Πώς ο Kimi Räikkönen έβαλε την υπογραφή του στη νέα Giulia GTA
Σε συνέχεια των δοκιμών που πραγματοποίησε με τις πρωτότυπες εκδόσεις των νέων Giulia GTA και GTAm, ο Φινλανδός Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρέθηκε στο κέντρο εξέλιξης του Balocco για να αξιολογήσει το τελικό αποτέλεσμα των εκδόσεων παραγωγής των κορυφαίων συλλεκτικών σπορ σεντάν της Alfa Romeo.
Γνωστός για την ευθύτητα του χαρακτήρα του, ο “Iceman” δεν δίστασε να δηλώσει: «Μου αρέσει πολύ. Έχουμε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση και παράλληλα να το οδηγήσεις στην πίστα, εκεί που πραγματικά μπορείς να το απολαύσεις.»
Ο Kimi Räikkönen ανέλυσε τις αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο, κυρίως σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης. Ήδη είχε ασχοληθεί με αυτό το θέμα κατά τις δοκιμές εξέλιξης, παρέχοντας πολύτιμες παρατηρήσεις τόσο για την εμπρός αεροτομή όσο και το πίσω ρυθμιζόμενο σπόιλερ. Αλλαγές παράλληλα έγιναν και στη συνολική ισορροπία του συνόλου, με την εφαρμογή νέων στοιχείων στο πάτωμα του αυτοκινήτου και τον πίσω διαχύτη. Ποια όμως είναι η άποψη του Kimi; «Είναι σαφώς καλύτερο στις υψηλές ταχύτητες σε επίπεδο ισορροπίας. Το μπροστά μέρος δείχνει να έχει χαμηλώσει κάνοντας το αυτοκίνητο να αλλάζει κατεύθυνση πιο γρήγορα. Είναι γρήγορο, φιλικό και ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού.»
Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Kimi Räikkönen, επιστρέφει στο ρόλο του ως πατέρας δύο μικρών παιδιών, τα οποία πηγαίνει στο σχολείο. Κάτω από αυτό το πρίσμα θεωρεί ότι η Giulia GTA είναι η τέλεια μίξη μεταξύ ενός καθημερινού αυτοκινήτου και ενός αυτοκινήτου για την πίστα.
Με αυτή τη δοκιμή, ο κύκλος της διαδικασίας εξέλιξης έκλεισε, με τους οδηγούς της Formula 1 να έχουν δώσει πολύτιμες πληροφορίες στους μηχανικούς της Alfa Romeo. Η διαδικασία που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο με τις πρώτες δοκιμές πλέον έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η Alfa Romeo εμπιστεύθηκε την Sauber Engineering για την παραγωγή των περισσοτέρων τμημάτων από ανθρακονήματα που φέρουν οι GTA και GTAm. Αυτά περιλαμβάνουν το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τις εμπρός και πίσω αεροτομές (ρυθμιζόμενες στην περίπτωση της GTAm). Παράλληλα ο νέος πίσω διαχύτης εξασφαλίζει στα δύο μοντέλα υψηλές τιμές αρνητικής άντωσης, επιτυγχάνοντας τριπλάσια απόδοση σε σχέση με την ήδη εξαιρετική επίδοση της Giulia Quadrifoglio σε αυτό τον τομέα.