F1: Μειωμένο το τηλεοπτικό κοινό το 2020 λόγω του προγράμματος
Η Formula 1 ανακοίνωσε τα τηλεοπτικά νούμερα του 2020, σημειώνοντας πτωτική τάση χάρη στο περιορισμένο αγωνιστικό πρόγραμμα που ακολούθησε, σε αντίθεση με το ψηφιακό της αποτύπωμα, που σχεδόν διπλασιάστηκε στην ίδια περίοδο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που εξέδωσε η FOM, ο μέσος όρος των θεατών ανά Grand Prix κατά τη σεζόν του 2020 έφτασε τα 87.4 εκ. ανθρώπων ανά την υφήλιο.
Αυτό το νούμερο σημειώνει πτώση 4.5% σε σχέση με το 2019, όμως είναι στα ίδια επίπεδα με την μέση τηλεθέαση στις σεζόν 2016, 2017 και 2018.
Κατά την γνωμάτευση της FOM, αυτή η πτώση οφείλεται στο γεγονός ότι διεξήχθησαν αγώνες μόνο στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, με αποτέλεσμα την μείωση του ενδιαφέροντος στην Αμερική και την Ασία - περιοχές στις οποίες οι αγώνες ξεκινούν είτε νωρίς το πρωί, είτε αργά το βράδυ λόγω της διαφοράς ώρας με τη Γηραία Ήπειρο.
Παρόλα αυτά, το σπορ σημείωσε σημαντική πρόοδο από χρονιά σε χρονιά (Year on Year, ή YoY) στην Κίνα (+43%), την Ολλανδία (+28%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+10%), τη Ρωσία (+71%) και τη Γερμανία (+5%).
Συνολικά, 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι παρακολούθησαν Formula 1 κατά τη διάρκεια του 2020, σε αντίθεση με τα 1,9 δις του 2019. Το Grand Prix με τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών ήταν το Ουγγρικό, που έφτασε τους 103,7 εκ. θεατές. 103,5 εκ. τηλεθεατές είδαν το Πορτογαλικό GP, 98,1 εκ. το GP Μπαχρέιν και 89,1 τον αγώνα στην Τουρκία.
Στο ψηφιακό engagement, η F1 σημείωσε τεράστια άνοδο από το 2019 στο 2020, φτάνοντας το 99% σε Facebook, YouTube, Twitter και Instagram. Ξεπέρασε στη σχετική λίστα όλα τα μεγάλα ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα της Ευρώπης, το NFL, το NBA, το UFC, το WWE, καθώς και την FE και το MotoGP στο motorsport.