Δείτε και το σχετικό βίντεο στη συνέχεια:
Πρεμιέρα για τη νέα McLaren 765LT Spider
Μόλις 765 θα είναι οι τυχεροί ιδιοκτήτες της νέας McLaren 765LT Spider.
Η νέα 765LT Spider βασίζεται στην αντίστοιχη Coupe έκδοση του εμβληματικού σπορ μοντέλου της οικογένειας Super Series της McLaren παίρνοντας κίνηση για την περίσταση από τον 4λιτρο V8 κινητήρα με τα δύο τούρμπο της βρετανικής εταιρείας από το Woking, ο οποίος αποδίδει 765 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 800 Nm στις 5.500 σ.α.λ. «συνοδεία» ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του αυτοκινήτου, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100, 200 και 300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,8, 7,2 και 19,3 δλ., αντίστοιχα. Η τελική δε ταχύτητα της νέας νέα 765LT Spider αγγίζει την καθ’ όλα ικανοποιητική τιμή των 330 χλμ./ώρα.
Όπως συμβαίνει και με την sold-out έκδοση Coupe, η νέα 765LT Spider θα παραχθεί σε μόλις 765 μονάδες, με τιμές που ξεκινούν στη Μ. Βρετανία από τις £310.500.
Επί της ουσίας, η νέα McLaren 765LT Spider είναι μια ελαφρύτερη, πιο σπορτίφ και πιο «εστιασμένη» εκδοχή της ανοιχτής έκδοσης της 720S. Λόγω της αφαιρούμενη σκληρής κορυφής της – η οποία μπορεί να ανυψωθεί ή να κατέβει μέσα σε μόλις 11 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες κίνησης του οχήματος έως και 50 χλμ./ώρα – η νέα 765LT Spider είναι κατά 49 κιλά βαρύτερη από το Coupe, ζυγίζοντας 1.388 κιλά (1.278 χωρίς υγρά). Τιμή μικρότερη ωστόσο, κατά 80 κιλά, σε σχέση με εκείνη 720S Spider.
Η μονοκόμματη οροφή διαθέτει πλαίσιο από ανθρακονήματα με ενσωματωμένο αφρό στο εσωτερικό της, για μείωση του θορύβου που περνά στο εσωτερικό, η οποία δημιουργεί ένα πλήρες «κέλυφος από carbon όταν κλείνει», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σήμερα η βρετανική εταιρεία. Ο χώρος για τα κεφάλια των επιβατών είναι βελτιωμένος, χάρη στο σχήμα του πάνελ οροφής, επιτρέποντας στους σχεδιαστές της McLaren να προωθηθούν περαιτέρω προς τα εμπρός τις κολώνες Α.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι το σύστημα αναδίπλωσης της οροφής παίρνει κίνηση από οκτώ ηλεκτρικούς κινητήρες. Την ίδια στιγμή, το πίσω παράθυρο κατεβαίνει με την αρωγή ενός επιπλέον ηλεκτρικού μοτέρ, γεγονός που επιτρέπει το ανέβασμα ή το κατέβασμα ανεξάρτητα από την θέση της οροφής – γεγονός που δίνει στους επιβάτες την ευκαιρία να απολαύσουν την ηχητική του συστήματος εξαγωγής με τις τέσσερις στο σύνολο απολήξεις τιτανίου.
Όπως συμβαίνει με όλα τα Long Tail μοντέλα McLaren, η νέα δημιουργία των Βρετανών από το Woking κάνει εκτεταμένη χρήση carbon σε ουκ λίγα σημεία του «σώματος» της προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Το νέα 765LT Spider διαθέτει το ίδιο αεροδυναμικό «πακέτο» από ανθρακονήματα με την έκδοση Coupe. Το «παρών» δίνει και η ενεργή πίσω πτέρυγα «Longtail», με τη διαφορά ότι το καλιμπράρισμά της είναι διαφορετικό από εκείνο του Coupe μοντέλου.
Σε ότι αφορά τη δομή του αμαξώματος και εδώ χρησιμοποιείται το γνωστό Monocage II-S της McLaren, το οποίο είναι σχεδόν πανομοιότυπο με εκείνη της έκδοσης Coupe. Και λέμε σχεδόν, καθώς στην 765LT Spider χαρακτηριστική είναι η παρουσία περαιτέρω ενισχύσεων στο άνω τμήμα του χώρου που φιλοξενείται ο V8 κινητήρας καθώς και στο πλαίσιο, που με τη σειρά τους προστατεύουν τους επιβάτες του οχήματος σε περίπτωση ανατροπής.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου διατηρεί τη γνώριμη σχεδιαστική ταυτότητα των πρόσφατων δημιουργιών της McLaren. Σημείο αναφοράς εδώ είναι τα σπορ καθίσματα με τις χαρακτηριστικές επενδύσεις από αλκαντάρα αλλά και η απουσία κλιματισμού, ηχοσυστήματος και επενδύσεων στο πάτωμα, τα οποία διατίθενται ως στοιχεία του προαιρετικού εξοπλισμού.
Όπως συνηθίζει το βρετανικό εργοστάσιο στο σύνολο σχεδόν των τετράτροχων δημιουργιών του, η νέα 765LT θα προσφέρεται με ένα πλήρες «σετ» εξατομίκευσης της MSO (McLaren Special Operation), στο οποίο περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων το «πακέτο» Clubsport που χαρακτηρίζεται από στοιχεία που μειώνουν περαιτέρω το βάρος του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των κεραμικών φρένων κι ενός προηγμένου συστήματος τηλεμετρίας.