Mercedes EQS: Τετραδιεύθυνση με 489€ το χρόνο
Η αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης της ηλεκτρικής Mercedes EQS θα διατίθεται στους δυνητικούς αγοραστές του αυτοκινήτου στην Ευρώπη με ετήσια συνδρομή.
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης δεν είναι μια νέα τεχνολογία καθώς χρησιμοποιείται εδώ και πολλές δεκαετίες από πολλούς κατασκευαστές ανά τον κόσμο προσφέροντας ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και σταθερότητα στις υψηλές. Σήμερα, η συγκεκριμένη τεχνολογία περνά σε εντελώς νέο επίπεδο με τη νέα Mercedes EQS.
Εν προκειμένω, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes διαθέτει ήδη στο βασικό της εξοπλισμό ένα αρκετά προηγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης, στο οποίο οι πίσω τροχοί στρέφονται με γωνία έως και 4,5 μοίρες. Προαιρετικά, ωστόσο, τόσο η συμβατική S-Class, όσο και η ηλεκτρική EQS, είναι διαθέσιμες με ένα προαιρετικό χαρακτηριστικό που αυξάνει τη γωνία σε 10 μοίρες.
Στην περίπτωση της EQS, στην προαιρετική εκδοχή του συστήματος, ο κύκλος στροφής του αυτοκινήτου «πέφτει» στα 10,9 μέτρα, τιμή κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. Εδώ, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους εμπρός τροχούς με ταχύτητες κίνησης που δεν υπερβαίνουν τα 60 χλμ./ώρα – πάνω από αυτήν την ταχύτητα, και οι τέσσερις τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να βελτιώσουν τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.
Όπως αναφέρει το γερμανικό Auto Motor und Sport, η έξτρα εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης της νέας EQS μπορεί να «ξεκλειδωθεί» απομεμακρυσμένα, μέσω του κατάλληλου λογισμικού με το οποίο εξοπλίζεται το αυτοκίνητο, αρκεί ο ιδιοκτήτης του στη Γερμανία να καταβάλλει ετησίως μία συνδρομή για την εν λόγω υπηρεσία ύψους 489€.
Για τη σύναψη συνδρομής 3 ετών, το ποσό διαμορφώνεται στα 1.169€.
Όπως γίνεται αντιληπτό, χάρη στις δυνατότητες που προσφέρουν σήμερα τα ηλεκτρικά οχήματα και το προηγμένο τους λογισμικό, πολλά στοιχεία και χαρακτηριστικά τους θα διατίθενται στο εγγύς μέλλον μέσω «συνδρομητικών υπηρεσιών», γεγονός που αναμένεται να αποτελέσει μια (ακόμα) σημαντική πηγή έξτρα εσόδων για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων – που σύντομα θα μετατραπούν σε παρόχους υπηρεσιών στον τομέα της σύγχρονης κινητικότητας.