Συνεργασία Nissan και Bandai Namco Group

Η Nissan συνεργάζεται με την εταιρεία ψυχαγωγίας Bandai Namco Group, για να αλλάξει τον τρόπο που «μιλάνε» τα αυτοκίνητα μας.

Τα οχήματα «μιλούν» στους οδηγούς όλη την ώρα. Είτε οι οδηγοί το συνειδητοποιούν είτε όχι, τα ηχητικά σήματα έχουν γίνει μια κοινή γλώσσα μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, που επικοινωνούν αν μια πόρτα είναι ανοιχτή, ή ένας επιβάτης δεν έχει προσδεθεί με την ζώνη ασφαλείας. Η σωστή λήψη αυτών των ήχων καθίσταται τώρα πιο σημαντική από ποτέ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μηχανικοί ήχου της Nissan συνεργάστηκαν με ειδικούς από την κορυφαία εταιρεία ψυχαγωγίας Bandai Namco Group για να αναπτύξουν ήχους εντός του αυτοκινήτου για τα νέα μοντέλα της Nissan, ξεκινώντας από τα Nissan Rogue και Pathfinder του 2021 στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Nissan Note στην Ιαπωνία και το νέο Nissan Qashqai στην Ευρώπη.

Το Bandai Namco Group είναι γνωστό όχι μόνο για την ανάπτυξη κλασικών βιντεοπαιχνιδιών όπως το Pac-Man, το Tekken και το Taiko Drum Master, αλλά και για εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας, παιχνίδια και είδη χόμπι όπως το Gundam. Τους ζητήθηκε να βοηθήσουν στη δημιουργία ήχου υψηλότερης ποιότητας που χρησιμοποιεί τόνο και ρυθμό για τη μετάδοση πληροφοριών. Ιδανικά, η Nissan ήθελε η «φωνή» των οχημάτων της να έχει περισσότερη προσωπικότητα και χαρακτήρα.

Στο σχεδιασμό ήχων πληροφόρησης, εμπλέκεται και η ψυχολογία. Και ποιος ξέρει καλύτερα τον τομέα αυτό από τους σχεδιαστές ήχου των βιντεοπαιχνιδιών; Αυτοί οι ειδικοί δημιουργούν ήχους που κατανοούνται εύκολα από παίκτες σε όλο τον κόσμο. Παρόμοιες με τους ήχους ενός παιχνιδιού είναι και οι ειδοποιήσεις στην καμπίνα του οχήματος, καθώς πρέπει να μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει πολύ ρεαλιστικά, ο Takahashi λέει ότι εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη διαφορά στην παραγωγή ήχων που λειτουργούν στον πραγματικό κόσμο. Δουλεύοντας με την ομάδα της Nissan, ανέπτυξε ήχους που είναι τόσο διακριτοί όσο και λειτουργικοί.

Μόλις δημιουργήθηκαν οι ήχοι, σύμφωνα με την εικόνα της μάρκας, το επόμενο βήμα ήταν να δημιουργηθούν παραλλαγές των τόνων, ανάλογα με το επείγον και τη σοβαρότητα των πληροφοριών που μεταφέρονται στον οδηγό. Εκτός από τη δημιουργία ενός νέου ήχου υπογραφής, οι μηχανικοί της Nissan έπρεπε να εξετάσουν και τις συσκευές που χρησιμοποιούνται για την εκπομπή ειδοποιήσεων στην καμπίνα. Όταν συνειδητοποίησαν ότι οι μονοτονικές συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούνται δεν εκπέμπουν τους πιο πολυστρωματικούς τόνους, που η Bandai τους βοήθησε να παραχθούν, έπρεπε να βρουν μια λύση.

Ένα νέο ηχείο υψηλής ποιότητας τοποθετείται κάτω από το ταμπλό κοντά στον οδηγό και βελτιστοποιείται για το νέο ηχητικό τοπίο πληροφοριών στα αυτοκίνητα της Nissan, καθιστώντας τους σημαντικούς ήχους προειδοποίησης διακριτούς από τον ήχο που εκπέμπουν τα ηχεία του ηχοσυστήματος. Η συνεργασία μεταξύ Nissan και Bandai Namco ήταν αρμονική. Οι μηχανικοί της Nissan κατάφεραν να δουν μια νέα προοπτική από δημιουργούς ήχου που κάνουν βιντεοπαιχνίδια. Εν τω μεταξύ, οι ειδικοί στα παιχνίδια απολάμβαναν μια νέα εφαρμογή σχεδιασμού ήχου. 

Tags: