LMP2 βρισκόταν μόλις έναν γύρο πίσω από την Toyota #7. Ο Da Costa είχε φτάσει μπροστά με την Oreca 07-Gibson #38, μέχρι τη στιγμή που παρέδωσε στον Davidson. Ο Βρετανός οδηγός, ωστόσο, μπήκε κατευθείαν στα χαλίκια στην στροφή Dunlop. Ο Robert Kubica με το #41 Oreca 07 – Gibson εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να ανέβει κάποιες θέσεις, πριν μπει στα πιτ για ανεφοδιασμό. Μετά τις αναποδιές που αντιμετώπισε το μονοθέσιο, βρισκόταν στην πρώτη θέση μετά τις πρώτες έξι ώρες του αγώνα.
Κατηγορία LMGTE Pro
Ο Kévin Estre ήταν ο πρώτος που παρασύρθηκε από τις δύσκολες συνθήκες στα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά η #92 Porsche του σύντομα επέστρεψε στην κούρσα. Οι δύο Corvette εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση για να περάσουν στην κορυφή της βαθμολογίας της κατηγορίας, αλλά, καθώς η άσφαλτος στέγνωνε, οι Ferrari ανέβηκαν και ανέκτησαν τον έλεγχο. Τα δύο μονοθέσια της AF Corse ήταν σχεδόν τροχό με τροχό, εναλλάσσοντας την πρωτοπορία μέχρι που ο Come Lendogar (Ferrari #51) δημιούργησε μια διαφορά και εγκαταστάθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας. Στο στρατόπεδο της Porsche, η Hub Auto Racing #72 σχεδόν κατέστρεψε τις πιθανότητές της, μετά από μια παραβίαση του ορίου πίστας για την οποία οι Martin/Parente/Vanthoor πήραν ποινή.
Κατηγορία LMGTE Am
Μετά από μια ομαλή εκκίνηση του αγώνα, ο Marcos Gomes έστειλε την Aston Martin Racing #98 Aston Martin Vantage AMR του δυνατά στον τοίχο των ελαστικών στη στροφή της Ινδιανάπολης. Ο Βραζιλιάνος οδηγός βγήκε με μεγάλη ταχύτητα, προκαλώντας μια τεράστια σύγκρουση. Αποχώρησε ζαλισμένος αλλά σώος. Δεδομένης της κατάστασης του αυτοκινήτου, οι πιθανότητες να το ξαναδούμε στην πίστα είναι ελάχιστες. Mετά την έκτη ώρα του αγώνα, η πρώτη θέση στην κατηγορία ανήκει στην #83 Ferrari 488 GTE Evo, που αυτή τη στιγμή οδηγεί ο Alessio Rovera.