H νέα McLaren Elva τώρα με… παρμπρίζ

Μία έκδοση της εξωτικής McLaren Elva που αθροίζει 20 κιλά στο βάρος του αυτοκινήτου, περισσότερη προστασία από τον αέρα αλλά και τη δέουσα… νομιμότητα σε συγκεκριμένες αγορές.

Η νέα έκδοση της McLaren Elva έρχεται να προσφέρει περισσότερη προστασία από τον αέρα κατά την κίνηση του οχήματος, χάρη στην παρουσία ενός κλασσικού παρμπρίζ και όχι του «τείχους» που παρείχε στους επιβάτες στις κλασσικές εκδόσεις του μοντέλου το προηγμένο σύστημα Active Air Management.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σήμερα η βρετανική εταιρεία, η ύπαρξη παρμπρίζ (και μάλιστα θερμαινόμενου με πλαίσιο κατασκευασμένο από carbon) καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση νόμιμη για χρήση σε δημόσιο δρόμο σε αρκετές πολιτείες των ΗΠA – που ως γνωστόν αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αγορές για την McLaren.

Το αυτοκίνητο, πέραν της απουσίας του ως άνω συστήματος και των επιπλέον 20 κιλών που προσθέτει στην κατασκευή το παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες, ο μηχανισμός λειτουργίας τους και τα σκιάδια, δεν διαφέρει σε τίποτα με τις «συνηθισμένες» McLaren Elva.

McLaren Elva

McLaren Elva: Μόλις για 249 τυχερούς ιδιοκτήτες

Αρχικά, η McLaren είχε ανακοινώσει ότι η συνολική παραγωγή της Elva θα ανέλθει σε 399 μονάδες. Ωστόσο, πριν λίγες εβδομάδες, ο CEO της εταιρείας Mike Flewitt ανακοίνωσε ότι οι τυχεροί ιδιοκτήτες της εξωτικής Elva δεν θα ξεπεράσουν τελικά τους 249.

Η McLaren Elva ανήκει στην οικογένεια μοντέλων Ultimate Series και παίρνει σε όλες τις εκδοχές της κίνηση από έναν V8 κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρων που αποδίδει 815 ίππους. Χάρη σε αυτούς, η πλήρως «ανοιχτή» εκδοχή του μοντέλου είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3 δλ. και έως τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.

Μεταξύ άλλων, η McLaren Elva διαθέτει carbon φρένα με δίσκους 390 χλστ., ένα ειδικά σχεδιασμένο και τρισδιάστατα εκτυπωμένο σύστημα εξαγωγής, «ενεργή» ανάρτηση, η οποία διαθέτει τις ρυθμίσεις Comfort, Sport και Track, ελαστικά PZero της Pirelli και σύστημα Variable Drift Control, που δίνει στον οδηγό τρεις διαφορετικές επιλογές για ακόμα πιο απολαυστικές πλαγιολισθήσεις καθ’ όσον η Elva είναι, ασφαλώς, πισωκίνητη.

Θυμίζουμε πως αντίστοιχες κατασκευές έχει παρουσιάσει η Ferrari με τις Monza SP1 και SP2 και η Aston Martin με τη νέα V12 Speedster, οι οποίες θα παραχθούν αντίστοιχα σε 250 και 88 αντίτυπα.

McLaren Elva