Νίκη του Αλέξανδρου Τσουλόφτα και Στέλιου Ηλία στο Ράλλυ Κορίνθου!
Νικητές στο Ράλλυ Κορίνθου ήταν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση με το Volkswagen Polo R5, ενώ στη δεύτερη θέση είχαμε άλλους δύο συμπατριώτες μας, τους Σίμο Γαλαταριώτη-Αντώνη Ιωάννου, επίσης με VW Polo R5.
Λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας, όλοι αναρωτιόντουσαν αν θα μπορούσε κάποιο πλήρωμα να πλησιάσει σε ταχύτητα τους νικητές στο Ράλλυ Φθιώτιδος, Αλέξανδρο Τσουλόφτα-Στέλιο Ηλία. Τελικά η απάντηση ήρθε λίγο αργότερα στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα.
Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5), τέθηκαν επικεφαλής από την πρώτη ε.δ., δείχνοντας σε όλους πως είχαν ως στόχο την νίκη στο 18ο Ράλλυ Κορίνθου και την σωστή προετοιμασία ενόψει την συμμετοχή τους στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Το Κυπριακό πλήρωμα στη συνέχεια κέρδισε και τις υπόλοιπες τρεις ε. δ. του αγώνα, κατακτώντας επάξια την δεύτερη νίκη του στο φετινό Π.Π.Ρ.Χ. Μας εντυπωσίασε η ταχύτητα και η απόλυτη προσέγγιση του πληρώματος, δείγμα για το τι θα δούμε από τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα-Στέλιο Ηλία, στο Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο.
Ο αγώνας περιελάμβανε τις 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, “Άγιοι Θεόδωροι” και “Λουτράκι”, οι οποίες θα αποτελέσουν μέρος του πρώτου σκέλους του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, κάνοντας τον συγκεκριμένο αγώνα, μία εξαιρετική «προπόνηση» για το Ακρόπολις.
Στην δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου (Volkswagen Polo R5), οι οποίοι προσπάθησαν να κινηθούν ανταγωνιστικά στις σκληρές και απαιτητικές ε.δ. του αγώνα. Στο βάθρο των νικητών ανέβηκαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Babia R5 EVO), οι οποίοι εμφανώς βελτιωμένοι σε σχέση με τον αγώνα της Λαμίας, έδειξαν πως έχουν την ταχύτητα που χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσουν.
Στην 4ή θέση γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι πάντα αγαπητοί Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte (Skoda Fabia R5), οι οποίοι με την εμπειρία τους και την ώριμη οδήγηση τους δεν θέλησαν να ρισκάρουν σε κανένα σημείο του αγώνα. Στην 5η θέση βρέθηκε η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, το πλήρωμα Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης (Skoda Fabia R5). Ο Σπύρος Γαλεράκης, στην πρώτη επαφή του με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2, πέτυχε ανταγωνιστικούς χρόνους σε όλες τις ε.δ., και σε συνδυασμό με την εμπειρία του συνοδηγού του Κώστα Σούκουλη, έδωσε μία μοναδική παράσταση σε όλους τους λάτρεις των αγώνων. Χαρακτηριστικό της μεγάλης χαράς του Σπύρου Γαλεράκη έπειτα από το τέλος των δύο πρώτων ε.δ. του αγώνα, η δήλωση του σε εμάς, “πως η οδήγηση με αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα όνειρο που δεν θέλει κάποιος να τον ξυπνήσει”.
Στην 6η θέση, βρέθηκαν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia R5), οι οποίοι χρησιμοποίησαν τον αγώνα για να βελτιωθούν και να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμπειρία για την συμμετοχή τους στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μας έκανε εντύπωση, το πόσο γρήγορα το πλήρωμα μέσα σε δύο αγώνες βρήκε τα «αγωνιστικά πατήματα του».
Από τα κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, νωρίς εκτός αγώνα, τέθηκε το πλήρωμα των «Παναγιώτη Ρουστέμη»-Κώστα Νικολόπουλου, με πρόβλημα στην αντλία βενζίνης του Citroen DS3 R5.
Στην 7η θέση και στην πρώτη θέση για την Κατηγορία Ν, βρέθηκαν οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Κυπριανός Χριστοδούλου (Mitsubishi Lancer EVO X), έχοντας πίσω τους στην 8η θέση τους βελτιωμένους Γιώργο Αθανασόπουλο-Σπύρο Μπαρδάκη (Mitsubishi Lancer EVO IX).
Την τριάδα της Κατηγορίας Ν, έκλεισαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι παρά το γεγονός πως είχαν διπλό κλατάρισμα στην δεύτερη ε.δ. του αγώνα, «τσέκαραν γραπτά», ενόψει ΕΚΟ Ρ.Α., και εντυπωσίασαν άπαντες με τους χρόνους σε επίπεδο γενικής. Μοναδικό το οδήγημα του πληρώματος στο ασφάλτινο κατηφορικό κομμάτι, μας θύμισε εικόνες παλαιότερων εποχών, που τους είχαμε θαυμάσει στο αντίστοιχο κομμάτι!
Στην 9η θέση και στην πρώτη θέση της F2, η άλλη ευχάριστη έκπληξη του αγώνα. Οι Παναγιώτης Ισμαήλος-Allan Harryman (Peugeot 208 VTI 125), αποφάσισαν να αφήσουν το Mitsubishi Lancer EVO IX, και έγιναν ένα από τα πληρώματα που άφησαν το στίγμα τους στον αγώνα. Προσαρμόστηκαν άμεσα στο νέο τους αυτοκίνητο και οδήγησαν εντυπωσιακά. Αναμφίβολα θέλουμε να τους ξαναδούμε! Στην 10η θέση και στην δεύτερη θέση της F2, βρέθηκαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta ST), το πλήρωμα προσπάθησε για το καλύτερο αν και κάποια προβλήματα θερμοκρασίας του αυτοκινήτου δεν τους άφησε να παλέψουν με τους πρωτοπόρους. Την τριάδα της F2, έκλεισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS2000).
Συνοψίζοντας, το 18ο Ράλλυ Κορίνθου, μας άφησε θετικές εντυπώσεις καθώς είδαμε πλούσιο θέαμα και αρκετούς νέους οδηγούς να πρωταγωνιστούν. Ταυτόχρονα αποτέλεσε ένα σημαντικό τέστ ενόψει του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που διεξάγεται στις 9-12 Σεπτεμβρίου.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών:
Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5):
“Ο αγώνας ήταν πολύ σκληρός αλλά για εμάς ήταν ένα ακόμη βήμα προς την σωστή κατεύθυνση ενόψει του Ρ.Α., συνεχίζουμε το πρόγραμμα μας και πιστεύω πως θα είμαστε έτοιμοι. Το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο και αυτό κρατάμε κυρίως από τον αγώνα”.
Πέτρος Παντελή-Κυπριανός Χριστοδούλου (Mitsubishi Lancer EVO X):
“Πολύ δύσκολος αγώνας καθώς υπήρχε και η ζέστη, εμείς δεν ρισκάραμε καθώς μετά το κλατάρισμα του Λάμπρου, είχαμε αρκετή διαφορά. Κοιτάξαμε να τερματίσουμε και να πάρουμε τους βαθμούς. Συνέχεια στο Ρ.Α., με το Citroen DS3 R5)”.
Παναγιώτης Ισμαήλος-Allan Harryman (Peugeot 208 VTI 125):
“Η αλήθεια είναι με το αυτοκίνητο αυτό διασκέδασα πάρα πολύ. Μου άρεσε ο αγώνας και κατάφερα να κινηθώ αρκετά γρήγορα και να προσαρμοστώ άμεσα. Σίγουρα θέλω να ξαναβρεθώ πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου”.
Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης (Skoda Fabia R5):
“Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια όσα νιώθω. Το αποτέλεσμα είναι πάνω από τις προσδοκίες μας. Ευχαριστώ τον Κώστα που σε όλο τον αγώνα με βοήθησε τόσο πολύ με τις οδηγίες του. Μέσα στην εβδομάδα ευελπιστούμε να έχουμε και ευχάριστα νέα για την συμμετοχή μας στο Ρ.Α., ευχαριστώ όλους όσους βοήθησαν για να είμαστε εδώ”. _Γ.Τ.