Για τις φετινές καλοκαιρινές του διακοπές ο CEO του VW Group, Herbert Diess, επέλεξε να κινηθεί, για μία ακόμα φορά, με το ηλεκτρικό ID.3. Ωστόσο, η εμπειρία του στην πράξη όσον αφορά την εξυπηρέτηση από τους σταθμούς ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας Ionity – στην οποία συνοδιοκτήτης είναι η VW – μόνο ιδανική δεν ήταν.
Με σχετική ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ο Herbert Diess δήλωσε ότι δεν κατάφερε να φορτίσει το αυτοκίνητό του στον σταθμό της Ionity στο Brenner Pass που συνδέει την Αυστρία με την Ιταλία. Και όχι μόνο.
Πιο συγκεκριμένα, ο ισχυρός άνδρας του VW Group, έγραψε:
«Πολύ λίγοι σταθμοί φόρτισης στo Brenner! Μόλις 4 – όλοι σταματούν στο εμπορικό κέντρο. Πολύς κόσμος. Έτσι συνέχισα να οδηγώ προς Trento. Ακόμα και μετά την περσινή κριτική: ακόμα χωρίς τουαλέτα, χωρίς καφέ, με εκτός λειτουργίας/σπασμένο βύσμα φόρτισης. Mια θλιβερή κατάσταση. Κάθε άλλο παρά κορυφαία εμπειρία φόρτισης, IONITY!»
Η κριτική του Herbert Diess και τα… βέλη του στην Ionity – στην οποία μετέχουν επίσης οι Audi, Porsche, Ford, BMW Group, Hyundai Motor Group και Daimler – δεν είναι η μόνη. Πέρσι, ο Silke Bagschick, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της μάρκας VW, είχε δηλώσει ότι οι τιμές με τις οποίες χρεώνει η Ionity του χρήστες των φορτιστών της ήταν πολύ υψηλές.
Από τη μεριά του, το αφεντικό της Audi, Markus Duesmann, δήλωσε στην εφημερίδα Handelsblatt τον Ιανουάριο ότι η Audi σκέφτεται να δημιουργήσει τη δική της υποδομή φόρτισης σε μεγάλες πόλεις.
Αν μη τι άλλο, η δυσαρέσκεια για την Ionity αντανακλά την άποψη των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών ότι η υποδομές φόρτισης παραμένουν ο «αδύναμος κρίκος» στις προσπάθειές τους να καλύψουν το χάσμα που τους χωρίζει από την Tesla.
Καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων τριπλασιάστηκαν στην Ευρώπη πέρυσι, οι εταιρείες φοβούνται ότι οι μεγάλες ουρές στα σημεία φόρτισης θα μπορούσαν να αποθαρρύνουν τους πιθανούς αγοραστές.