Το ηλεκτρικό Genesis GV60
H Genesis, το πολυτελές παρακλάδι του Hyundai Motor Group, αποκάλυψε σήμερα το νέο GV60, το οποίο βασίζεται στο δάπεδο E-GMP, όπως ακριβώς συμβαίνει με τα Ioniq 5 και Kia EV6.
Το νέο Genesis GV60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας. Και συνάμα το αυτοκίνητο που συμπληρώνει το ηλεκτρικό… τρίο του Hyundai Motor Group, δίπλα στα νέα Ioniq 5 και Kia EV6, με τα οποία μοιράζεται τόσο το δάπεδο όσο και τα επιμέρους ηλεκτρικά και μηχανικά τμήματά του.
Σύμφωνα με την Genesis, το γράμμα «G» στην ονομασία του μοντέλο συμβολίζει το όνομα της μάρκας και το γράμμα «V» τον πολύπλευρό χαρακτήρα του μοντέλου (Versatility).
Το εμπρός μέρος του Genesis GV60 διαθέτει βελτιστοποιημένο σχεδιασμό που έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες ενός ηλεκτρικού οχήματος. Εδώ, οι τετραπλοί προβολείς δύο επιπέδων (Two-Line Quad Lamps) προσδίδουν ένα ιδιαίτερο στιλ στο ογκώδες αμάξωμα της κορεατικής φίρμας, ενώ την ίδια ώρα η πλατιά μάσκα στο κάτω μέρος (Crest Grille) έρχεται να τονίσει τον δυναμισμό του GV60 αλλά και να αυξήσει συγχρόνως την απόδοση ψύξης των μπαταριών υψηλής τάσης.
Ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση αλλά και το μέγεθος του λογοτύπου της Genesis στο εμπρός μέρος (μικρότερο κατά 80%) αλλά και του καπό (Clamshell Hood), που εμφανίζεται ενοποιημένο, σε ένα ενιαίο τμήμα, με τα φτερά του αυτοκινήτου. Από το πλάι, το GV60 θυμίζει έντονα κουπέ μοντέλο, ενώ χαρακτηριστική για την περίσταση είναι η παρουσία καμερών, αντί των συμβατικών εξωτερικών καθρεπτών. Την ίδια στιγμή, η ηλεκτρικά πτυσσόμενη λαβή των θυρών, η οποία «ανοίγει» κάθε φορά που οι επιβάτες πλησιάζουν το αυτοκίνητο, έρχεται να ενισχύσει την φουτουριστική εικόνα του GV60.
Στο πίσω μέρος το στοιχείο που δεσπόζει είναι οι προβολείς, ενώ το δικό της ρόλο σε επίπεδο αισθητικής (και αεροδυναμικής) διαδραματίζει η σταθερή αεροτομή στην κορυφή της πέμπτης πόρτας που έρχεται να προσδώσει στο GV60 στοιχεία σε επίπεδο σχεδιασμού που παραπέμπουν σε κουπέ μοντέλο.
Στο εσωτερικό το πιο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι η Crystal Sphere, μια… σφαίρα που ενημερώνει διαισθητικά τους οδηγούς πότε το όχημα είναι έτοιμο για οδήγηση. Η τελευταία εδράζεται σε μια αιωρούμενη κονσόλα, ενώ χαρακτηριστική είναι η παρουσία των ενιαίων οθονών εμπρός από το οπτικό πεδίο των επιβατών (πίνακας οργάνων+οθόνη infotainment).
Προς το παρόν η Genesis δεν ανακοινώνει στοιχεία που σχετίζονται με τις τεχνολογικές περγαμηνές του αυτοκινήτου, τους ηλεκτροκινητήρες και τις διαθέσιμες εκδόσεις που αφορούν την μπαταρία.
Ωστόσο, με δεδομένο ότι βασίζεται στο ηλεκτρικό δάπεδο E-GMP του Hyundai Motor Group, βέβαιο είναι ότι θα μπορεί να φορτίζεται με μέγιστη ισχύ έως 350 kW διαθέτοντας την ίδια στιγμή ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που λειτουργεί με τάση 800V.
Το νέο Genesis GV60 θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη με δύο εκδόσεις μπαταρίας με χωρητικότητα 58 ή 77,8 kWh – η τελευταία αναμένεται να εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία με μία φόρτιση που θα φτάνει τα 481 χλμ.
Η έκδοση με την μικρή μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα θα αποδίδει 170 ίππους, ενώ η τετρακίνητη με ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα 225 ίππους. Οι αντίστοιχες τιμές για το Genesis GV60 με την μεγάλη μπαταρία αναμένεται να διαμορφωθεί στους 217 και 305 ίππους.
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Genesis GV60 αναμένεται να ανακοινωθούν τους προσεχείς μήνες.