Το εσωτερικό της νέας Mercedes-AMG SL
Η Mercedes-AMG αποκαλύπτει το εσωτερικό της νέας SL που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε.
Η νέα Mercedes-AMG SL βρίσκεται και επίσημα προ των πυλών με τους δημιουργούς του 2+2 θέσεων σπορ μοντέλου να «φανερώνουν» σήμερα τη μορφή και διάταξη του πολυτελούς και πλήρως ψηφιακού εσωτερικού του.
Όπως είναι φανερό, η καμπίνα της νέας Mercedes-AMG SL αντλεί πολλά στιλιστικά και τεχνολογικά στοιχεία από εκείνο των AMG GT και GT 4-door Coupe. Για την περίσταση ωστόσο σημείο αναφοράς είναι η ολοκαίνουργια και ρυθμιζόμενη ως προς την κλίση της οθόνη των 11,9 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία βρίσκεται σε κατακόρυφη διάταξη στην κεντρική κονσόλα.
Σύμφωνα με την Mercedes-AMG η διάταξη πορτραίτου της οθόνης αποτελεί την ιδανική επιλογή για την καλύτερη ανάγνωση των ενδείξεων του συστήματος πλοήγησης, ενώ την ίδια ώρα σε αυτό συμβάλει και η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της, η οποία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά.
Από εκεί και πέρα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του, εμπρός από το οπτικό του πεδίο, μια ακόμα οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ το «παρών» δίνει και ένα νέο head-up display που προβάλει ένα πλήθος ενδείξεων και πληροφοριών στο παρμπρίζ της νέας SL.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά από την Mercedes SL R129 του 1989, η νέα SL υιοθετεί στο εσωτερικό της μια διάταξη 2+2 θέσεων – πρακτικά, οι πίσω είναι ικανές να φιλοξενήσουν μικρόσωμους επιβάτες, όπως παιδιά.
Νέα Mercedes-AMG SL: Μηχανικά και άλλα
Η ουσιώδης διαφορά του νέας SL σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν είναι η… επάνοδός της στο δόγμα της μαλακής, αναδιπλούμενης οροφής, επιλογή που αναμένεται να προσφέρει στη νεότερη εκδοχή της σειράς χαρακτηριστικά που συναντά κανείς σήμερα στα παραδοσιακά roadster – θυμίζουμε ότι οι προηγούμενες δύο γενιές υιοθετούσαν τη λύση της hard-top οροφής.
Από εκεί και πέρα, η νέα SL θα διατίθεται για πρώτη φορά στην ιστορία της με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, το οποίο θα εξασφαλίζει με «ενεργό» τρόπο την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.
Όσον αφορά στους κινητήρες, η νέα Mercedes SL αναμένεται να εφοδιάζεται με τους υβριδικούς 6κύλινδρους (σε σειρά) και V8 κινητήρες βενζίνης, ενώ θα περιλαμβάνει “απλές” και “AMG” εκδόσεις. Από 6κύλινδρες εκδόσεις, ως βασική θα προσφέρεται η Mercedes SL 450 EQ Boost με τον 3λιτρο κινητήρα ισχύος 365 ίππων, σε συνδυασμό με επιπλέον 22 ίππους που θα προέρχονται από ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα. Ακόμη, η Mercedes SL 53, με περιποιήσεις από την AMG, θα είναι μια πιο δυνατή εκδοχή της 450 EQ Boost, αποδίδοντας 430 ίππους από αντίστοιχο κινητήριο σύνολο με την ίδια ηλεκτρική υποβοήθηση ισχύος, 22 ίππων.
Από τα μοντέλα με κινητήρα V8, η Mercedes SL 500 EQ Boost θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων και ισχύος 430 ίππων -όπως η SL 53,- με αυξημένη όμως ροπή. Το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας θα είναι η Mercedes SL 63 που με βάση τις πληροφορίες θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με την πιο δυνατή του 4λιτρου κινητήρα να ξεπερνά σε ισχύ τους 600 ίππους και τους 30, από την ηλεκτρική υποβοήθησης του συστήματος. Όσον αφορά σε εκδόσεις με κινητήρα V12, αν και δεν υπάρχει κάποια σαφής ανακοίνωση, δε θεωρείται πιθανό να υιοθετηθούν.
Η Mercedes SL θα διαθέτει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ οι εκδόσεις AMG θα εξοπλίζονται με το ηλεκτρικό πακέτο Speedshift, για ταχύτερες αλλαγές. Όσον αφορά στη μετάδοση κίνησης, αυτή θα γίνεται σίγουρα στους πίσω τροχούς, ενώ ακόμη δεν έχει αποσαφηνιστεί αν θα υπάρχει και τετρακίνητη εκδοχή. Αν και η στροφή της Mercedes SL προς έναν πιο σπορ και οδηγοκεντρικό χαρακτήρα είναι σαφής, το νέο μοντέλο θα διαθέτει πολλά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, μεταξύ των οποίων εντάσσεται και η ημι-αυτόνομη λειτουργία Drive Pilot.