Dacia Duster: Ανανέωση στα σημεία
Το Dacia Duster ανανεώνεται και προσαρμόζει τη σιλουέτα του στα νεότερο σχεδιαστικό DNA της μάρκας.
Το ανανεωμένο Dacia Duster δεν αποκλίνει σχεδιαστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του διατηρώντας τη γνώριμη από το παρελθόν σιλουέτα του, καθώς και τις ίδιες διαστάσεις.
Από εκεί και πέρα, στο φρεσκαρισμένο μοντέλο σημείο αναφοράς είναι τα σχήματος Y φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, οι LED δείκτες αλλαγής πορείας και η ανασχεδιασμένη «τρισδιάστατη» μάσκα.
Το όλο οπτικό πακέτο στο ανανεωμένο Dacia Duster συμπληρώνεται από τους διαφορετικούς σε σχεδίαση αλουμινένιους τροχούς των 15 και 16 ιντσών.
Επίσης, τα ελαστικά χαμηλότερης τριβής (-10%) με τα οποία θα εξοπλίζονται πλέον οι προσθιοκίνητες εκδόσεις του ανανεωμένου Duster και τα ανασχεδιασμένα σπόλιερ που συναντωνται εμπρός και πίσω συμβάλλουν σε συνδυασμό στη μεσοσταθμική μείωση των εκπομπών ρύπων του μοντέλου κατά 5,8 γρ./χλμ.
Στο εσωτερικό, οι ιθύνοντες της Dacia προσέφεραν στο best-seller μοντέλο τους μια ανασχεδιασμένη κονσόλα με χώρο αποθήκευσης με χωρητικότητα 1,1 λίτρων και νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ενώ διαφορετική είναι και η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment.
Το Dacia Duster προσφέρει απόσταση από το έδαφος 217 και 214 χλστ. για τις προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και γωνίες ράμπας, προσέγγισης και διαφυγής της τάξης των 21, 30 και 34 μοιρών (33 για τις εκδόσεις 4×4), αντίστοιχα.
Κάτω από το καπό, η προσθιοκίνητη έκδοση TCe 150 μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνει η πετρελαιοκίνητη dCi 115 (4×2 ή 4×4), η TCe 90 (4×2) και η TCe 130 (4×2), όλες με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Διαθέσιμη είναι και η διπλού καυσίμου έκδοση TCe 100 Bi-Fuel (βενζίνη/LPG).
Διαβάστε επίσης: 55 χρόνια Dacia