Porsche: Αύξηση πωλήσεων 31% στο πρώτο εξάμηνο του 2021

Η Porsche βελτίωσε τον εμπορικό της βηματισμό παγκοσμίως στο πρώτο μισό του 2021 με υψηλότερη ζήτηση σε όλα τα μοντέλα και αγορές.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Porsche, o Γερμανός κατασκευαστής ταξινόμησε σε όλη την υφήλιο στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους 153.656 αυτοκίνητα, επίδοση αυξημένη κατά 31% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Όπως και στο παρελθόν, το πιο επιτυχημένο μοντέλο ήταν η Cayenne με 44.050 μονάδες που παραδόθηκαν (+12% σε σχέση με το Η1 2020). Η Macan βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με 43.618 πελάτες να την επιλέγουν την ίδια περίοδο, καταγράφοντας με τη σειρά της μία αύξηση της τάξης του 27%.

Porsche Macan

Η ηλεκτρική Taycan κατέγραψε σημαντικές πωλήσεις (19.822), με μία επίδοση οριακά χαμηλότερη σε σχέση με εκείνη για το 2020. Η γκάμα της 911 κατέγραψε 20.611 νέες πωλήσεις, ενώ η οικογένειες των 718 Boxster και 718 Cayman κάτι λιγότερο από 12.000 (+33%). Για την Panamera, με συνολικά 13.633 πωλήσεις, η βελτίωση του εμπορικού βηματισμού περιορίστηκε ποσοστιαία στο +6%.

«Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με το υψηλό επίπεδο ζήτησης για τα σπορ αυτοκίνητά μας – η αύξηση των παραδόσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους είναι πάνω από εκείνη της συνολικής αγοράς», δήλωσε ο Detlev von Platen, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ στην Porsche AG. «Η δημοτικότητα της ηλεκτροκίνησης αυξάνεται σε όλες τις περιοχές. Αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει την πορεία που ακολουθήσαμε με τη στρατηγική μας. Στην Ευρώπη, περίπου το 40% των αυτοκινήτων που παραδίδονται επί του παρόντος διαθέτουν ηλεκτρικό κινητήρα – είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είτε για plug-in υβριδικά. Η ύψιστη προτεραιότητά μας εξακολουθεί να είναι η εκπλήρωση των ονείρων των πελατών μας».

Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ανά περιοχή, στις ΗΠΑ η Porsche βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά 50% με νέα 36.326 οχήματα να παραδίδονται εκεί σε ισάριθμους πελάτες. Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη αγορά για την Porsche, με 48.654 πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (+23%).

Οι πωλήσεις στη διευρυμένη περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή αυξήθηκαν συνολικά κατά περίπου 25% (69.198 μονάδες). Στην Ευρώπη, η Porsche σημείωσε επίσης αύξηση (+25%), με 40.435 νέες ταξινομήσεις – από αυτές η αγορά της Γερμανίας απέσπασε περισσότερες από 13.000 στο Η1 2021.

«Τα βιβλία παραγγελιών μας είναι γεμάτα. Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από την πανδημία και την κατάσταση με την προμήθεια ημιαγωγών. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά τη συνολική κατάσταση, διατηρώντας παράλληλα την αισιοδοξίας μας», δήλωσε ο Detlev von Platen.

Porsche

Tags: