Dacia: Νέο λογότυπο και αισθητική ταυτότητα

Η Dacia αποκτά μια πιο μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα και νέο λογότυπο, το οποίο έρχεται να υπερθεματίσει στις off-road ικανότητες των μοντέλων της.

Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, όταν η Dacia ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της, ήταν σαφές ότι η εταιρεία ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της που πλέον αντανακλάται σήμερα στο νέο λογότυπο, το νέο σήμα, τα νέα χρώματα και τα νέα πεδία δράσης της μάρκας.

Μολαταύτα, παρά τις αλλαγές αυτές, η Dacia παραμένει πιστή στις αξίες που την καθιέρωσαν με τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης της συνταγής να παραμένουν τα ίδια. Πλέον, όμως, τα τελευταία παρουσιάζονται μέσω μίας νέας αισθητικής που αντανακλά πλήρως αξίες όπως η απλότητα, η αυθεντικότητα, η αξιοπιστία και, φυσικά, το ασυναγώνιστο value for money.

Το νέο λογότυπο βρίσκεται στο κέντρο της νέας αισθητικής ταυτότητας της Dacia, αντανακλώντας μια αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Τα γράμματα ‘D’ και ‘C’ αποτελούν μια αντανάκλαση του ενός με το άλλο, ενώ την ίδια στιγμή, τα γεωμετρικά σχήματα του λογότυπου δίνουν την αίσθηση της μηχανικής κίνησης, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του.

Ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός όλων των γραφικών αποτελεί υπενθύμιση ότι η Dacia είναι μια μάρκα που εστιάζει στα απαραίτητα. με κάθε μεμονωμένο στοιχείο τους να ενώνεται με τα υπόλοιπα, σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο και συντελώντας στη δημιουργία μιας «ψηφιακής» εικόνας.

Dacia

Η Dacia γίνεται «πράσινη»

Η παλέτα των χρωμάτων που εξελίχθηκε με βάση το χακί-πράσινο αντικατοπτρίζει τη σχέση της μάρκας με τη φύση. Παράλληλα, αποτελεί ένα φόρο τιμής στους πελάτες Dacia, αλλά και μία σαφή αναφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες των μοντέλων της μάρκας – όπως αυτές Duster.

Τα δευτερεύοντα χρώματα εμπνέονται από τρείς πιο γήινες επιλογές: σκούρο χακί, terracotta, καθώς και το χρώμα της άμμου. Παράλληλα, υπάρχουν και δύο ακόμα επιλογές, το έντονο πορτοκαλί και το πράσινο, που συμπληρώνουν την παλέτα μέσω μιας πιο τεχνολογικά προσανατολισμένης προσέγγισης.

Dacia

Tags: