Η νέα Mustang Mach-E GT είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη για παραγγελία στην Ευρώπη προτάσσοντας ακόμα πιο «ισχυρές» επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Η συγκεκριμένη έκδοση διατηρεί τη διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων των εκδόσεων AWD extended range της «απλής» Mustang Mach-E. Ωστόσο, ειδικά για την περίσταση, το «σετάρισμα» των μονάδων κίνησης είναι τέτοιο ώστε στο πίσω τροχούς της έκδοσης GT να φτάνουν υψηλότερες ποσότητες ροπής απ΄ ότι στους εμπρός.
Όπως ανακοίνωσε η Ford, η Mustang Mach-E GT αποδίδει 487 ίππους και ροπή 860 Nm. O πίσω ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ψύχεται με λάδι, μπορεί να «πιάσει» τη μέγιστη ροπή του μέσα σε χρόνο μόλις 0,5 δλ. Σύμφωνα με την Ford, η Mustang Mach-E GT είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,7 δλ.
Η φόρτιση της Mustang Mach–E GT και οι υπόλοιπες βελτιώσεις
Θέλοντας να «τονώσουν» τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, οι ιθύνοντες της Ford Performance προίκισαν την Mustang Mach-E GT με αναβαθμισμένα φρένα (βλ. δίσκοι 385 χλστ. εμπρός), που φέρουν την υπογραφή της Brembo.
Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide της Ford είναι στάνταρ στην Mustang Mach-E GT, καθώς και τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά της Pirelli σε διαστάσεις 245/45 R20.
Η κορυφαία έκδοση της οικογένειας εφοδιάζεται με ένα επιπλέον drive mode (πέραν των Whisper, Active και Untamed), που φέρει την ονομασία Untamed Plus. Εδώ, οι μονάδες κίνησης «σετάρονται» για αδιάκοπη παροχή ισχύος και ροπής σε χρήση στην πίστα, ενώ την ίδια ώρα το traction control και το stability control επεμβαίνουν με λιγότερο παρεμβατικό τρόπο.
Από εκεί και πέρα, η έκδοση GT διαφοροποιείται και στον τομέα της αισθητικής σε σχέση με τις υπόλοιπες Mustang Mach-E. Πιο συγκεκριμένα, πέραν από τους εξωτερικούς χρωματισμούς Grabber Blue και Cyber Orange, η έκδοση GT διαθέτει μια ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα στο εμπρός μέρος, βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος καλύμματα θόλων καθώς και ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές και σπόιλερ.
Εκτός από τις… μοναδικές 20άρες ζάντες, η Mustang Mach-E GT ξεχωρίζει επίσης για την Shadow Black οροφή της, τα μαύρα επίσης καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και τις Colorado Red δαγκάνες των φρένων.
Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι η νέα Mustang Mach-E εφοδιάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 88 kWh, η οποία εξασφαλίζει βάσει του πρωτοκόλλου WLTP αυτονομία 500 χλμ. με μία φόρτιση.
Σε ταχυφορτιστή με ισχύ 150 kW, ο συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να ανακτήσει ενέργεια για την κάλυψη 99 χλμ. μέσα σε 10 μόλις λεπτά – στην ίδια πηγή φόρτισης και σε χρόνο 45 λεπτών, η μπαταρία μπορεί να ανακτήσει ενέργεια από το 10% έως και το 80% της μέγιστης αποθηκευτικής της ικανότητας.