Lamborghini SC20
Η Lamborghini δημιούργησε μια ακόμα one-off κατασκευή, χωρίς παρμπρίζ και οροφή, με τη διακριτική ονομασία SC20.
H Lamborghini SC20 είναι μια μοναδική, στην κυριολεξία, super sport κατασκευή, η οποία δημιουργήθηκε από την Squadra Corse, το αγωνιστικό με άλλα λόγια παραρτήματος της ιταλικής εταιρείας, για έναν μη κατονομαζόμενο πελάτη της.
Η δεύτερη δημιουργία του αγωνιστικού παρακλαδιού της Lamborghini, μετά την SC18 Alston, αντλεί τη σχεδιαστική της έμπνευση από τις Diablo VT Roadster, Aventador J, Veneno Roadster και Concept S με το «σώμα» της να ξεχωρίζει για την απουσία οροφής και παρμπρίζ. Από εκεί και πέρα, οι carbon επιφάνειες της έχουν σμιλευτεί στο χέρι, όπως επισημαίνουν οι ιθύνοντες της εταιρείας από τη Sant’Agata, για βέλτιστη ροή του αέρα στις υψηλές ταχύτητες.
Το εμπρός splitter πλαισιώνεται από δύο πτερύγια με τους εμπρός αεραγωγούς στο καπό να παραπέμπουν ευθέως σε εκείνες της Huracán GT3 EVO – την ίδια στιγμή οι πλευρικές επιφάνειες «φωτογραφίζουν» τις αντίστοιχες της Essenza SCV12. Το μυώδες τμήμα της ουράς διαθέτει με τη σειρά του μια μεγάλη πτέρυγα από carbon που μπορεί να τοποθετηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις.
Το πιο σημαντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει την καμπίνας είναι οι επενδύσεις από carbon στο ταμπλό, στο πίσω από τα καθίσματα, στα πάνελ των θυρών, στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι. Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται επίσης και στο πλαίσιο των καθισμάτων που κοσμούνται από Alcantara και δέρμα. Με τη σειρά τους, οι εσωτερικές λαβές των θυρών είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο.
Την κίνηση στην SC20 προσφέρει ο γνωστός 12κύλινδρος κινητήρας με φυσική αναπνοή της ιταλικής εταιρείας, ο οποίος έχει χωρητικότητα 6,5 λίτρα, μέγιστη ισχύ 770 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές περνούν και στους τέσσερις τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου και τροχών με ζάντες διαμέτρου 20 και 21 ιντσών, που «ντύνονται» για την περίσταση με ελαστικά PZero Corsa της Pirelli.