ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με Έλληνες σημαιοφόρους

Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, δεν έλειψαν πότε από το Ράλλυ Ακρόπολις. Στην επιστροφή του εθνικού μας αγώνα στο WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021, μετά από 8 χρόνια (59o Ράλλυ Ακρόπολις 31.5 – 2.06.2013), παρά τις αντιξοότητες, οι 16 στις 55 συμμετοχές είναι Ελληνικές!

Σημείο αναφοράς οι «παγκόσμιοι», αλλά δεν ξεχνάμε τους Έλληνες αγωνιζόμενους.

Όλοι τους, Πρωταγωνιστές…

Ελληνάρες !

Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte, πλέον μόνιμοι κάτοικοι της αγωνιστικής Ελλάδας, θα αγωνιστούν με Ford Fiesta WRC! Μπορεί να υστερούν σε λεπτομέρειες στους αγώνες σπριντ του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, αλλά στον αγώνα του WRC έχουν την εμπειρία για μια αξιοπρεπή παρουσία.

Η συνήθεια που έγινε λατρεία !

Λάμπρος Αθανασούλας-Νικόλας Ζακχαίος, η κορυφαία Ελληνική συμμετοχή, ευχάριστη έκπληξη και αφού είναι ξανά εδώ, προκύπτει με τον τρόπο τους. Ψηλά ο πήχης με παρουσία στα χρώματα της Hyundai Hellas που καταθέτει το μέταλλο της με άποψη. Τα σήματα του περιοδικού μας, όπως πάντα στα φτερά τους, αυτή τη φορά, στο Hyundai i20 N Rally2 τελευταίας γενιάς. Πρώτη για το αυτοκίνητο στο χώμα, δίπλα στους εργοστασιακούς της ομάδας όπως ο Σολμπεργκ Jr.

Τα λογότυπα του Καζίνο Λουτρακίου σε πλήρη ανάπτυξη, κοσμούν το προφίλ του κορεάτικου χατσμπακ. Στήριξη με ουσιαστική αλλά και συναισθηματική σημασία.

Μας θυμίζει πως το 2009, χάρη στους Παύλο Αθανασούλα και Γιώργο Γκιώνη σώθηκε το Ράλλυ Ακροπολις και έμεινε στο WRC, με χρυσό χορηγό το Καζίνο και επίκεντρο το Λουτράκι. Για το πλήρωμα τι να γράψουμε; Άλλωστε, πρωτίστως μας ευαισθητοποιούν εδώ και μια 20ετία για την ποιότητα τους και εκτός ειδικών διαδρομών.

«Κάνε στην άκρη να περάσω»…

Για τους Πρωταθλητές Πάνο Χατζητσοπάνη-Νίκο Πετρόπουλο, η Φθιώτιδα στα βουνά. Ο δικός τους άνθρωπος, ο εκπρόσωπος μιας σημαντικής παράδοσης, με τον πολύπειρο συνοδηγό του που σε επίπεδο WRC, ξεπερνάει το ΡΑ. Στις Ε.Δ. θα τους δούμε μετά από καιρό, αυτή τη φορά με Ford Fiesta Rally2 στα χρώματα της Ford Hellas που επενδύει στοχευμένα στο χρυσό Ελληνικό χέρι. Μας έλειψαν και δεν το κρύβουμε. Καμία αμφιβολία πως θα βρουν ρυθμό από το πρώτο μέτρο στους Αγ. Θεοδώρους και τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με το Φιέστα τους. Σε επιδόσεις και αξιοπιστία…

Πρωταθλητές -1

Οι Γιώργης Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου θα λάμψουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με το Skoda Fabia κόσμημα της On Sales. Σύνθημα τους, το “nothing is impossible” και πλέον η εμπειρία του πληρώματος και η ταχύτητα του οδηγού που βρήκε το ρυθμό στο Λουτράκι, θα παίξουν το ρόλο τους σε έναν αγώνα με διαστάσεις που τους ταιριάζουν.

 

Πρωταθλητές -2

Oι “Παναγιώτης Ρουστέμης”-Κώστας Νικολόπουλος, οδηγούν το DS “τρουά” Rally2 όπως του ταιριάζει και έχει να κάνει με την ταχύτητα του νεαρού οδηγού και τον ενθουσιασμό του συνοδηγού. Επιδεικνύουν και ωριμότητα που πρέπει να μεταφραστεί σε υπομονή με αυτό το Seajet με τροχούς. Συμμετοχή με τη φρεσκάδα της προοπτικής για το πλήρωμα, αλλά και ως “μηχανή” υπενθύμισης. Για όσους έχουν λησμονήσει το ρόλο του κολοσσού της Ελληνικής Ακτοπλοΐας στο Seajet Akropolis Rally του ERC.

Ανατριχίλα !

Plagos - Rentis Citroen C3 Rally2 presentation 01

Οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης στο Ράλλυ Ακρόπολις! Mε Σιτροεν “σε τρουά” Rally2, το καλύτερο που βρέθηκε στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον expert Στέλιο Φάκαλη. Ο ταχύτερος αστυνόμος στα Βαλκάνια και όχι μόνο, δεν θα ταξιδέψει απλά και χαλαρά με τον “Αλκέτα” του, μοιράζοντας αυτόγραφα στους χιλιάδες που τους λατρεύουν από τα περάσματα τους στην άσφαλτο, ίσως όπως κανείς. Συμμετέχουν όπως ξέρουν. Για να πολεμήσουν. Σημαντικό ότι αυτό το πακέτο με χρυσές ραφές ήρθε για να μείνει.

Ποιός Rookie ?

Ο Σπύρος Γαλεράκης, ήρθε στο χωμάτινο Ράλλυ Κορίνθου και μάγεψε. Αξιοποίησε υποδειγματικά την εμπειρία και τη διάθεση του Κώστα Σούκουλη. Έχει την τέχνη ο συνοδηγός, αλλά και το παραπάνω που απαιτείται ώστε να καθοδηγεί έναν ταχύτατο λάτρη της λεπτομέρειας, με μηδενική όμως εμπειρία σε Ράλλυ και ειδικά σε χωμάτινη επιφάνεια. Μοιράζονται ένα ακόμα Skoda Fabia Rally2 σε εγχείρημα με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Πλεονέκτημα τους, η ικανότητα προσαρμογής που δεν τη βρίσκεις, στην Ελλάδα αλλά κ.α.

Gentlemen drivers

Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, λατρεύουν τις προκλήσεις ειδικά όταν συνδέονται με σημαντικά γεγονότα, όπως το ΕΚΟ-Ράλλυ Ακρόπολις. Τρίτη φορά στα μπακετ του Singer Fabia Rally2, αυτή τη φορά με το εξελιγμένο EVO, με πλεονέκτημα την αξιοπιστία ανθρώπων και μηχανής, συνδεδεμένη με την ποιότητα τους. Ατού της συμμετοχής, η στήριξη του mr EMC Κώστα Σπύρου. Τρίποντο από τα αποδυτήρια!

Ο Θέμης Χαλκιάς επιστρέφει στο bucket του Ford Fiesta Rally2, στα χρώματα της Eldon’s και Gulf, αυτή τη φορά με τον Αντρέα Βίγκο δίπλα του. Έχουν την εμπειρία και το φιλότιμο της έντιμης παρουσίας. Διαθέτουν την απαραίτητη υποστήριξη αφού και οι δυο τους λατρεύουν τη λεπτομέρεια και είναι σαφές, πως δεν θα μας απογοητεύσουν.

Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος στάθμευσε προσεχτικά τη Φεράρι, αλλά και το χωμάτινο ENEOS-Puma EVO και συμμετέχει στο πρώτο του ΡΑ επίσης με Skoda Fabia Rally2. Συνοδηγός του, ο σοβαρός και έμπειρος Νίκος Ιντζόγλου και έχουμε να κάνουμε με ένα συνδυασμό που λατρεύει την αγωνιστική εμπλοκή σε όλα τα επίπεδα.

Δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτό το “αγωνιστικό ραντεβού”, οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος. Αφήνουν για λίγο το Subaru Impreza STi και θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι ενός Skoda Fabia Rally2, πάντα με την ομάδα της Olki Sport Rallying.

Ο Λαμιώτης Νίκος Ζιώβας θα έχει τον Χρήστο Κουζιώνη δίπλα του στο Ford Fiesta Rally3. Μια σοφή επιλογή ανθρώπου, όσο και έξυπνη για τη μηχανή τους. Με πλεονέκτημα την τετρακίνηση στους δύσκολους ελληνικούς χωματόδρομους, όπου θα βρουν τον τρόπο ώστε να μην τους παιδέψει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας. Συμμετοχή με σφραγίδα, το σεμνά και ταπεινά που τους χαρακτηρίζει…

F2”

Οι Σάββας Λευκαδίτης-Kώστας Κοντός με το νέο Peugeot 208 Rally4, που ήδη απολαύσαμε στην εξαιρετική πρώτη του παρουσίαση από τον Βασίλη Σαριμπαλίδη. Η πλέον στοχευμένη Ελληνική συμμετοχή, σε μια πονηρή κατηγορία με αυτοκίνητο που ήρθε με ενέργειες της Aiglon για να μείνει στο ΠαΠΡ. Στο ΡΑ, μακάρι να βρουν αντιπάλους ξένους ικανούς ώστε να λάμψει σε βάθος η ποιότητα που τους χαρακτηρίζει.

Επίσης Πρωταθλητές …

Ford Fiesta Rally4 - Karanikolas 05

Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης με το CarCenter Ford Fiesta Rally4, έχουν και τη στήριξη της Ελληνικής Φορντ. Συνδυασμός που έχει αποδείξει ότι μπορεί όταν δεν προσπαθεί να “ξεπεραστεί”, αλλά πιέζει ως ήρεμη δύναμη με σταθερή αξία. Τους χαρακτηρίζει ένα δικό τους εξαιρετικό στιλ που λείπει και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα εξαργυρωθεί στη δύσκολη άσκηση Ράλλυ Ακρόπολις.

Oι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης στον τρίτο τους αγώνα με Ford Fiesta, επιμένουν να διασκεδάζουν και να εξελίσσονται, με ευγένεια και χαρακτηριστική συνέπεια. Συμμετοχή που στο ΡΑ απαιτεί και πείσμα, από ένα ώριμο πλήρωμα που ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιασμό του…

Ρεκόρ, στο ρεκόρ …

Ο Χάρης Καλτσούνης στο δρόμο για τα 40 Ράλλυ Ακρόπολις θα έχει το συνεργάτη του Ανδρέα Περίδη κάτω από τη στέγη ενός ακόμα Opel, αφού το αίμα νερό δε γίνεται.

Να προσθέσουμε, ότι επίσης συμμετέχει στον αγώνα ο Λαμιώτης Βασίλης Κούγιας ως συνοδηγός του Κύπριου Λούη Παπαγεωργίου με το Peugeot 208 Rally4. _Γ.Τ.

Με την ευκαιρία :

Η δομή των κατηγοριών στα ράλλυ: Rally1 έως Rally5

 

Rally1 – World Rally Cars (WRC): Κινητήρας: 1,6 λίτρα, Ισχύς: 380 ίπποι, κίνηση στους 4 τροχούς

 

Rally2 – Τα αυτοκίνητα κατηγορίας “R5”: Κινητήρας: 1,6 λίτρα, Ισχύς: 280 ίπποι, κίνηση στους 4 τροχούς, Αυτοκίνητα: Citroen C3, Ford Fiesta, Hyundai i20, Skoda Fabia evo, Volkswagen Polo

 

Rally3 – Κινητήρας: 1,5 λίτρα, Ισχύς: 210 – 220 ίπποι, κίνηση στους 4 τροχούς, Αυτοκίνητα: Ford Fiesta

 

Rally4 – Κινητήρας: ποικίλει ανάλογα με την επιλογή της εκάστοτε εταιρείας, Ισχύς: 200 – 220 ίπποι, κίνηση στους δύο τροχούς, Αυτοκίνητα: Ford Fiesta, Peugeot 208, Renault Clio, Opel Corsa

 

Rally5 – Κινητήρας: ποικίλει ανάλογα με την επιλογή της εκάστοτε εταιρείας, Ισχύς: 150 ίπποι, κίνηση στους δύο τροχούς, Αυτοκίνητα: Ford Fiesta, Renault Clio

 

Αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε για την δομή των νέων κατηγοριών ράλλυ στο: https:https://www.4troxoi.cy/Article/1450/rally1-ews-rally5-h-domh-kai-ta-aytokinhta-twn-newn-kathgoriwn-sta-rally.

 

 

Φωτογραφίες: Αρχείο 4Τ, Hyundai Motorsport, Rallypixels – Νίκος Κατίκης, IDPapas, Στασινός Μουτσούλας