BMW: Δύσκολο να προβλέψουμε χρονικά το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης
Η BMW πιστεύει πως είναι πρόωρο να προβλέψει κανείς τη χρονική στιγμή που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα πάρει την άγουσα για τα αποδυτήρια.
Η BMW, σε αντίθεση με μεγάλους πρωταγωνιστές της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας, όπως η Audi, η VW, η Volvo και η Jaguar Land Rover, δηλώνει… ανήμπορη να προβλέψει πότε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αποσυρθούν από το σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα δίνοντας τη θέση τους σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες μονάδες κίνησης.
Χαρακτηριστική του σκεπτικισμού που επικρατεί στους κόλπους της BMW αναφορικά με την επικείμενη «αλλαγή φρουράς» στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκίνησης και τον χρόνο που αυτή θα πραγματοποιηθεί, είναι η πρόσφατη δήλωση του υπεύθυνου παραγωγής του γερμανικού ομίλου, Milan Nedeljković:
«Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψουμε πόσο γρήγορα αυξάνεται η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα και πόσο γρήγορα μειώνεται για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και εφόσον δεν είναι αυτό σαφές, δεν είναι απλώς επικίνδυνο να προβλέψουμε αυτήν την ημερομηνία, αλλά ούτε και λογικό».
Αξίζει στο σημείο αυτό να θυμηθούμε ότι η BMW εξακολουθεί να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στη στρατηγική «Power of Choice», μέσα από την οποία θα προκύψουν αρκετά plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025. Ωστόσο, από τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας και μετά, η BMW θα παρουσιάσει την «Neue Klasse», μια πλατφόρμα προσανατολισμένη στα EVs που θα διευρύνει τις δυνατότητες και τους ορίζοντες των Βαυαρών.
Σε κάθε περίπτωση, η επερχόμενη «Πράσινη Συμφωνία» για το κλίμα που θα παρουσιαστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις 14 Ιουλίου, αναμένεται να επηρεάσει άμεσα το… πόσο μέλλον απομένει για τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται στη γηραιά ήπειρο από θερμικούς κινητήρες.