Mercedes: Αύξηση πωλήσεων κατά 25,1% στο πρώτο μισό του 2021
Η Mercedes παρέδωσε 1.182.724 επιβατικά αυτοκίνητα σε πελάτες της σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο του 2021, συμπεριλαμβανομένων και των μοντέλων της smart.
Στην Κίνα, η Mercedes έθεσε δύο νέα ρεκόρ με τις υψηλότερες παραδόσεις για δεύτερο τρίμηνο (219.059 μονάδες, +5,8%) και πρώτο μισό έτους (441.579 μονάδες, +27,6%). Την ίδια στιγμή, διψήφιο ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις της μάρκας στο πρώτο 6μηνο επιτεύχθηκε στη Γερμανία (+26,3%) και τις ΗΠΑ (+38,6%).
«Οι παγκόσμιοι συνεργάτες πωλήσεων της εταιρείας αντιμετωπίζουν πολύ υψηλή ζήτηση για τα μοντέλα Mercedes. Παρ ‘όλα αυτά, η παγκόσμια έλλειψη τσιπ επηρέασε τις παραδόσεις σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο, ειδικά τον Ιούνιο. Η έλλειψη αυτή αναμένεται να συνεχίσει να επηρεάζει τα επόμενα δύο τρίμηνα», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.
Οι παραδόσεις plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων υπερδιπλασιάστηκαν σε μόλις έξι μήνες, φτάνοντας τις 121.500 μονάδες (+305,0%). Συνολικά, τα οχήματα xEV κατέλαβαν ποσοστό που έφτασε το 10,3% επί των συνολικών πωλήσεων της Mercedes το πρώτο εξάμηνο του 2021. Περίπου 39.000 ηλεκτρικά οχήματα παραδόθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο (+291,4%), συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 19.000 μονάδων (+469,4% ) για τα μοντέλα EQA, EQC και EQV.
Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων της Mercedes ανά περιοχές και αγορές
Οι πωλήσεις της Mercedes στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο κατά 26,1%. Οι παραδόσεις της εταιρείας στην Κίνα παρέμειναν σε επίπεδο ρεκόρ, με συνολικά 441.579 μονάδες στο πρώτο εξάμηνο (+27,6%).
Στην Ευρώπη, η ανάκαμψη πολλών αγορών και η βελτίωση της κατάστασης σε σχέση με την επιδημία COVID-19, οδήγησαν σε αύξηση πωλήσεων κατά 53,7% το δεύτερο τρίμηνο. Η Mercedes πούλησε στη Γερμανία συνολικά 107.269 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, επιτυγχάνοντας ένα επίπεδο πωλήσεων κατά τι υψηλότερο από το αντίστοιχο περσινό (+1,0%).
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις στην περιοχή της Β. Αμερικής ανήλθαν σε 182.305 μονάδες (+24,4%) με 160.646 επιβατικά αυτοκίνητα να παραδίδονται σε πελάτες στις ΗΠΑ (+26,3%).
Η Mercedes πούλησε 581.201 αυτοκίνητα παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο (+27,0%) και 1.162.471 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο (+24,3%). Περίπου 21.500 αντίτυπα της S-Class παραδόθηκαν σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του έτους (+69,2%), και συνολικά περισσότερες από 36.000 μονάδες από την αρχή του 2021 (+43,1%).
Οι Mercedes E-Class Saloon και Estate (+11,8%), τα compact οχήματα της μάρκας (+42,1%) και φυσικά τα SUV της (+53,2%) συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση της εμπορικής επιρροής της μάρκας το πρώτο 6μηνο του έτους.
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, η GLC ήταν και πάλι το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Mercedes παγκοσμίως, ακολουθούμενο από τις C-Class και E-Class. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η νέα C-Class, η οποία ξεκίνησε τις πωλήσεις της στις 30 Μαρτίου, είχε ήδη επιτύχει επίπεδο παραγγελιών που φτάνει τις 50.000 μονάδες.
Τέλος, οι παραδόσεις της smart υπερδιπλασιάστηκαν το δεύτερο τρίμηνο με 10.524 μονάδες (+148,3%). Συνολικά πουλήθηκαν 20.253 μοντέλα της μάρκας, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο (+100,5%).