Το μήκος του ηλεκτρικού ID.4 είναι 4,58 μ. και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος 210 χλστ., προσφέροντας σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο μια πρωτόγνωρη αίσθηση ευρυχωρίας – και συνάμα έναν κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του 0.28. Πέραν των μεγάλων ζαντών που μπορούν να φτάσουν σε διάμετρο μέχρι και τις 21 ίντσες, εντυπωσιακή, χάρη στην εγκατάσταση της μπαταρίας χαμηλά στο δάπεδο, είναι και η δυναμική του χώρου φόρτωσης, που «εκκινεί» από τα 543 λίτρα και καταλήγει στα 1.575 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Ο διάκοσμος του E-SUV της VW χαρακτηρίζεται από την ελαχιστοποίηση των φυσικών διακοπτών, καθώς το σύνολο σχεδόν των λειτουργιών ελέγχονται μέσω δύο οθονών – εκ των οποίων η μία έχει διαγώνιο 12 ίντσες και διαθέτει λειτουργία αφής – ακόμα και μέσω φωνητικών εντολών. Το νέο ID.Light, μια στενή λωρίδα φωτός κάτω από το παρμπρίζ, υποστηρίζει τους οδηγούς, ενώ το «παρών» δίνει και ένα head-up display με λειτουργίες επαυξημένης πραγματικότητας – για παράδειγμα, τα βέλη του καθοδηγούν τον οδηγό μέσω του συστήματος πλοήγησης προβάλλονται χάρη στη δυνατότητα αυτή στην επιφάνεια του δρόμου, ακριβώς στη σωστή λωρίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΟΥ VW ID.4
Αναφορικά με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, την μπαταρία και την αυτονομία, η VW ανακοινώνει σήμερα τις σχετικές περγαμηνές για μία μόνο έκδοση. Πιο συγκεκριμένα, το γερμανικό εργοστάσιο αναφέρει ότι η έκδοση με την μπαταρία των 77 ωφέλιμων kWh μπορεί να εξασφαλίσει με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία έως και 520 χλμ. στο πρωτόκολλο WLTP. Ο δε ηλεκτροκινητήρας της, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος στον πίσω άξονα, αποδίδει 204 ίππους εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,5 δλ. και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την VW, η φόρτιση της μπαταρίας του ID.4 για 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή με ισχύ 125 kW εξασφαλίζει την ανάκτηση ενέργειας ικανής προκειμένου το αυτοκίνητο να καλύψει μια απόσταση 320 χλμ.
Το ID.4 ξεκινάει την εμπορική του καριέρα στις ευρωπαϊκές αγορές με δύο μοντέλα περιορισμένης παραγωγής. Το ID.4 1ST πατάει σε τροχούς 20 ιντσών με το πακέτο Exterior Style και τα χρωματιστά παράθυρα στο πίσω μέρος να εξασφαλίζουν εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο. Τα μπροστινά καθίσματα και το πολυλειτουργικό τιμόνι μπορούν να θερμανθούν και ο φωτισμός φόντου να ρυθμιστεί σε ένα από 30 διαφορετικά χρώματα. Τα ανοξείδωτα πεντάλ διαθέτουν το σχέδιο Play & Pause, ενώ τιμόνι φέρει το λογότυπο “1ST”. Ένα σύστημα κάμερας οπισθοπορείας βοηθά κατά τους ελιγμούς. Διζωνικό σύστημα Climatronic και θερμαινόμενο παρμπρίζ διευκολύνουν το έργο του οδηγού. Το σύστημα πλοήγησης Discover Pro και τέσσερις θύρες USB είναι στάνταρ στο ID.4 1ST, όπως και ορισμένα σημαντικά συστήματα υποβοήθησης – Front Assist, Adaptive Cruise Control με “Stop & go” λειτουργία και το σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist. Άλλα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν αντλία θερμότητας, η οποία θερμαίνει και ψύχει αποτελεσματικά το εσωτερικό του οχήματος, καθώς και έναν κοτσαδόρο.
Το ID.4 1ST Max είναι εξοπλισμένο με σχεδόν ολόκληρο το πακέτο εξοπλισμού. Για το εξωτερικό, αυτό περιλαμβάνει τους προβολείς LED matrix, τα τρισδιάστατα φώτα LED και ζάντες Narvik 21 ιντσών. Τα στοιχεία αυτά τονίζουν τη σπορ φύση του οχήματος, μαζί με το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και τον προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου DCC. Οι λωρίδες ανάμεσα στους προβολείς και οι λαβές στις πόρτες είναι φωτιζόμενες. Στο εσωτερικό, το ID.4 1ST Max προσφέρει στους επιβάτες του εξαιρετική άνεση. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, πανοραμική γυάλινη οροφή, ακουστικό γυαλί που μειώνει τους εξωτερικούς θορύβους στο εσωτερικό του οχήματος, σύστημα Climatronic 3 ζωνών και ηλεκτρική πίσω πόρτα με σύστημα “Easy Open & Close”. Το ID.4 1ST Max επίσης δεν κάνει υποχωρήσεις όταν πρόκειται για συστήματα ελέγχου, συνδεσιμότητας ή υποβοήθησης: η οθόνη head-up επαυξημένης πραγματικότητας, οθόνη 12 ιντσών, διεπαφή κινητού τηλεφώνου Comfort, Travel Assist, Side Assist και Emergency Assist, είναι στάνταρ εξοπλισμός.