Grand Sphere Concept: Πρώτη γεύση ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Audi
Το Grand Sphere Concept «φωτογραφίζει» τη στροφή της Audi σε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα – και συνάμα ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μοντέλο στην κατηγορία του Α8.
Το Grand Sphere Concept που μας αποκαλύπτει μερικώς σήμερα η Audi, αποτελεί μόλις ένα από τα τρία νέα πρωτότυπα της οικογένειας «Sphere» που προτίθεται να παρουσιάσει ο Γερμανός κατασκευαστής στις αρχές Σεπτεμβρίου στην Έκθεση Μονάχου, σηματοδοτώντας μέσω αυτών μια… θεαματική στροφή στο σχεδιασμό των μοντέλων του.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το πρωτότυπο Grand Sphere «φωτογραφίζει» μια λιμουζίνα, με ηλεκτρική καρδιά, που στην τελική της μορφή θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Audi A8, το 2025, όταν και θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής.
«Το Grand Sphere είναι σαφώς πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με το Audi Aicon. Γύρω στο έτος 2025, θέλουμε να προσφέρουμε κάτι νέο στο ανώτερο τμήμα των οχημάτων πολυτελείας – και το Grand Sphere είναι σίγουρα μια προοπτική για αυτό. Είναι προφανές ότι θέλουμε να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία από το πρωτότυπο στο μοντέλο παραγωγής, δήλωσε σειράς παραγωγής», δήλωσε ο Norbert Weber, επικεφαλής του τμήματος Εσωτερικού Σχεδιασμού της Audi.
Από τη μεριά του, ο Philipp Römers, επικεφαλής του τμήματος Εξωτερικής Σχεδίασης της γερμανικής εταιρείας, είπε: «Έχουμε σχέδια για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία D για τα επόμενα χρόνια, οπότε το μοντέλο παραγωγής θα ενσωματώνει πολύ περισσότερο από μερικά μόνο σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτοτύπου. Άλλωστε, η Audi δεν εξελίσσει πρωτότυπα αυτοκίνητα που δεν έχουν καμία σχέση με τα μοντέλα παραγωγής».
Και οι δύο σχεδιαστές της Audi ανέφεραν επίσης ότι το Grand Sphere αντιπροσωπεύει μία σημαντική αλλαγή στο σχεδιασμό των μοντέλων της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, εφεξής η μάρκα «στοχεύει», χάρη στις ελευθερίες που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση, να εγκαταλείψει σχήματα αμαξωμάτων με μικρό εσωτερικό χώρο και μεγάλους προβόλους,
Το νέο Audi Grand Sphere Concept θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, κάτι που σημαίνει ότι ο επιβάτης του εμπρός αριστερού καθίσματος θα εξακολουθεί να έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει το αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Μονάχου στις αρχές Σεπτεμβρίου θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE του VW Group, η οποία αποτελεί την εξέλιξη του δαπέδου J1 που ήδη υιοθετεί το e-tron GT.