Greensmith: Το Ακρόπολις είναι κατάλληλος αγώνας για το βήμα παραπάνω
Ο Gus Greensmith αποκάλυψε πως έχει “κυκλώσει” το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως τον αγώνα που θα πιέσει ώστε να σημειώσει τον πρώτο του ταχύτερο χρόνο στο WRC.
Έχοντας επιδείξει σημαντική βελτίωση, ιδιαίτερα από τη στιγμή κατά την οποία στο δεξί κάθισμα του Ford Fiesta WRC βρέθηκε ο πολύπειρος Chris Patterson , ο Gus Greensmith έχει βάλει πια ως στόχο, να πετύχει έναν ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή του θεσμού.
Με βάση την απόδοση των αυτοκινήτων της M-Sport, επόμενος αγώνας που η βρετανική ομάδα έχει αρκετές πιθανότητες για καλή εμφάνιση, θεωρείται το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στις 9-12 Σεπτεμβρίου.
Αυτή την άποψη συμμερίζεται και ο 24χρονος Βρετανός, ο οποίος έχει εστιάσει στον εθνικό μας αγώνα, ώστε να σημειώσει μια καλή επίδοση.
Στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις κάνει “focus” ο Greensmith
Από το Ράλλυ Κροατίας και έπειτα, οι επιδόσεις του Gus Greensmith βελτιώνονται διαρκώς, με αποκορύφωμα το Ράλλυ Safari, όπου οι Greensmith-Patterson τερμάτισαν στην 4η θέση, ενώ οι teammates τους Fourmaux-Jamoul έγραψαν τον μοναδικό ταχύτερο χρόνο της ομάδας, φέτος.
Η επίτευξη ενός ταχύτερου χρόνου σε ειδική διαδρομή, είναι ένας στόχος που ο 24χρονος Βρετανός, θα προσπαθήσει να πετύχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
“Κοιτάζουμε την Ελλάδα ως το πιο πιθανό μέρος να πιέσουμε περισσότερο”, δήλωσε στο DirtFish ο Gus Greensmith.
“Έχουμε δει ότι το αυτοκίνητο είναι δυνατό σε σκληρούς αγώνες όπως στην Κένυα, οπότε η Ελλάδα και το Ακρόπολις είναι ένα μέρος να κάνουμε το βήμα παραπάνω ξανά”.
Καθώς οι επιδόσεις του Greensmith βελτιώνονται διαρκώς, ο νεαρός οδηγός εμφανίστηκε… τσαντισμένος που δεν έχει πετύχει ακόμη ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή, ενώ η εμπειρία του συνοδηγού του Chris Patterson στον εθνικό μας αγώνα, θα παίξει σημαντικό ρόλο.
“Δεν έχω πετύχει τον ταχύτερο χρόνο ακόμη και αυτό με τσαντίζει, οπότε πρέπει να το διευθετήσω. Θα πιέσουμε πολύ σε ορισμένες ειδικές διαδρομές (του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις) όπου θεωρώ πως έχουμε τύχη.
“Δεν υπάρχουν πολλοί οδηγοί που έχουν βρεθεί εκεί, αλλά ο Chris (Patterson) έχει κάνει τον αγώνα αρκετές φορές στο παρελθόν, οπότε θα χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία του”, ήταν το σχόλιο του Greensmith.
Αν και οι Greensmith-Patterson εγκατέλειψαν νωρίς στο Ράλλυ Εσθονίας, λόγω προβλήματος με την αντλία νερού του Ford Fiesta WRC, ο νεαρός παραμένει ευχαριστημένος με την πρόοδό του: “Εκτός από ένα σημείο που δε στρίψαμε όπως θα θέλαμε (overshoot), δεν κάναμε λάθη στην Εσθονία”, πρόσθεσε ο Gus Greensmith.
“Αυτό είναι καλό. Για να είμαι ειλικρινής, σε κάθε αγώνα τα πράγματα γίνονται καλύτερα και θέλω να συνεχίσω να πιέζω ως το τέλος του χρόνου, ώστε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε από πλευράς ταχύτητας”.
Ακόμη ένας λόγος που ο Greensmith θέλει να βελτιώσει περαιτέρω τις επιδόσεις του, είναι πως η σύνθεση της M-Sport Ford για το 2022, όταν και θα κάνει ντεμπούτο το υβριδικό Puma Rally1, δεν έχει οριστικοποιηθεί:
“Γνωρίζουμε πως η M-Sport πάντοτε κατασκευάζει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο στην αρχή, αυτό πρέπει να ληφθεί υπόψιν. Έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο και έχω αίσθηση πώς είναι. Θα δούμε.
“Άμεσα, εστιάζω να συνεχίσω την ανοδική πορεία – πρέπει να το διατηρήσω αυτό στους επόμενους τρεις ή τέσσερις αγώνες και θα δούμε πού βρισκόμαστε.
“Αν συνεχίσουμε έτσι, δε βλέπω γιατί να μην είμαστε σε World Rally Car με την αξία μας. Απλά πρέπει να διατηρήσω αυτές τις βελτιώσεις, να πετύχω ορισμένους ταχύτερους χρόνους και ως το τέλος της χρονιάς, θα μπορούσαμε να παλεύουμε για το βάθρο”.
Μετά από 7 αγώνες στο φετινό WRC , ο Gus Greensmith βρίσκεται στην 8h θέση της βαθμολογίας Οδηγών με 34 βαθμούς.