H Legend Automobiles αναβιώνει το Renault 5 Turbo

Η γαλλο-αμερικανική εταιρεία Legend Automobiles αναβιώνει το εμβληματικό Renault 5 Turbo.

Το εικονιζόμενο restomod μοντέλο με την ονομασία Turbo 3 της Legend Automobiles αποτελεί μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική -και όχι μόνο- σπουδή της γαλλο-αμερικανικής εταιρείας, η οποία επιχειρεί να αναβιώσει στο σήμερα το θρύλο του εμβληματικού Renault 5 Turbo.

Το αποτέλεσμα, αν μη τι άλλο, είναι εντυπωσιακό. Και συνάμα πιστό στο αρχέτυπο μοντέλο, ενσωματώνοντας ωστόσο ουκ ολίγες σύγχρονες πινελιές σε επίπεδο σχεδιασμού. Όπως είναι, για παράδειγμα, τα φαρδιά φτερά που θυμίζουν αρκετά εκείνα που σχεδίασε για λογαριασμό των Γάλλων ο οίκος Bertone τη δεκαετία του ΄80.

Για την περίσταση, ωστόσο, αντί για αλουμίνιο (Turbo 1) ή χάλυβα (Turbo 2), το «σώμα» του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης πολλές ακόμα πινελιές, όπως τα LED φώτα, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης που φιλοξενούνται στον μοντέρνο διαχύτη δύο τμημάτων και η αεροτομή στο πίσω μέρος, που αποτελεί προέκταση της βαμμένης σε πορτοκαλί επίσης χρώμα οροφής. Όσον αφορά τους τροχούς, η Legend Automobiles εφοδίασε το Turbo 3 με ζάντες 16 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω.

Στο εσωτερικό οι ομοιότητες με το «ορίτζιναλ» R5 Turbo είναι… μηδενικές. Εδώ, το «παρών» δίνει ένας full-digital πίνακας οργάνων κι ένα μοναδικό σε σχεδίαση τιμόνι δύο ακτίνων. Ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου, τo roll-cage, τα ελαφριά μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και οι ζώνες ασφαλείας 6 σημείων μαρτυρούν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τις σπορ βλέψεις της κατασκευής.

Legende-Automobiles-Renault-5-Turbo-3

Σύμφωνα με την Legende Automobiles, το R5 Turbo 3 βασίζεται στο 3θυρο πλαίσιο του Renault 5 (όπως και οι προκάτοχοί του) διαθέτοντας για την περίσταση μια ανάρτηση που προέρχεται από το αγωνιστικό R5 Maxi Turbo και αποτελείται από διπλά ψαλίδια.

Ο 4κύλινδρος, αλλά αγνώστου ταυτότητας και κυβικών εκατοστών κινητήρας τούρμπο, είναι εγκατεστημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου αποδίδοντας 406 ίππους, οι οποίοι «φτάνουν» στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων.

Η Legende Automobiles δεν διευκρίνισε πόσες μονάδες του R5 Turbo 3 θα μπουν στην παραγωγή, ενώ αναφορά δεν γίνεται ούτε και στην τιμή του κάθε αντιτύπου.

Θυμίζουμε με την ευκαιρία ότι το «γνήσιο» Renault 5 Turbo παρήχθη σε 5.000 αντίτυπα από το 1980 έως και τα 1986 (Σειρά I και Σειρά II).

Legende-Automobiles-Renault-5-Turbo-3