Μία ηλεκτρική Mercedes EQC για extreme καταστάσεις εκτός δρόμου
Μια ομάδα μηχανικών από τη Στουτγάρδη δημιούργησε μια extreme έκδοση εκτός δρόμου που βασίζεται στην EQC 400.
Η «πειραματική» EQC 400 4×42 έρχεται στο προσκήνιο ως ένα μοναδικό στην κυριολεξία πρωτότυπο από μια ομάδα ανήσυχων μηχανικών της Mercedes με έναν και μόνο λόγο: να αναδειχθούν οι δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης σε «τερέν» που δεν περιορίζονται στην άσφαλτο.
Με απόσταση από το έδαφος που έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με εκείνη της ταπεινής EQC (293 χλστ. έναντι 140 χλστ.), η EQC 400 4×42 είναι ψηλότερη κατά 28 χλστ. ακόμα κα σε σύγκριση με την G-Class. Επιπρόσθετα, σε αντίθεση με τους συμβατικούς άξονες, οι τροχοί του αυτοκινήτου δεν βρίσκονται στο ύψος του κέντρου του άξονα, αλλά αντ’ αυτού πολύ χαμηλότερα – ωστόσο η ανάρτηση της EQC 400 4×4² συνδέεται στα ίδια σημεία στο αμάξωμα σε σχέση με την «κανονική» εκδοχή του μοντέλου. ανάρτηση.
Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των γωνιών προσέγγισης και διαφυγής στις 31,8 και 33 μοίρες, έναντι 20,6 και 20 μοίρες της συμβατικής έκδοσης. Από εκεί και πέρα, τα προγράμματα οδήγησης για κίνηση εκτός δρόμου (Off-Road Drive Modes) χρησιμοποιούν λύσεις που υιοθετούνται στην GLC. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας στοχευμένες παρεμβάσεις στη λειτουργία του συστήματος πέδησης δίνει τη δυνατότητα για μια πιο ήπια καμπύλη ροπής για βελτιωμένη εκκίνηση σε χαλαρό έδαφος. Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα ελαστικά διαστάσεων 285/50 R 20.